Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-02, 17:27   #151

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Snyggt
V7 var en annan bag
Lirar inte så många singlar i dag
Börjar jag har jag svårt att inte lira varje lopp, därför försöker jag låta bli
Nu går jag plus, det gjorde jag inte med alla dessa singlar

Det har du rätt i... Svårt att inte "slaskspela"! Höll man sig till de rekar man själv spelar så skulle man dock gå plus i längden - de är ju helt klart mer genomtänkta, än de man många gånger slänger in bara för att "få vara med"...

V7 satte jag inte, tio femmor dock...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 17:36   #152

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Var med i ett bolags system för första gången idag på 16000 rader han som tippa lyckas få 4 rätt spikar lennartsson i första missar 5avd på nio hästar har sex i sista och inte ens bergs häst som reserv på raden.Det är för dåligt tippat i vissa avd som nio hästar i andra avd och sex hästar i kallblodsloppet.frågade varför dom inte spikade jorma i kallblodsloppet. för den var bra inne i loppet. istället för att spika i första med nahar som andra spik.fick inget bra svar på det.
När vinner egentligen lennartsson med egentränat på v7?
Lite känsla måste man ha
Höll på att göra i brallan när jag läste han skulle bli favorit med tre
Passas på e-tuna, som kajsa i dalarna och gävle
Finns inget att åka med........
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 19:29   #153

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Var med i ett bolags system för första gången idag på 16000 rader han som tippa lyckas få 4 rätt spikar lennartsson i första missar 5avd på nio hästar har sex i sista och inte ens bergs häst som reserv på raden.Det är för dåligt tippat i vissa avd som nio hästar i andra avd och sex hästar i kallblodsloppet.frågade varför dom inte spikade jorma i kallblodsloppet. för den var bra inne i loppet. istället för att spika i första med nahar som andra spik.fick inget bra svar på det.
moget gnäll finnen hade ju säkert vunnit utan Odins gunga!
Själv var jag med på ett bolag med spik på sjuan i femte!
men ijte gnäller jag för det!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 19:37   #154

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Men spela själv da?? vem tvingar den köpa in i ett andelspel?
jävla gnällbäver!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+15)
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 19:41   #155

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nått som grämmer mig är hur man kan missa Oriental i första? bara på kusken, hade typ Ulf Uhlsson kör hade det vart omgångens bästa drag...
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-03, 00:24   #156

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

det som grämer mig det vete fan jag hade sju på ramen men satt in gen utgång och vart tjock på c-haxstar men ä då rätt nöjd med att sätta ramen ar inte så ofta vid miljon utdelning. men nu fick jag ju sjuan i femte slängd i ansiktet jag var ju helt lost i sto/lärlingslopped om man satt den som A istället för C hade sjuan suttit men man har väl inte kulor som räcker för det!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-03, 01:20   #157

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
det som grämer mig det vete fan jag hade sju på ramen men satt in gen utgång och vart tjock på c-haxstar men ä då rätt nöjd med att sätta ramen ar inte så ofta vid miljon utdelning. men nu fick jag ju sjuan i femte slängd i ansiktet jag var ju helt lost i sto/lärlingslopped om man satt den som A istället för C hade sjuan suttit men man har väl inte kulor som räcker för det!

Hur stor ramen var är ju av stor vikt här, eller hur? Jag har haft sju rätt på ramen 1000 gånger, men när man sedan plockar bort hästar för att ha en rimlig chans att lämna in detta, så är ju detta ursprungliga system/ram åtskilligt ändrat/förminskat...

Det är precis som du avslutar med - du har egentligen inte kulor för att sätta ramen, de flesta har inte det och då kvittar det ju, eller hur...? Man kan egentligen inte ens bli sur över ett system man aldrig, ekonomiskt, sätt har möjlighet att lämna in - bara sadomasochister ägnar sig åt sådant...

Om jag bara haft en hundring till, eller två, eller tre, eller fyra, eller fem, eller så hade jag för länge sedan varit miljonär och ekonomiskt oberoende... Och därmed skulle jag inte behöva spela mer...

Ursäkta ironin, men jag hade även själv dessa tankefällor i början av min bettingkarriär - de är enbart destruktiva och tjänar intet till!

Men lycka till, nästa gång...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-03, 10:03   #158

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
När vinner egentligen lennartsson med egentränat på v7?
Lite känsla måste man ha
Höll på att göra i brallan när jag läste han skulle bli favorit med tre
Passas på e-tuna, som kajsa i dalarna och gävle
Finns inget att åka med........
Lennartsson är en sopa som alltid överskattar sina hästar,,när han däremot inte tror på de "för hårt emot" då vinner de, han mörkar alltid jevla fikus,,
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 09:12   #159

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Passar inte in i denna tråd men jag måste sticka iväg så...

Fått mkt intressant rapporter från mina syriankontakter att Örgryte är ett mkt bra spel i Svenska Cupen imorrn. Kan tyvärr inte ge ut mer info än att matchen kanske inte är säsongens viktigaste med den tunna trupp dom än så länge har. Tolka det hur ni vill. Nu har jag ialla fall sagt det.
tackarrr!!!
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td