|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-02-15, 21:28 | #91 | |
Kung Åkes
Mycket text om Åkes pollar.
Citat:
Senast redigerad av fusbar den 2013-02-15 klockan 21:29. |
||
2013-02-15, 21:33 | #92 | |
Citat:
Tror faktiskt ändå mer på vad han säger i björnkollen tycker det brukar stämma ganska bra, men som sagt även om han svarar ut Strong boy, så borde Shaq ta sig för bi och släppa... Senast redigerad av Espo den 2013-02-15 klockan 21:42. |
||
2013-02-15, 21:34 | #93 |
Banned
|
|
2013-02-15, 21:34 | #94 |
Avd2 Tycker jag är ett väldigt intressant lopp.
Havbergs Mimi kommer laddas fram mot spets. Är en tuff häst som kan rinna undan om den kommer till ledningen. Antagligen hamnar Örjan i dödens där han måste avväga hur han ska slå ledaren samtidigt som han ska kunna hålla undan från Västerbo Highflyer. Finns väl ingen kusk som skulle göra det bättre än Örjan men tror att Mellby Amiral får svårt att vinna utanpå Havbergs mimi. Ett annat senario är att det svaras i täten och havbergs mimi får gå i dödens. Då borde både Mellby Amiral och Västerbo Highflyer ha rätt bra chans tillslut. |
|
2013-02-15, 21:35 | #95 |
Att tänka på....
Bröderna Larsson och deras hästar visade fin stallform i onsdags när man tog en dubbelseger på V86 (Donald Duck Tooma/Insert Sock). Det kan vara värt att ha koll på deras Peaberry (V75-2).
Anledningen till att Olle Goop kör Miss Shape (V75-6) och inte Björn själv beror på att BG är delägare i Pebbly och därmed måste köra henne. Även om Uno de Joflo (V75-7) har en rad som antyder att han har svårt att hålla ordning på benen är det inte hela sanningen. Är inte så osäker egentligen. De två senaste galopperna beror på incidenter. Så raden är lite missvisande. Erik Adielsson är åter. Laddad och revanssugen. |
|
2013-02-15, 21:37 | #96 | |
Citat:
Han lät tveksam men inverkade att när hästar står i spår brevid varandra är det lättare att hålla ledningen än om den har några spår utanför. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
||
2013-02-15, 21:38 | #97 | |
Banned
|
Citat:
Fredde åker med tidigt just nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
2013-02-15, 21:47 | #98 |
Det kanske kan bli problem för strong boy när GI står bredvid och svarar på häst. Han måste nog verkligen ladda med strongboy. Kan vara värt att gardera här när han blir så stor favorit. Samtidigt om Björn känner att hästen inte är riktigt på hugget så lägger han ner. Det där med statistiken han snackar om vad det gäller strong boy tror jag inte han tänker på så mycket i lopp. Han vet att det är den bästa hästen och en fin rygg. Dessutom är väl GI mycket vassare med rygglopp
|
|
2013-02-15, 21:51 | #99 |
vad det gäller avd 2: Att peaberry ska få sitta ifred är knappast troligt. Antingen får den Amiralen eller Havbergs utanpå. Är fredrik b smart så släpper han. ÄR nog ända chansen att vinna
|
|
2013-02-15, 21:55 | #100 |
Peaberry är klart överstreckad just nu. Kan inte se hur denna häst ska kunna vinna från ledningen om den nu skulle få för sig att köra där. Släpper den så tror jag inte det blir någon lucka. Är just nu streckad till 24%. För mycket. Måste vara i absolut topp och ha mycket tur för att vinna.
|
|
2013-02-15, 22:02 | #101 |
Hm har fått för mig att Lester kan vara en riktig kantboll!! Det har skriktis om den nu några veckor, men är bortglömd nu. Tycker även att Simb Ruby är sträckvärd!!
Vilken är bästa SPIKEN ? Uno de Joflo ??? Mycket snack om den o jag håller med om det mesta. |
|
2013-02-15, 23:16 | #102 |
Spelvärde i avd 7 !!!
Visst kan 2 UNO DE JOFLO eller 6 NIKE DI GIRIFALCO vinna, men spelvärdet är kollosalt på 80-hästarna. 10an 16% 11an 9% 12an 6% 13on 3% 14on 9%! 15on 2% MUMS... |
|
2013-02-15, 23:34 | #103 |
Finns väl en anledning till att bakspåren är lågt streckade iof. Inga klasshästar, anledningen är att de har mer pengar är ålder och inte klass...
|
|
2013-02-15, 23:48 | #104 |
Brutalspiken heter LEWIS O M 3%!!!
|
|
2013-02-15, 23:49 | #105 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Åldern har inget med tilläggen att göra, möjligtvis då att de under en längre tid kunnat tjäna mer pengar än de yngre, men finns ju lika gamla på 20-fållan. Klassen kan jag hålla med om, men det gäller hela fältet - det är ett otroligt jämt lopp, egentligen och någon där framme borde rinna undan! MEN, glöm absolut INTE finnen Global Kid! Står, tillsynes, stenhårt inne men pengarna är tjänade i Finland där prissummorna långt ifrån kan sammanliknas med de svenska. Denne hade lätt haft den dubbla, om inte den trippla, summan om denne startat enbart i Sverige. Sådan skillnad är det! Har sett de senaste fem loppen denne gjort i Finland och dessa påvisar en häst som bara tuggar på. Kan dock bli nerspeedad då denne verkar vara mer råstark än speedig och snabb. Men med tempo och/eler lite slaskig bana så kommer denne lätt in i matchen, sanna mina druckna ord! Glöm inte heller att Finland de senare åren haft stora framgångar med väldigt starka hästar i ex. Harper Hannovers Lopp - detta går över samma distans som i morgon och finnarna har alltid vältränat när de kommer hit. Detta kan verkligen vara en "dark horse" i morgon. Är du finne, med tanke på ditt nickname, menar jag... Lycka till!