Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-09, 15:01   #136

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Så jävla gött. Spik o 7 ggr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:02   #137
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Riktigt bra info. Balansändringen är ju oerhört intressant. Kapaciteten på hästen är ju hög.
Vilken jävla kvalite leverans av HERR KP

Stora tack för den
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:04   #138

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det finns två grundregler på v75
Spika alltid i första, ta aldrig med Stefan persson
Gammal 2013-02-09, 15:04   #139

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Har en nära vän som pratat med Roger som tränar Kipling face i andra. Hästen tränar riktigt bra och lyckas den bibehålla spetsen så kommer den att vinna, den saken lät han väldigt övertygad om då han även är inläst på motståndet. Frågan är dock om den lyckas hålla spetsen och det trodde tränaren inte.
Iaf talar statistiken även för den. Spår 1 volt är överlägset bäst. Den är även distansgynnad och stark. Startat på denna distans 16x tidigare och vunnit 5 av dessa samt platsat 11. Även startat på längre distanser. 19x har den startat i volt och vunnit 8 av de. 3x har den haft spår 1. Vunnit 2 av de varav en med galopp.

I Guiden säger Rolf Almqvist precis som vännen meddelade mig:
"Han gjorde ett jättelopp senast. Han är mycket bättre nu än tidigare, men jag torr inte att han kan hålla ledningen. Skulle han komma till ledningen, så kan de köra om andrapriset. Motståndet var inte så tufft och han har lika bra chans som någon annan. Hästen har alltid gått snedbalanserad förhan galopperade mycket i början. Men jag provade honom utan snedbalans i fredags och han kändes som en dröm. Så nu blir det utan snedbalans."

Så summa, distansplus, statistikplus, häst i grym form samt med ny bättre balans. I skrivande stund andrahandare. Perfekt spik

Min andra spik hamnar på Spring erom som jag tror håller ledningen hela vägen in till mål.
Vill även varna för takter i sjätte kommer med all sannolikhet köras barfota runt om samt jänkarvagn till denna start.
Instämmer med föregående talare och tackar.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:04   #140
Banned

Standard

Citat:
Har en nära vän som pratat med Roger som tränar Kipling face i andra. Hästen tränar riktigt bra och lyckas den bibehålla spetsen så kommer den att vinna, den saken lät han väldigt övertygad om då han även är inläst på motståndet. Frågan är dock om den lyckas hålla spetsen och det trodde tränaren inte.
Iaf talar statistiken även för den. Spår 1 volt är överlägset bäst. Den är även distansgynnad och stark. Startat på denna distans 16x tidigare och vunnit 5 av dessa samt platsat 11. Även startat på längre distanser. 19x har den startat i volt och vunnit 8 av de. 3x har den haft spår 1. Vunnit 2 av de varav en med galopp.

I Guiden säger Rolf Almqvist precis som vännen meddelade mig:
"Han gjorde ett jättelopp senast. Han är mycket bättre nu än tidigare, men jag torr inte att han kan hålla ledningen. Skulle han komma till ledningen, så kan de köra om andrapriset. Motståndet var inte så tufft och han har lika bra chans som någon annan. Hästen har alltid gått snedbalanserad förhan galopperade mycket i början. Men jag provade honom utan snedbalans i fredags och han kändes som en dröm. Så nu blir det utan snedbalans."

Så summa, distansplus, statistikplus, häst i grym form samt med ny bättre balans. I skrivande stund andrahandare. Perfekt spik

Min andra spik hamnar på Spring erom som jag tror håller ledningen hela vägen in till mål.
Vill även varna för takter i sjätte kommer med all sannolikhet köras barfota runt om samt jänkarvagn till denna start.
Det var denna jag mena

Så jävla klockren info
Gammal 2013-02-09, 15:07   #141

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Tack tack kp. Sitter på planet till kanarieöarna å dunkade ditt drag. Fy fan vad duktiga ni alla är här inne. Så glad för att ni alla finnrs. gracias y una cerveca mas por favor!!!!
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:08   #142

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

klar tvilling i tredje.....3-4 lassa. Joke gör skäl för namnet idag......
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:12   #143

laxdasens avatar

Standard

KP: bra info bara att gratulera till en bra ide! Satt klockrent!
Gammal 2013-02-09, 15:23   #144

laxdasens avatar

Standard

alla var joke idag stora skämt allihopa
Gammal 2013-02-09, 15:23   #145
Banned

Standard

Passa Amour Rapide framöver. Viket fint synintryck
Gammal 2013-02-09, 15:25   #146

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Fy fan! Det där var ett nackskott som hette duga! Allt dog i och med Spring Erom...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:26   #147
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Tack alla, ja spiken var man bekväm med. Men vad spelar det för roll när man spricker i första och tredje :(
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:29   #148

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Tack alla, ja spiken var man bekväm med. Men vad spelar det för roll när man spricker i första och tredje :(
Alla har vi bra ideer men det är svårt att komma rätt helt och hållet tyvärr
Gammal 2013-02-09, 15:30   #149
Banned

Standard

Obber Morsö tycker jag är en kul ide i avd 5. Veijo är kanske sveriges sämsta kusk så man vill nog ha en 12-15 ggr för att spela. Unibet har 37 på plats
Helstäng och BF runt om. Övat volt och öppnat stabilt och snabbt.
Detta är en mkt kapabel häst det kan bli svårt att ta ett tillägg på
Gammal 2013-02-09, 15:32   #150

laxdasens avatar

Standard

tvilling 3-9 i fjärde tar revansch nu! Rygga!
Svara

td