|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-02-08, 23:09 | #46 | |
Citat:
|
||
2013-02-08, 23:13 | #47 | |
Banned
|
Citat:
Det är ett tips från coachen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DavidP (+10) |
|
2013-02-08, 23:13 | #48 | |
Citat:
|
||
2013-02-08, 23:15 | #49 | |
Citat:
|
||
2013-02-08, 23:20 | #50 |
Banned
|
|
2013-02-08, 23:23 | #51 |
|
|
2013-02-08, 23:30 | #52 |
Chelsea blir morgondagens spik, kan inte se henne förlora om hon bara får lucka i tid..går sjukt snabbt några hundra meter..
Funderar på chansspik på global navigator med, blir alltid så jävla ställd över hur de två tre första hästarna tjänar i sista sväng..hatar jägers egentligen har aldrig plussat på den banan någonsin |
|
2013-02-09, 00:14 | #53 | |
Citat:
1 Landers Power (Kim Eriksson) får på sig ett helstängt huvudlag. Så kör vi så det ryker. Man ska aldrig säga att det inte finns någon som tar en längd men han har en rimlig chans att nå ledningen. Absolut vassast med rygglopp men nu har Art on Line dragit en nitlott. Vi har sagt att vi ska prova i ledningen nu. Visst kan det gå åt skogen men då har vi i alla fall provat, säger Jan Hellstedt. |
||
2013-02-09, 00:22 | #54 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Luringen med Ludde är ju klart kuskförsämrad nu - tror då klart mer på Landers... Kan ju välja upplägg... Gillar inte kusken men inte så svårt att köra rakt fram, att sedan eventuellt hitta luckorna, DET är en helt annan sak! Ludde som inte kört lopp på länge nu lär vara ringrostig och med hans lynne så gör man bäst i att kolla hur dagen ter sig från lopp 1 och framåt! Han överför otroligt mycket positiv och negativ energi till sina styrningar... Går det bra är han näst intill oslagbar med egentränat, går det dåligt från början så galopperar i princip alla eller underpresterar - Ludde i ett nötskal! Jag gillar honom, men är väldigt varsam och vaksam i alla starter han gör då det kan finnas otroliga spelvärden genom att gå emot honom när det går dåligt... Lite som för Tarzan, just nu!
2013-02-09, 00:36 | #55 |
2,4,5,10
1,7,8 3 9 1-6,11,13,15 1,2,4,5,10,11 1,2,8 Den här skulle jag vilja lämna in men blir för dyrt... Får hoppas på lite avslag imorgon |
|
2013-02-09, 00:47 | #56 |
spids og slut
4 Marlin Jet som
er spidsfavorit her. Senest tog han spids, men kunne ikke svare da Organic Value kom udvendigt fra. Conrad Lugauer læste siden løbet forkert og var ikke klar over at Organic Value var interesseret i at slippe føring, så Marlin Jet havnede lidt på mellemhånd, da Caddie Eagle i stedet fik lov til at overtage. Siden blev tingene lidt forkert for Marlin Jet, men i dødens den sidste omgang holdt han dog glimrende helt ind i mål. Da der ikke er nogen heste, der ser ud til at kunne eller ville presse på i dødens kan meget gå Marlin Jets vej |
|
2013-02-09, 00:50 | #57 |
min v75
V75 BANE
09.02.2013 V75-1: 4 V75-2: 1,2,8 V75-3: 7 V75-4: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 V75-5: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 V75-6: 5 V75-7: 1,2,10,12 1080kr. |
|
2013-02-09, 01:06 | #58 | |
Citat:
Lycka, till!
2013-02-09, 02:11 | #59 |
mina tankar inför morgondagen:
gäller ju att vara med där framme på jägers, finns ju ingen bana i sverige som dom springer så bra i front som dom gör på jägers, ytterst få vinner bakifrån. 1. nimbus hackstable står väl på tur för att vinna detta lopp, äntligen bra spår, gillar distansen, bra kusk och är helt klart förste utmanare mot favoriten, bra utgångshäst till fina %! om inte annat ett ruggigt bra platsspel... finns till 2,15 fast odds hos expekt. på systemet blir det 2,4,5,7,10,11 2. bästa spiken i omgången nr 1 kippling face. uhrberg upp, spår 1 starsnabb medans konkurrenterna inte är lika snabba.. tränaren lovar seger vid spets, och dit tror iaf jag att han kommer.. oxå här ett drömodds! KF på plats ger 2,55 hos unibet. 3. här kommer min andra spik i nr 3 spring erom, efter att sett björnkollen bestämde jag mig för at spika, björn säger att han ska svara ut joke till vilket pris som helst i stort sätt. vare sig det gäller ledning eller dödens position.. och ludde borde ju inte vara ute efter att köta stenhårt med joke denna gång... finns ju ingen annan i loppet som bör kunna utmana. 4. utgångshäst får ändå bli favoriten, bakom denna tar vi alla, möjligen utelämnar jag 2,7,8 som känns sämre men kanske åker med som C-hästar. 5. med dessa förutsättningar så ska ju inte favoriten kunna vinna, då får det verkligen vara en undantagshäst, och även om det är det så är det så ,mycket som kan strula, nej ingen spik. hade playing tua haft ett bättre spår än 1:a spåret så hade det vart en bra utgångshäst men den kanske bli fast på innern iaf för ett tag då den inte är så snabb första biten, kommer ha med 1,3,5,6,11,13,15 på bongen och ngn utgångshäst ska jag ha men vet inte vilken än, just nu känns 6 wiss shadow hetast, den sitter bra till från början, är travsäker och defenitivt en av de bästa hästarna i loppet, tränaren är uppåt.. men den kräver dock ett bra lopp. tillslut sitter man nog ändå med favoriten som A häst kanske.. SVÅRT 6. här är det spridda bud om vinstbudet från alla håll, tycker de flesta har olika vinnare i detta lopp. 11 art on line var ju tokigt bra senast, men har fått för mig att det är en frontrunner. och på jägers från elfte, nja. min röst går tråkigt nog till favoriten som kommer vara en av mina 4 utgångshästar .. ludde kör i ledning, för den missar han väl inte med denna häst, trots flera startsnabba mot? han brukar ju inte ge sig direkt.. korta häcken på jägers så är ju ledningen otroligt mkt värd. bakom är det öppet och här kommer jag förmodligen ha alla hästar bakom, möjligen att 7&8 känns kanske onödiga att betala för! 7. får nog bli en tredje spik för att hålla nere kostnaden, hade gärna haft ett gäng hästar, men om jag ska ta ställning så blir det nr 2.. värst emot? kusken såklart! känns ju inte som ralf är förmögen att kunna vinna men ngn gång måste ju även han lyckas och från tät på jägers så borde han ju inte bli diskad, han behöver ju inte tränga sig ut från ledning, och förhoppningsvis kan hålla sitt spår denna gång chelsea hade varit en livsfarlig utmanare i vanliga fall menn rygg på national blir ju troligen trdje inner, och även om det händer så är det ju inte så vanligt att man vinner därifrån.. utöver denna finns de bara ett motbud i mina ögon och det är freeman t porter som äntligen visade sitt rätta jag igen senast. och den kan ju "allt" i sina bästa stunder, men som sagt blir jag nog tvungen att ta ställning lycka till imon gubbs.. nu blir d bädden |
|
2013-02-09, 02:29 | #60 | |
Citat:
Art On Line har vunnit 12 från ledningen och är oerhört sårbar nu! Väldigt svårt att vinna från bakspår på Jägersro! Kolla i utgången utav sista sväng - ledarhästen får ALLTID en halv till en hel längds försprång där... Därför är det nästan omöjligt att vinna från de bakre regionerna där! Spets och slut i många lopp i morgon eller i alla fall att vinnarna kommer finnas bland de fem, sex främsta i utgången utav sista sväng - sanna mina ord! Enbart i överpaceade lopp kan du vinna bakifrån på Jägers...