Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-12, 19:51   #16

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag menar inte att Per Lennartsson är en dålig kusk, bara ur form.
Han körde dock in lite över 17 mille förra året..men det är form jag är lite osäker på
och Åkes val...menmen det är tidigt inu...
Han vann väl med svanens hästar i fjol när hans egen form inte var som
bäst, vi har svaret på lördag eftermiddag
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 20:46   #17

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Jag kan bara se till 2/10 så det är kanske tidigare,,mitt minne är inte så bra
(Men han körde in ca 3 mille som lånekusk ifjol)

Men det stärker bara min känsla om hans form..Och han kör ju ett par favoriter, tänker på öjja

Har kollat lite på V75 stat och sist han vann som lånekusk på V75 var 4/8
4 sista vinnster på V75 11/8, 25/8, 6/10 och 29/12 då med egna hästar
Det kan ju vara dags nu...

Nog med Lennartsson nu...Det blir utg på Picolit och hoppas han gör bort sig...

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-02-12 klockan 22:02. Anledning: efterforskning
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 22:47   #18

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1613

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Kommer någon att våga svara Picolit när han kommer 1&3 gör väll upp om täten men har en känsla de släpper och då blir han svårslagen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 23:55   #19

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

En snabbanalys efter genomgång av lopparkivet

V75:1 MrPicolit håller Svanen som kommande elitloppshäst. 3 lopp i kroppen borde innebära toppform. Ingen svarar, enkelt till spets. Bara köpa denna storfavorit och gå vidare.

V75:2 Öppet lopp! Tveksam form eller dåligt läge på många betrodda. Är det så enkelt att Örjan styr hem loppet från dödens?

V75:3 Svårt att se hur Strongboy ska kunna förlora detta när han får sitta i fred i spets!

V75:4 Öppet igen, bör stå mellan 5-6 hästar på framspår. Förstår dock inte hur Öjjas kan vara tidig favorit?

V75:5 Oolong visade verkligen toppform senast. MrFitch borde besitta ungefär samma kapacitet, men klar fördel Oolong på läge!

V75:6 Polly Frontline verkar vara en klass häst. Beatasine 4 raka i Frankrike, men vad har hon mött? Någon som har koll på Betaasines startsnabbhet? kan hon komma till ledning? Om Polly Frontline kommer till spets ska hon va klar!

V75:7 Uno De Joflo travade inte senast och är osäker. Näst senast var Oolong chanslös, gör hästen om den prestationen vinner den! Där bakom finns det väl 5-6 hästar. Nike di girifalco imponerade i Sverig senast, men står väl ganska hårt inne...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 07:17   #20

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg

V75:1 MrPicolit håller Svanen som kommande elitloppshäst. 3 lopp i kroppen borde innebära toppform. Ingen svarar, enkelt till spets. Bara köpa denna storfavorit och gå vidare.

V75:2 Öppet lopp! Tveksam form eller dåligt läge på många betrodda. Är det så enkelt att Örjan styr hem loppet från dödens?

V75:3 Svårt att se hur Strongboy ska kunna förlora detta när han får sitta i fred i spets!

V75:4 Öppet igen, bör stå mellan 5-6 hästar på framspår. Förstår dock inte hur Öjjas kan vara tidig favorit?

V75:5 Oolong visade verkligen toppform senast. MrFitch borde besitta ungefär samma kapacitet, men klar fördel Oolong på läge!

V75:6 Polly Frontline verkar vara en klass häst. Beatasine 4 raka i Frankrike, men vad har hon mött? Någon som har koll på Betaasines startsnabbhet? kan hon komma till ledning? Om Polly Frontline kommer till spets ska hon va klar!

V75:7 Uno De Joflo travade inte senast och är osäker. Näst senast var Oolong chanslös, gör hästen om den prestationen vinner den! Där bakom finns det väl 5-6 hästar. Nike di girifalco imponerade i Sverig senast, men står väl ganska hårt inne...

Beatasine är startsnabb, men segrarna är tagna i Finland och inte Frankrike - viss skillnad, eller hur...?!

You´ll Never Walk Alone...
Snapphanen (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 07:37   #21

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1613

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg

Har svårt att ta till mig dina ideer faktiskt. Enda jag kan köpa är Avd 1 där Picolit borde vara ett nummer för stort.

Avd 5. Sassoccini spestar släpper till Goop sen är loppet avgjort.

Calamara Donna borde kunna sitta i tidig spets snabb ut och satt fast med allt kvar senast i guld. Tror ingen tar en läng på den! Guldloppet vill jag varna xtra för Trustwurty som gör bra lopp och fått ett passade läge. Tror inte goop vill fastna invändigt så laddar nog med Global. Samt Shaq is back snabb ut kan öppna för Caddie och I wont Dance. Erik upp igen kan innebära seger.

Men som sagt bara mina tankar.
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 12:08   #22

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Mr Picolit har visat begränsning i två senaste. Capello Bob är i toppform och min feeling är att han är en blivande elithäst att räkna med i kommande storlopp.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 13:07   #23

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Mr Picolit har visat begränsning i två senaste. Capello Bob är i toppform och min feeling är att han är en blivande elithäst att räkna med i kommande storlopp.
Håller med om att den varit blek-men tror den är riktigt bra nu skulle inte starta igen annars. Per är en kanonkusk som kommer få ut ugngefär det som jorma fick under elitloppshelgen när den vann åkandes på 12.2 2140. Jag kan ej se den förlora spets på två steg perfekt spår för den.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 13:10   #24
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Håller med om att den varit blek-men tror den är riktigt bra nu skulle inte starta igen annars. Per är en kanonkusk som kommer få ut ugngefär det som jorma fick under elitloppshelgen när den vann åkandes på 12.2 2140. Jag kan ej se den förlora spets på två steg perfekt spår för den.
Ja vi får höra vad kung åke har att säga sen i rapporterna på aftonbladet! Men spikar nog ändå!
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 16:34   #25

AbbeAces avatar

Standard

Mr Picolit tvivlar jag inte på,vinner säkert med förkylning också,,men skulle vara skoj och höra varför Åke valt Pelle. Visst är han en kanon kusk,men även de kan tappa form och Pelle tycker jag gräver ner sig och deppar när det inte går bra och sånt sätter sig i huvudet....
Gammal 2013-02-13, 18:08   #26

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Har svårt att ta till mig dina ideer faktiskt. Enda jag kan köpa är Avd 1 där Picolit borde vara ett nummer för stort.

Avd 5. Sassoccini spestar släpper till Goop sen är loppet avgjort.

Calamara Donna borde kunna sitta i tidig spets snabb ut och satt fast med allt kvar senast i guld. Tror ingen tar en läng på den! Guldloppet vill jag varna xtra för Trustwurty som gör bra lopp och fått ett passade läge. Tror inte goop vill fastna invändigt så laddar nog med Global. Samt Shaq is back snabb ut kan öppna för Caddie och I wont Dance. Erik upp igen kan innebära seger.

Men som sagt bara mina tankar.
Visst kan Quangaroo zet vinna om hon får spets billigt och sedan bestämma. Tycker dock inte hästen visat något speciellt i de tre starterna den gkort efter uppehållet. Behöver göra ett betydligt bättre lopp för att vinna här, men formen kanske sitter där med tre lopp i kroppen?

Calamara kan vinna, men tål inte någon start rusning eller tryck i loppet. Ingen slump att hon bara har en seger på 1,5 år...

Senast redigerad av Espo den 2013-02-13 klockan 18:10.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 18:20   #27

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Avantar test!
Pilkast (+1)
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-14, 07:35   #28

AbbeAces avatar

Standard

Spelguiden:
http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V75.pdf
Trinity (+1), Menvafan (+1)
Gammal 2013-02-14, 10:23   #29
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Varför ville Örjan inte vinna med Nimbus för? :(
Och vad tänker goopen med som ödslar alla krafterna i starten på Gigant? :(
Skrev man i förra helgens tråd. Då man låste på 5,7 och gick emot Photo princess.

Och nu ser man ju varför inte Örjan ville vinna förra helgen. Visste att något såg lurt ut när man såg honom köra, så jävla avvaktande att det inte var sig likt. Han startar ju i avd1 denna vecka. Jävla preparékossa. Så har dom mage att säga att de kommer segerstrida och köra för att vinna förra veckan. Nej, båda hamnar i min bok över skitsnackare nu.

Iaf, Någon som vet vart man kan enkelt hitta en hästs kommande anmälda starter. Travsport visar bara nästkommande och inte 2 framåt vad jag vet. Och tittar man på en lördag så blir lördagens den kommande starten.
hanscrispi (+1), astockel (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-14, 12:26   #30

AbbeAces avatar

Standard

Svensk travsport visar flera dagar framåt,,Nu kollade jag på Per Lennartsson som visar till 20/2 som kusk och tränare. För övrigt håller jag med dig i vad du säger och tycker att det är fler som kan ställa sig i det ledet....

(Sen kan han preparéra hur mycket han vill till detta lopp för det vinner han inte).....Sorry jag tog fel lopp,trodde det var guld

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-02-14 klockan 21:42.
Svara

td