Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-29, 19:57   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Ålborg 30-01-13-analyse


Revanche i Aalborg

I denne uges skandinavisk V5 er teltpælene rykket til Aalborg. Sidst der blev kørt skandinavisk V5 på banen vandt Puccini Østervang før Owens. Nu mødes de igen i V5-5. Læs Vagn Honums V5 analyse.


V5-1 Analyse
Birger Jørgensen kører i alle afdelinger i V5, med undtagelse af det bedst betalte opgør Golden Cup V5-4! I første afdeling kører han en hoppe som viser bedre og bedre præstationer. 3 Sif Mølgård afsluttede 13,5/500 meter bag uslåelige Pennyworth senest, og det skete i en lidt løs inderbane, og det var klart hendes bedste afslutning og præstation indtil videre. Hun står tilmed perfekt inde på pengene i løbet og har det bedste startspor fra tyve meters tillæg, så alt i alt en vældig god chance. Det skal dog siges at den i sidste voltestart galopperede i en lidt trang situation efter 150 meters kørsel, men i dens seneste start mod Pennyworth, klarede den flot en snæver kørsel i første sving, så den har helt givet stabiliseret sig. Satser man på en tidlig blank er 3 Sif Mølgård et emne. Jeg har dog luring til 1 Rya Spin. En langbenet Love You-hoppe der nu vender tilbage til løbene. Jeg kan ikke afvise at denne hoppe har en hel del penge til gode, og ser den som en sjov gardering til favoritten. Jeg tror den forsvarer føringen fra start, og kan den så gå 18,0/2100m foran feltet, skal de andre nu skynde sig en hel del! Har man råd til flere kan både 5 Ray Of Light, 8 Phantom K D og 10 Ready Ann Holmager være fiduser. Alle tre har vist okay form i deres seneste optræden.

V5-2 Analyse
Der er ingen tvivl om at 6 Mathilde Trøjborg bliver klar favorit i hendes årsdebut på hjemmebanen. For at få 100 procent godkendt, burde den dog have vundet på Lunden den 19 december, og at Væsterbo Paradise
var i stand til at give 20 meter forud til hende de sidste 750 meter, og fange hende i god tid inden målstregen var ingen plusvariant. Hun fik ved lejligheden det hele serveret i andet par udvendigt, og burde have
afgjort. Hvis hun nogensinde kommer tilbage til tidligere tiders niveau (?) er hun selvklart førstevalg i løbet, men indtil da garderer jeg hende. 2 Bullchip kunne ikke svare Navy Seal fra start i comebacket hos Flemming Jensen, men den kan være væsentlig forbedret til denne start, og den er livsfarlig at undlade i V5-sammenhæng, nu hvor den er ude på sin bedste distance, og har vundet lodtrækningen. 7 Crown’s Banker er også en topsprinter i comeback, og kommer den tilbage for ”fulde gardiner” venter der modstanderne en svær opgave. Han har ikke startet i Danmark i flere år, men jeg erindrer om at den har 7 sejre på dansk grund i 17 starter, og har vundet V75-løb i både Norge og Sverige. Måske er den tilmed så hurtig fra start, at den kan tage føringen. Et meget fint løb for hurtigklassen i januar!

V5-3 Analyse
I tredje afdeling står 5 Sirid Toft med de bedste resultater, og med præstationen in mente fra sidste start med 15/2140m på Odense-banen, skal den selvfølgelig også have en stor chance i løbet. Hun er i kraftig
udvikling for tiden, og måske lykkes det Knud Mønster at få hende op i årgangstoppen, som han hele tiden har troet på. De værste modstandere i dette løb er dog ikke helt dårlige, og jeg tager chancen og garderer. 9 Pay Me Money S T har en god chance for at overraske, hvis den får et godt løb denne gang. Sidst i Odense fik den en hård medfart de første 8-900 meter ude i sporene, inden den kom til spids, og hurtigt derefter kom Rina Chen Hai farende og overtog. Hun holdt farten strålende, og jeg tror ikke den giver favoritten noget efter rent klassemæssigt. Det sidste kryds til 3 Ostron der kommer første gang i regi Flemming Jensen. Den er jo flyttet med O’Grady til stalden, og måske kan den allerede i første start vise, at den har noget ugjort på banerne, for den har i glimt vist sin store kapacitet, og den er en af de mest spændende starter på dagen.

V5-4 Analyse
Et rent kanonløb i Golden Cup. Det siger vi hver gang, og det passer absolut denne gang!11 Barifant gik et stærkt løb sidst på Lunden, trods at den sjuskede med travet flere gange undervejs, og havde en galop på
1100 meter før mål, og straks derefter indledte en lang rejse og angreb ude i tredje spor. Den holdt strålende til andenplads bag spurtende Loveitj, og havde kusken fået ørehætten af, som desværre sad uhjælpeligt fast, havde den måske vundet allerede sidst trods den ublide rejse. De sidste 1000 meter løb den bedre end 13,0 ude i tredje spor! 5 Wink Spot har vundet over 200.000 de sidste 15 starter, og er helt all-round. Hun vinder på sprint, normal og lang distance på Åby, så selvfølgelig har den også vinderchance i et løb på dansk grund. Når 8 Pronto er som allerbedst er det også en hest der klarer sig på alle baner, og træneren mener den er en vinderchance efter behandling (læs andetsteds), så den er selvfølgelig også spændende trods sporet. Har man råd til et par sjove i løbet, har både 2 Magic Frazer og 9 Nobel S M vist ”Jydsk topform” i deres sidste starter. Magic Frazer som nu reagerer fornemt på det norske hovedlag, og 9 Nobel S M som har afsluttet fornemt først bag Order By Viking og sidst bag netop Magic Frazer efter et lidt uheldigt sidste sving.

V5-5 Analyse
Mindst fem heste har i V5-finalen vist fine ting i deres sidste start. 9 Owens havde træneren talt positivt om op til sidste start i denne avis, og at den kunne give over 8 gange pengene var i mine øjne en gåde. Den har klar vinderchance igen, og voltestart er ingen ulempe for den normalt driftsikre hest. Jeg tror den får en stor sæson, og den kan udmærket fortsættes her. Hvis den ikke kommer ud fra inderbanen i rette tid, er der flere imod, og en hest som 10 Puccini Østervang har før slået Owens på en slutspeed, og det kan den måske gøre igen. Den var helt godkendt i møgvejr senest bag sejrsslugeren Piano Dilli på Fyn, så selvfølgelig skal Louise Sørensen’s øjesten være en god chance. En gang startede den i voltestart i fjor, og da galopperede den i første sving på Lunden. De fire forreste har alle fin form, og er derfor med på min bon. 3 Sensation cyklede lidt i aktionen senest i første sving, og derfor kunne den ikke køres til front før Rex. Får den spidsen direkte denne gang, bliver den råstærke fireåring ikke nem at få fat i. 4 Rambo D G er ustabil det første stykke vej i voltestart, men den trak jo vinderen Rockefeller frem hele vejen igen sidst, så formen kan der ikke klages på. 2 Sir Diamond løb og cyklede lidt i det i bagfeltet i Billund senest, men afslutningen de sidste 500 meter ude i sporene, hvor den tog mange længder ind på vindende Rocky Egedal var meget fin, og nu er den i forfeltet. 1 Pleasure Again står meget godt nu, og da den er starthurtig kan den måske tage føringen. I forrige start var den foran sidste uges Golden Cupvinder O’Bo Vang, men er det nok til at komme på Jeres kupon?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td