|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-01-30, 17:59 | #1 |
Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053Rekar sharps Stats: 17 - 15 - 0 ROI: 110.44% Vinstprocent: 53.13% |
2013-01-30 Artic Excellence - Kiss Pride (Trav)Datum: 2013-01-30 Tid: 20.08 Sport: Am Fotboll Land: Sverige Liga: Trav Match: Artic Excellence - Kiss Pride Period: ft Spel: Artic Excellence Insats: Odds: 2.10 Bolag: Expekt Motivering: Vi tar nya tag inför kvällen, och efter noga studerande med lopparkiv m.m så anser jag mig hittat 2st fina h2h odds ikväll. Solvalla lopp 6 H2H Artic Excellence - Kiss Pride 2,10-1,65 Här har expekt gjort KP till favorit, och med en smickrande rad med 4 raka segrar( i billiga gäng) så tackar jag för denna oddssättning. KP med offensive Åke Sundberg i sulkyn kommer få bekänna rejält med färg i detta race, dels så vankas det svar invändigt med nr 3 GG S Magic dream och sen har vi Nordström´s mycket fina häst Djali Boko som lär laddas framåt. KP har vunnit i enkla sällskap, och segern senast på valla skall man inte övervärdera då flera betrodda gjorde bort sig, plus att det är bättre hästar han ställs mot ikväll. Inget ont om Åke Sundberg, unnar verkligen honom segern senast med äkta glädje i vinnarcirkeln. Men nu tar det stopp för detta ekipage. Jag tror KP kommer hamna på vingel i detta loppet , och då kommer nr 8 Artic Excellence kliva in i matchen! AE är en fin häst som jag vet Pekka Korpi håller högt, och den har varit knappt slagen av en sådan bra häst som Re Doc, och då fick AE göra jobbet från dödens på Valla och landa på en klart bra tid (14,8) Att AE inte skall vara före KP i denna h2h ser jag bara inte, och får vi 2.10 i odds på expekt så ylar jag "lira!!" Det andra h2h spelet blir i lopp 9 Solvalla: Oscar Doc-Frisco Flame 1.90-1.80 OD är en häst jag följt på slutet, och här kan vi snacka form!! Startsnabb och travsäker med bra kusk i vagnen. FF är en häst som jag såg i början av sina starter och ansåg då den som klart duglig, men efter comebacken senast är jag mer tveksam då jag tyckte den var klart blek. Och tränaren ligger klart lågt och säger att den är långt ifrån toppformen och man åker endast till valla för att ägarna är från stockholm annars hade man inte startat här. Jag tycker dessa faktorer talar till klar fördel OD, och anser den skall vara i odds runt 1.65-1,70 Och därför är 1.90 på bet365 riktigt bra! Trevlig kväll och lycka till med liren! // Skubb14 |
|