Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-07, 18:46   #1

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2013-02-07 Pablo H. - Comeonhill (Åby)

Datum: 2013-02-07
Tid: 19:58
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Åby
Match: Pablo H. - Comeonhill
Period: Annat

Spel: Comeonhill 2
Insats: 4.00
Odds: 2.400
Bolag: Bet365

Motivering:
Här har jag hittat ett kanonodds! Det är i H2Hen mellan Pablo H. och Comeonhill på Åbytravet.

Pablo H. är en riktigt bra häst men är inte så snabb ut, kan eventuellt köras till ledningen efter 500 meter. Har vunnit med Johnny tidigare och vann på topptid senast han gästade Sverige och Jägersro.

Har väl inte visat någon toppform på sistone och är sårbar - gick iofs i dödens och räckte inte då. Barfota runt om. Nja, känns inte het här...

Comeonhill en kanon i vardande och Veijo tror mycket på denna nu och framgent - barfota runt om och toppform. Blir det bara lite tempo så kommer dennes spurt bita väldigt bra över upploppet. Få hästar att runda...

Gjorde en riktigt bra upphämntning efter galopp i första starten för Veijo och sist verkade han lite seg och i behov utav loppet. Med två lopp i kroppen så tror jag att denne är på gång för att göra ett kanonlopp - oddset i nuläget, där han är favorit på toton, tyder också på detta... Gick även med skor sedan men nu blir det barfota runt om viket torde betyda en hel del åt det positiva hållet...

Gjorde några riktiga topplopp i Tyskland förra våren och har kapacitet klart över denna klass. Utstrålningen tyder i alla fall på klass då han verkligen äger banan.

Får han bara till det i loppet och visar sin kapacitet här så skall vinstchansen i H2Hen och själva loppet vara klart bra... Många klagar på Veijo i jollen och många gånger befogat men han har startat året bra med 15% i segerstatistik på 40 uppsittningar i år. Johnny vet vi ju alla vad han kan...

Vi får hela 2.40 på Bet365 och jag satsar 4 units.

Lycka till, om någon följer...!

Senast redigerad av Pilkast den 2013-02-07 klockan 19:01.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 19:03   #2

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1.90 nu! Hur mkt spelar du för?
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 19:09   #3

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
1.90 nu! Hur mkt spelar du för?

4 units...! Hehe! Skämt åsido - hur mycket jag spelar är mellan mig och Mammon.

You´ll Never Walk Alone...
Gammal 2013-02-07, 19:17   #4

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Helt okej odds du fick och bra spel. Dock lite tveksam på hästen sen senast.. Varför skulle han just behöva andra loppet i kroppen och inte första känns som lite önsketänkande tycker jag? Var ju intill usel senast och utan förklaring till den prestationen hade inte jag vågat spela så hårt iaf..
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 19:23   #5
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Bra rek. Tänkte rygga men någonhann slakta oddset

Merde!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 19:44   #6

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Helt okej odds du fick och bra spel. Dock lite tveksam på hästen sen senast.. Varför skulle han just behöva andra loppet i kroppen och inte första känns som lite önsketänkande tycker jag? Var ju intill usel senast och utan förklaring till den prestationen hade inte jag vågat spela så hårt iaf..

Var väl mest intrycket i loppet senast som gjorde att jag antar att ett lopp till innanför västen bör sätta fram honom ordentligt efter flera månader vila. Efter den första starten då - tredje och fjärde starten efter månaders utav vila brukar vara de starterna då toppformen kommer smygande.

Gick även med skor runt om senast så detta kan ju ha gjort mycket att han såg seg ut sist - det är vad jag utgår ifrån... Barfota runt om nu!

Gammal 2013-02-07, 20:14   #7

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tyvärr knappt slagen tvåa blev resultatet för min rek... Hästen gjorde ett riktigt topplopp som jag var inne på - styrde på från tredje ytter och sköljde över dem i ett nafs. Tyvärr hade Johnny fått ett klart bättre lopp och fick bestämma sista varvet i ledningen och gick undan säkert till slut - de två klart bästa hästarna, helt klart!

Veijo gjorde vad han kunde - läget fällde ekipaget, denna gång!

Nya tag!

Senast redigerad av Pilkast den 2013-02-07 klockan 20:54.
Svara

td