|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-01-29, 12:01 | #1 |
V86 30/1
Spikförslag
avd 2: Ginger belle, Startsnabb och håller farten borde klara detta gäng avd 7: Manstons classic, spår 1, melander som kör, startsnabb, kan förhoppningsvis leda runt om. Sågen eller chansspiken avd 1: going for gold zaz, galloperat 2 lopp i rad, känns inte helt stabil. Med bara 7 hästar i loppet kan vem som helst vinna. Vincent du ling är nog största utmanaren ifall den är i ordning. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3) |
|
2013-01-29, 14:28 | #2 | |
Citat:
|
||
2013-01-29, 21:41 | #3 |
Kör såhär imorgon med några tankar...
1) 4 2) 1 4 3) 7 9 4) 2 5) 2 3 4 5 6 7 10 11 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 7) 1 7 8) 2 3 4 7 12 Spikarna: 4 Going For Gold Zaz är väldigt startsnabb och blir förmodligen släppt till spets om dom ens kan svara. Nurmos meddelar totalt okört när hästen felade sist och det ses mest som ett olycksfall i arbetet. Var smällfin i värmningen och Nurmos meddelar toppchans och dagens bästa i stallet! SPIK! 2 Lili Nash spikar jag osedd men med ett staket i raden till vinnarodds runt 1.30 och med tanke på att finnarna lastar över vinnare efter vinnare så köper jag gärna grisen i säcken! Halvljummet motstånd emot också. SPIK! Låsen: Går emot mina egna principer och kör inte mindre än tre tvåhästarslås! Samtliga är spikbud men garderade med en skräll och nästagångare! 4 Ginger Belle är det högst sannolikt spets och slut på men jag vill ha med rygg ledaren 1 Save The Earth som är startsnabb, har lopp i kroppen och hyperkapabel. Det enda minustecknet är kusken men även tomten Lennartsson JR kan vinna om luckan kommer! 7 Djali Boko vinner förmodligen plättlätt och att den här i nuläget inte ens är favorit är ett mysterium! Skulle lika gärna sorteras in under rubriken omgångens bästa (prisvärda) spik! Jag vill dock inte åka på 9 Najad Tilly som jag tror är en kanon i vardande! Vilken spurt sist och under 10 procent är ett SKÄMT! Bara måste dubbla om det häxar för min favorit! 1 Manstones Classic värmde kanon sist men fick dödens som den absolut inte tycker om. Höll bra ändå men litar inte på Tarzan som kusk och dubblar med V75-skriket 7 Ybanos som inte ens Saida vet var hon har! Den kan galoppera från start, skritta i mål på 18 likaväl som den bombar runt på 12-tid! Vågar inte släppa den hur som helst... Sjätte loppet är dagens öppnaste och jag målar på med alla! I femte är 3 Anna Sisu en mordvinnare om i ordning men det är något fel för dagen på den hästen? Sönderkörd, känner av något eller nedtränad? Ingen aning men hästen står inte att känna igen! Jag målar på! I sista tar jag med dom jag känner kan vinna! Förstahäst är 4 Mellby Vagabond som jag tror tar spets men det är ju det där med tomten i sulkyn... 3 Cobol Queen är ingen stjärna men formkortet i gänget! Klar andrahäst! Streckar dessa plus tre till. Lämnar 11 Salsa Knight som jag har fått för mig är en spetshäst? Dagens avslag! 5 Kiss Pride som gärna får vara en stjärna på orten. Sträcka på sig efter 22-23-tempo större delen av loppet i årets sämsta lopp på Valla är inget som imponerar! SCHAS!! USEL favorit! Senast redigerad av doob den 2013-01-29 klockan 21:43. |
|
2013-01-30, 13:46 | #4 |
Oj vad dött det är här....
|
|
2013-01-30, 13:52 | #5 |
Går hårt på ettorna idag.
Spik 1: 1 Alvena Nonstop, okej senast, jänkarvagn(ev) nu. Spik 2: 1 Save The Earth, lopp i kroppen, laddas för spets, stallet uppåt Spik 3: 1 Manstone´s Classic, Drömläge, S&S Även i 3:e förstarankar jag nr 1: Fly The World, jämt streckad med Kiss Pride senast, fick då tuff resa och häll okej, nu lopp i kroppen, 12% är för lite. Senast redigerad av sheriffen78 den 2013-01-30 klockan 13:57. |
|
2013-01-30, 14:38 | #6 |
Någon som vet hur banan kommer att bli? vankas ju plussgrader och mer eller mindre orkan vindar. Så vi får se om de är jobbigt att vara först på innerspår.
|
|
2013-01-30, 15:06 | #7 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Den blir nog bra.
Det har varit uppehållsväder hela dagen.
2013-01-30, 15:39 | #8 |
min v86
V86-forslag:
1.afd.: 1-4-6-8 2.afd.: 1-4-9 3.afd.: 7 Djali Boko 4.afd.: 2-6-8 5.afd.: 2-3-6-8-10-11 6.afd.: 5 Capeman 7.afd.: 1-2-5-7 8.afd.: 2-3-4-11 3.888 rækker = 972 kroner |
|
2013-01-30, 15:42 | #9 |
V86 analyse
Starten på V86-spillet virker ret
svær, da hestene skilter med manglende form. Timo Nurmos-duoen 4 Going for Gold Zaz og 8 Vincent du Ling er gode heste, som man normalt kunne låse løbet på. Ingen af dem var dog som bedst i deres comeback, hvor de hver især galopperede. De er dog rigeligt gode nok til at få plads på kuponen her. 6 Turbos Cherie virker mere interessant. Hun er en mulig spidshest i løbet og fra spids eller ryg på den førende har man altid chance i et formsvagt løb som dette. Senest var hun faktisk klart godkendt som fastlåst i et løb som Latitude Broline vandt foran Polly Frontline. Leder man videre er det en hest som 1 Alvena Nonstop som kommer ind i billedet, hesten er hurtig fra start og burde få et godt løb herfra. 2 O.U. Glide er en af få heste, som har skuffet i regi Stefan Melander. Her er den sikret endnu et godt løb, men er det nok til sejr? I V86-2 rammer 4 Ginger Belle tidligt føringen. Hun er hurtig bag bilen og selv om Fragola også kan åbne hurtigt udvendigt fra, er der ingen der tager en længde på Ginger Belle. Om det er spids-og-slut er noget mere åbent. Meget afhænger af hvorvidt Ginger Belle får tryk eller ej. Spiller man en lille bon, så kan Ginger Belle stå som ugarderet. Søger man gardering må det være 1 Save the Earth som nu har et løb i kroppen efter pause, samt 9 Aponia Boko som er hærdet i hård konkurrence. 2 Lili Nash er en sejrsvant finne som sikkert kommer til at tilhøre favoritterne i V86-4. Hoppen kan ikke åbne noget særligt fra start og kommer til at havne nede i feltet her. Alene af den grund kan hesten meget vel blive overstreget, hvis favoritværdigheden skal forsvares ved at runde et felt på Solvalla. Given på bonen er Lili Nash dog, da hun har vundet de fleste af sine løb i Finland ret enkelt. Værst imod er 8 Elegant som er en fin hest for klassen. Senest gjorde Elegant det glimrende. Efter en rejse i dødens hele vejen, fik Elegant nedkæmpet Crash and Burn, men kunne ikke stå imod Peaberry, som kom i et sent angreb. Elegant var dog tapper og skal med på bonen. 5 Insert Sock var fin på Gävle senest, men havde stor fordel af Erik Adielsson i sulkyen, nu er Fredrik B. Larsson tilbage bag Insert Sock. Hesten er temmelig besværlig, så set i lyset af de tidligere præstationer må galoprisikoen være stor og vi sparer den væk her. Derimod bliver der plads til 6 Par Express som kommer fra en stald i topform. Senest blev det til en stor galop fra start, men ophentningen var virkelig fin. Hesten gik faktisk 1.14,4 i 1900 meter, hvilket er rigtigt godt for klassen. Her er der tale om autostart, som passer Par Express meget bedre. Det er blot blevet til galop i en af 27 starter med den startmetode, så galop er ikke noget man skal være bange for her. I et løb hvor finske Lili Nash kan blive streget hårdt, er Par Express en sjov fidus. Jævnbyrdigheden præger flere af afdelingerne denne onsdag. Det er ikke anderledes i V86-5 som tilhører et af de sværeste løb i omgangen. 2 Sign of the Pines, 3 Anna Sisu, 6 Zerbina, 8 Caddie Geisha, 10 Digital Beautiful og 11 Baroness Boko er alle gode chancer og med halvdelen af hestene i feltet skal man have en stor chance for at overleve. I V86-7 er der mange speedraketter blandt deltagerne, så det kan komme til at gå stærkt, måske for stærkt. 1 Manstone Classic, 2 Nusa Dusa, 5 Powee E. og 7 Ybanos er alle heste i fin form, som er givne på kuponen. Løbet lugter af overpace og det er slet ikke umuligt at hestene fra bagspor kan komme inde i billedet. Af økonomiske årsager får blot Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
2013-01-30, 15:44 | #10 |
v86-afd 8
V86-8 skinner to heste i øjnene.
Både 2 Pay Attention og 3 Cobol Queen har gjort det pænt i V75 på det seneste og med deres gode startspor er de selvskrevne på kuponen. Det er dog værd at holde øje med en hest som 11 Salsa Knight som rullede over i galop senest, da man forsøgte at forsvare spidsen i kamp mod Mr Vox og Västerbo Highflyer. Da blev han kørt med sko, men det er uden sko, at Salsa Knight for alvor bliver interessant her. 4 Mellby Vagabond er en god hest for klassen og “risikerer” tilmed at blive favorit her, men det er værd at notere sig, at det ikke er Per Lennartsson der sidder i sulkyen, men derimod sønnen Fredrik Lennartsson, hvilket alt andet lige mindsker chancerne Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
2013-01-30, 15:46 | #11 |
og mere v86
Denne gang skal 7 Djali Boko
naturligvis bekende kulør på en anden måde, da modstanden ikke har været den store på Åby. Han har ubesværet taget spidsen og vundet helt ukørt ved begge sejre. Der er masser af speed i hesten, men hvis man ser på individet og den måde, hesten løser opgaverne på, så skal man ikke være videre nervøs for at distancen nu bliver øget, tværtimod kan det meget vel være en fordel. Djali Boko har det i øvrigt ikke fra fremmede. Udover at have Ready Cash som far, så er moderlinien også imponerende, idet millionheste og unghestestjerner som Kung Lavec og Rae Boko dukker op på modersiden. Der er derfor mange ting der tyder på, at Djalli Boko også er den stjerne i svøb, han har set ud til at være ved sine sidste par starter. 5 Kiss Pride førte hele vejen senest ved sejr på Solvalla, men har slet ikke den fart fra start som Djalli Boko har. Per Nordström i sulkyen satser Mere succes for Nordström? fremad fra start og så kan meget naturligvis være vundet. En sjov hest til tvillingen kunne være 9 Najad Tilly som senest var tredje i løbet som Kiss Pride vandt. Najad Tilly fik dog slet ikke et optimalt løb. Efter at have misset springsporet havnede hoppen bagerst. Da der skulle angribes blev Najad Tilly forhindet i omgange af trætte heste, for siden at afslutte glimrende til tredjepladsen ikke så langt efter Kiss Pride. Hest for hest virker Najad Tilly som den bedre hest af de to. Capeman under udvikling Stig H. Johanssons 5 Capeman har blot startet tre gange i karrieren, men har allerede vist stort talent. Således var han fin efter galop i sin livsdebut tilbage i juli 2011, hvor han gik 1.16,6 i 1900 meter efter en galop fra start. Hesten fik comeback i starten af januar, men så ud til at mangle løbet i kroppen. I hvert fald var Capeman stort forbedret ugen efter, hvor han førte hele vejen med en 15-20 meter og sejrede helt problemfrit. Spor fem er normalt ikke lykken for en urutineret hest, men ved de starter, han har gjort i år, har Capeman vist stor rutine og samtidigt god hurtighed i volten. Herfra bør der ikke blive problemer og det er bestemt ikke urealistisk at tro, at Capeman tilmed kan sidde i spidsen efter 500 meter. Derfra er det en meget stor vinderchance. Hesten virker langt mere talentfuld en konkurrenterne og det er normalt en god opskrift på en ugarderet Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
2013-01-30, 16:14 | #12 |
Hej Doob! Va tror du om Frisco Flame idag? kan det va något?
|
|
2013-01-30, 16:27 | #13 |
Baroness Boko satt fast med allt kvar senast och galopperade när hon styrdes utåt i en desperat jakt på lucka mitt drag idag
|
|
2013-01-30, 16:44 | #14 |
Registrerat spel
Datum: 2013-01-30 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 8 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 4, 6, 8 2 1 Save the Earth 3 7 Djali Boko 4 2, 3, 4, 5, 7, 8 5 2 Sign of the Pines 6 6 Frisco Flame 7 1 Manstone's Classic 8 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12 Vadet gäller startnummer 168 rader x 1 x 0,25 kr = 42,00 kr |
|
2013-01-30, 17:04 | #15 |
Goop om sina chanser
8 Vincent du Ling (V86-1) fick ett dåligt spår och möter Going for Gold Zaz. Ligger lågt. 3 Ninepoints Avalon (V86-2) gick rätt bra senast när jag körde henne. Möter bra hästar, ligger lågt. 7 Houdini Ås (V86-4) har inte mött så här tufft motstånd tidigare. Dåligt spår. Tror det blir svårt att slå Lili Nash. 3 Anna Sisu (V86-5) blandar och ger. Kan vara med i striden om det funkar för henne. 1 Infinite Dream (V86-6) fick ett bra läge men är osäker. Outsider. Källa: Trav365 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3) |
|
2013-01-30, 17:06 | #16 |
Stig H om sina
+++ Capeman (V86-6) vann senast i skral omgivning. Det är en hygglig häst. Lite svårbedömd nu kanske men gör nog ett bra lopp igen. Cobol Queen (V86-8) har gått bra i några starter och ser fortsatt bra ut här hemma. Hon ska inte räknas bort helt. ++ Adena Boko (V86-1) har inte haft den vinnande formen som för ett par månader sedan. Får fin smygare till en hygglig placering. Baroness Boko(V86-5) kom på vingel från dåligt läge senast. Blev ivrig efter sen lucka. Lika dåligt läge igen. Källa: Sportbladet/trav365 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3) |
|
2013-01-30, 17:45 | #17 |
Nurmos om sina
Lopp 4, 2140A 4 GOING FOR GOLD ZAZ - Jorma Kontio Hade mycket krafter kvar när han galopperade i sista kurvan senast. Enligt Jorma så gick hästen över i passgång och felade när han ryckte huvan. Han var helt okörd och helt oberörd efter loppet. Vi har inte hittat några fel på hästen efteråt utan han har tränat på bra och känts fin. Jag tycker att han är fint i ordning och nu har han fått en genomkörare efter sitt uppehåll. Läget betydligt bättre än senast och hästen är mycket snabb ut. Jag är optimist och det är stallets bästa chans för kvällen. Balans: Eventuellt barfota bak Huvudlag: Öppet huvudlag Sulky: Vanlig sulky Lopp 4, 2140A 8 VINCENT DU LING - Björn Goop Galopperade kort efter start senast när kusken tog upp honom. Han kändes annars fin efter galoppen och har tränat på bra både före och efter det loppet. Hästen borde också normalt ha gått framåt med loppet i kroppen. Men från spår åtta blir det svårt och han slår normalt inte Going For Gold Zaz. Balans: Skor runt om Huvudlag: Eventuellt helstängt huvudlag Sulky: Vanlig sulky Lopp 5, 2140A 9 APONIA BOKO - Jorma Kontio Har haft lite otur i loppen och är klart bättre än raden. Hon har även haft dåliga spår nästan varje gång. Jag tycker att hästen är bra i ordning och hon har känts fin i jobben efter förra starten. Bakspår igen nu men jag tycker inte att man ska glömma henne helt. Hoppas hon har lite bättre tur med löpningen nu. Balans: Eventuellt barfota runt om Huvudlag: Öppet huvudlag Sulky: Vanlig sulky Lopp 7, 2640A 8 ELEGANT - Jorma Kontio Är väldigt fint i ordning och har aldrig varit så här fräsch och stark som han är nu. Hästen har gjort mycket bra lopp på slutet och senast fullföljde han strålande efter en tuff resa. Han har känts fortsatt bra i lugna jobb efteråt men det var otur med spåret här. Hoppas att han kommer ner och slipper dödens den här gången. Med ett normalt lopp måste han räknas tidigt. Balans: Eventuellt barfota bak Huvudlag: Öppet huvudlag Sulký: Vanlig sulky Lopp 8, 1640A 3 ANNA SISU - Björn Goop Fick ingen luft senast och höll på att kväva sig. Hon har något fel i halsen och trots att hon har blivit opererad två gånger så får hon ingen luft ibland. Det bästa är om det är kall och torr luft för när det är regn och fuktigt brukar det vara sämre. Det är annars en häst med bra kapacitet för att räcka i sådana här lopp. Bra läge och funkar halsen är hon nog långt framme. Balans: Barfota runt om Huvudlag: Öppet huvudlag Sulky: Vanlig sulky Lopp 8, 1640A 8 CADDIE GEISHA - Jorma Kontio Fick ett lopp i kroppen senast efter en träningsperiod. Hon är på gång och normalt går hon mycket framåt. Men åttondespår över kort distans är iskallt och hon får smyga med och försöka tjäna pengar. Balans: Skor runt om Huvudlag: Öppet huvudlag Sulky: Vanlig sulky Lopp 9, 2140 1 INFINITE DREAM - Björn Goop Har tyvärr galopperat i båda loppen för oss. Första gången blev hon generad när Jorma lade pisken på henne i starten men senast var det omotiverat. Hästen har i alla fall tränat bra en längre tid och känns stark och orkar bra i jobben. Hon verkar heller inte osäker i träningen. Vi provar med ny kusk den här gången så får vi se. Läget är i alla fall bra och vi får hoppas på en bättre insats. Balans: Eventuellt skor runt om Huvudlag: Öppet huvudlag Sulky: Vanlig sulky Lopp 10, 1640A 10 PRONTO RIBB - Jorma Kontio Blev det helt fel för i comebacken senast. Det var meningen att köra snällt men han fick dödens i ett tufft tempo och pullade bort krafterna. Han fick ett lopp i kroppen i alla fall och borde gå framåt för allt har verkat helt okej efteråt. Men jag tror att hästen behöver fler lopp innan han är på topp och dessutom är det bakspår nu över kort distans. Balans: Eventuellt barfota runt om Huvudlag: Helstängt huvudlag Sulky: Eventuellt jänkarvagn Lopp 11, 1640A 11 SALSA KNIGHT - Jorma Kontio Galopperade i V75 senast i första sväng när det gick fort. Det var synd att han inte fick något riktigt lopp där för han hade tränat väldigt bra inför den starten. Jag tycker också att han har varit jättefin i jobben efteråt och vill varna för honom här trots dåligt läge över kort distans. Det är en så pass bra häst att man inte ska glömma honom. Han är inte borta om det klaffar. Balans: Barfota runt om Huvudlag: Helstängt huvudlag Sulky: Vanlig sulky Källa: timonurmos.com Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3) |
|
2013-01-30, 18:17 | #18 |
Kan inte hästen men påpassad i årets förra starter och så även i comebacken. Spelad även nu. Startsnabb har jag för mig men om den räcker på Valla? Vet ej. Jag garderar och har den med. Vågar inte lämna den. Ledsen har inte mer att komma med.
|
|
2013-01-30, 18:23 | #19 |
Vågar man lita till att 4 Going for gold är bästa chansen,, är det väl bara att spika????
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crossbow (+9) |
|
2013-01-30, 18:24 | #20 |
Registrerat spel
Datum: 2013-01-30 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 8 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 Alvena Nonstop (4) 2 4 Ginger Belle* 3 1, 3, 5, 7, 8, 11 4 2, 3, 5, 8 (9) 5 1, 2, 5, 6, 11 (3) 6 9 Punters Point* (5) 7 1 Manstone's Classic (7) 8 3, 4, 5, 11 (9) Vadet gäller startnummer 480 rader x 1 x 0,25 kr = 120,00 kr Bortglömd häst, 3 varina du lys avd 4, galopperade senast och låg ett halvt varv efter lyckades ändå gå in på 4de plats. Spikar alvena nonstop i första tycker den sett klart vassast ut från tidigare lopp. Numeros säger att going for gold gick över i passgång senast efter försök till huvudryck men jag tyckte hästen tappade mark redan innan. Men den kan säkert vinna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
snakke (+100) |
|
2013-01-30, 18:37 | #21 |
Ska tilläggas att 3 GGs magic dream i avd 3, är startsnabb och får den ledning kan den mycke väl vinna. 13%
|
|
2013-01-30, 18:53 | #22 |
Jädrans Jorma man fattar ju inte ett skit vad hansäger och menar
|
|
2013-01-30, 18:56 | #23 |
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Han har sagt han kör där så länge lampan lyser.
Tar han emot 7an kan det bädda för Najadtilly som gick strålande senast. 7% känns helt sjukt bra.
2013-01-30, 18:56 | #24 |
Gårdagens ihopplock efter snabbkoll.
Alla, (Melander kommer pressa sönder Kontio som kommer gå dödens och galopperar. Enkelt!) Bakom där är det öppet. 1, 5, 9 (Tar inte med favoriten som har ett likande lopp nästa vecka, sparar nog lite på krafterna. Platschans åtminstone) 7 (Djali B har toppchans) 8 (En häst jag följer, bra chans, trivs med kusken) 7 (Mitt drag, borde vinna snart. Annars öppet lopp) 1, 2, 5, 6 1, 2, 5, 7, 10 12 Senast redigerad av marvel den 2013-01-30 klockan 18:57. |
|
2013-01-30, 19:03 | #25 |
Så här blir det
Datum: 2013-01-30 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 8 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 4 2 4 Ginger Belle* 3 7 Djali Boko 4 2, 3, 4, 5, 8 5 2, 6, 11 6 1, 2, 5, 6, 8, 9, 12 7 1 Manstone's Classic 8 3, 11 1 1, 4 2 4 Ginger Belle* 3 1, 3, 5, 7, 9, 10, 11 4 2, 3, 4, 5, 8 5 2, 6, 11 6 9 Punters Point* 7 1 Manstone's Classic 8 3, 11 Senast redigerad av AbbeAce den 2013-01-30 klockan 19:06. |
|
2013-01-30, 19:12 | #26 |
Nu e det bara att spika i första eftersom jag dubbla..ångrar mig redan,,menmen så är det
|
|
2013-01-30, 19:30 | #27 |
Kvällens V86:
Lopp1: A:1,4 B:8 C:6,2 Lopp2: A:1,4 B:9 C:12,8,5 Lopp3: A:7 B:9 C:1 Lopp4: A:8 B:2,3,6 C:5,4 Lopp5: A:6 B:7,3,2 C:10,11,5,8 Lopp6: A:5 B:6,2,9 C:1,7 Lopp7: A: Spik 1 Manstone's Classic Lopp8: A:3 B:12,2 C:4,11 Minst 4A, Max 4B, max1C |
|
2013-01-30, 19:34 | #28 |
Det var en snäv körning av Lasse
|
|
2013-01-30, 19:39 | #29 |
Jag förstår inte.
Ok att man kryper ner i rygg etc. Men när det går 1,14 första 500 och 1,17 första 1500, varför sitter man kvar i rygg då? Går han ut och "leder" det lilla tåg som blir är han garanterat tvåa i mål, så mycket häst har han, och kanske kan han vinna. Genom att sitta fast och hoppas på den lucka som aldrig kommer uppenbara sig är han garanterat aldrig bättre än 2:a. Senast redigerad av Lillis den 2013-01-30 klockan 19:40. |
|
2013-01-30, 19:40 | #30 |
Det va läskigt dåligt kört men samtidigt hade man väl inte direkt förväntat sig bättre eller?
|
|
2013-01-30, 19:47 | #31 | |
Citat:
Framförallt som vinnaren tappade senast redan 100 m innan galoppen
2013-01-30, 20:12 | #33 |
Det är ju bra för kuskarna att de får veta att man får köra över andras hästar.
Är det höga prispengar är det bara att dra i högertömmen och köra över de andra. Undrar om inte Witasp varit tvåa om Lasse varit kvar i rygg. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1) |
|
2013-01-30, 20:17 | #34 |
Enkelt det såg ut av Kiss,,Hade hellre sett 3an ta han på snöret.
|
|
2013-01-30, 20:38 | #35 |
Det är jä... vad de kör tajt,,,e dom fulla eller?
JAAAAAA!!! Äntligen ett målfoto som går med en |
|
2013-01-30, 20:39 | #36 | |
Jaaaaaa!! Fy fan så här lovande har aldrig en travrad sett ut för mig snälla ge mig en storvinst idag, hehe
2013-01-30, 20:42 | #37 |
|
|
2013-01-30, 20:45 | #39 |
|
|
2013-01-30, 20:45 | #40 |
Juha Sirtonen är en riktig kuskvirtous, NOT!!
Tror ni BG hade förlorat det där loppet?? |
|
2013-01-30, 20:48 | #41 |
Lasse har grym seger procent och kör oftast bra, men idag blev det fel
2013-01-30, 20:53 | #42 |
Banned
|
Helt klart kan vi konstatatera Att Pers son Fredrik lennartsson inte är någon körtalang.
Verkar ju livrädd i jollen. Åker upp på minuslistan bland lärlingarna Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1) |
2013-01-30, 20:57 | #43 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
DD:
5 4 x 200
2013-01-30, 20:59 | #44 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Snyggt drag, Marvel - strålande...!
2013-01-30, 21:00 | #45 |
ja då var det roliga slut... Adjöööö
|
|
2013-01-30, 21:00 | #46 |
|
|
2013-01-30, 21:01 | #47 |
Lyssnade även på MARVEL:s drag i avd 5,menlägger bara 5kr-spel
|
|
2013-01-30, 21:04 | #48 | |
Helt otroligt. Jag är för en gångs skull kvar och har en hel del streck kvar. Börjar bli svettigt
2013-01-30, 21:05 | #49 |
|
|
2013-01-30, 21:08 | #50 |
mitt system
4 4 3,5,7,8,10,11 2,4,8 2,3,4,6,7,8,10,11 1,2,3,5,6,8,9,10,11,12 1,7 2,3,12 delat på tio stycken och spricker i fjärde på 3 st hästar så irriterad |
|
2013-01-30, 21:10 | #51 | |
||
2013-01-30, 21:17 | #52 |
Håller på dej linfre
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+20) |
|
2013-01-30, 21:20 | #53 | |
Citat:
Helt enig men fick jag välja i hans ställe med samma förutsättningar, diskning för trängning eller 14 dagars avstängning så hade jag inte tvekat. 14 dagar för en som kör 1 eller 2 lopp per månad är knappast nåt straff. |
||
2013-01-30, 21:24 | #54 | |
Citat:
|
||
2013-01-30, 21:27 | #55 | |
Sharpest
|
Citat:
Riktigt snygg rad, håller tummarna verkligen för dig så kanske jag får sex rätt själv Själv rök jag i fjärde och femte på följande rad. Mest sur är jag över att jag missade franska hästen i fjärde. Jag har utav principskäl alltid med franska hästar på distanser 2600+. Men denna gång missade jag det helt :( Chans på 30 sexor iaf..... 4 4 1,3,5,7,9 2,4,5,6,8 1,2,3,5,6,11 1,2,5,6,8,9,10 1 2,3,4,5,9,11,12 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+20) |
|
2013-01-30, 21:31 | #56 |
AJ AJ AJ! Het! Nu får den vara bra!
|
|
2013-01-30, 21:33 | #57 | |
Tack alla men där var det över hehe
2013-01-30, 21:34 | #58 | |
Citat:
Surt med V4:an då jag hade 1 mot alla kvar |
||
2013-01-30, 21:34 | #59 |
Tyvärr, Melander är helt av det sedan han fick priset.
|
|
2013-01-30, 21:35 | #60 |
Banned
|
Stall Melander har tappat formen verkar det som. Oerhört intressant!
|
2013-01-30, 21:55 | #62 |
hur surt är inte deta då?
|
|
2013-01-30, 21:57 | #63 | |
Den var sur. Blev några tusen iaf
2013-01-30, 22:01 | #64 |
|
|
2013-01-30, 22:03 | #65 |
New Fairytale får rädda kvällen i sista!
|
|
2013-01-30, 22:14 | #66 |
|
|
2013-01-30, 22:23 | #67 | |
Nice. Fick 7793:- på min lapp. Blir så mycket mindre när man spricker på en spik. Men man får vara nöjd med vinst. Så grattis till oss båda
||
2013-01-30, 23:49 | #68 |
|
|
2013-01-31, 11:07 | #69 |
|
|
|