Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-07, 08:57   #121

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Lill uffe var nog riktigt tung på toton i långloppet. Jävlar vad tokig han var.
Riktig speltorsk lill uffe
Ja han var inte glad..och inte jag heller när den var otroligt bra och helt klar när en fela.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 11:37   #122

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Är melander en sopa?? Skulle vi inte använda ett bra språk? Utan nedvärderande klang? Jag blev avstängd pga såna ord av DIG. Tycker vi ska vara konsekventa annars blir det väl ändå parodi KP??? Tacksam för svar.
Att du giter,,,ge upp,,dina utalande är det en helt annan KLANG på
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 11:59   #123

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Att du giter,,,ge upp,,dina utalande är det en helt annan KLANG på

Nej ingen skillnad alls. Men jag vet att det är olika behandling av olika personer. Men jag kan acceptera det. Lugnt. Min förhoppning är fortf att jantelagen är utdöd. Men tyvärr lever ju många kvar i den. Det är fult att säga att man kan något och fattar något. Riktigt sossetänkande.
Gammal 2013-02-07, 12:07   #124

laxdasens avatar

Standard

Är det någon skilland på att totalsåga en kusk jämföert att såga någon som skriver här som visar brist på kunnande och förmåga?? NEJ! Det är precis samma sak. Inser man inte det är det hyckleri. Det fattar väl alla med lite sunt förnuft!
Gammal 2013-02-07, 12:21   #125

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

man sågar med en glimt i ögat när det gäller Marcus M M men att såga någon här inne är mer personligt och elakt eftersom personen i fråga får det rätt upp i ansiktet här inne i forumet. Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 12:29   #126

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
man sågar med en glimt i ögat när det gäller Marcus M M men att såga någon här inne är mer personligt och elakt eftersom personen i fråga får det rätt upp i ansiktet här inne i forumet. Mvh
Vet att flera sagt att MMM är så djävla kass. Det är inte med glimten i ögat det är hyckleri att se en skillnad. Enbart för att försvara sitt egna beteende. Jag är ingen motståndare till sågning alls. Jag tycker alla ska få berömma och såga alla. Då blir det rättvis. Men tyvärr är det ju delade meningar om det. Sågning ger diskussion. att alla enbart slickar varandra i röven är inget som främjar denna sida.
Gammal 2013-02-07, 12:36   #127

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Vet att flera sagt att MMM är så djävla kass. Det är inte med glimten i ögat det är hyckleri att se en skillnad. Enbart för att försvara sitt egna beteende. Jag är ingen motståndare till sågning alls. Jag tycker alla ska få berömma och såga alla. Då blir det rättvis. Men tyvärr är det ju delade meningar om det. Sågning ger diskussion. att alla enbart slickar varandra i röven är inget som främjar denna sida.
i grund och botten har du rätt moraliskt.... men MMM får inte reda på sågningen om han inte är ett sharpsfan
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 12:50   #128

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
i grund och botten har du rätt moraliskt.... men MMM får inte reda på sågningen om han inte är ett sharpsfan
Nej sant. Men tycker vi ska visa att vi inte hycklar. Det enda jag vill säga. Nu kör vi mer givande diskussioner!
Svara

td