Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-01, 18:51   #1

Skubb14s avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

2013-02-01 Livi Edvards - Alfas Da Vinci (Trav)

Datum: 2013-02-01
Tid: 20.54
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Livi Edvards - Alfas Da Vinci
Period: Annat

Spel: Livi Edvards
Insats:
Odds: 2.15
Bolag: Unibet

Motivering:
Lopp 8 Kalmar.

Tycker Livi Edvards skall ha bra chans att vara före Alfas Da vinci i mål till oddset 2.15.

LE har bra form och var gått gåendes senast och hade nog utmanat Do It Komp om segern, det var banan som ställde till den gången då den var stenhård.
Gången innan spurta LE jättebra från spår 12 1640auto till en 4:e plats.

I detta lopp har LE springspår på tillägg och lång distans, och det passar LE perkfekt.

Alfas Da Vinci har inte varit ute på ett tag och formen är sådär, och dessutom står han med spår 1 på tillägget, och detta är långt ifrån optimalt, då ADV inte kan öppna någonting från start. Så bara i starten lär LE vara 30-40meter före ADV.

Sen skall Zacke köra snällt med ADV ikväll, och jag har svårt att se hur LE inte skall lyckas vara före i mål här.

2.15 finns på unibet.

En annan h2h som jag kan ge tips om är i lopp 6 kalmar.

Zlatan CK mot Neonandra

1,85 på Zlatan CK är fint odds enligt mig.
Ikväll skall Zlatan gå med helstängt huvudlag för första gången, och det anser jag stort plus och det luktar spets härifrån.

Neonandra står med bakspår, och detta är en häst som är bäst med tätkänning plus att formen är sådär.
Dessutom så hade Fredrik Persson tänkt anmäla till helt annat lopp men kom ej med där, så det är inga optimala förutsättningar direkt.

1.85 på unibet tycker jag är klart spelvärt !
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-01, 19:10   #2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1458
Standard

Jag ryggar Livi Edvards

//Dreamis
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td