|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-05-01, 15:25 | #16 |
Häng med!
Hej,
jag önskar flera medlemmar till ett bolagsspel hos Atg's tjänst som heter tillsammans!Jag har ett flertal medlemmar men önskar flera!Jag har spelat trav under många år och har som bästa vinst fått in 6 siffrigt!Jag ser med denna nya tjänst en god chans att köra STÖRRE system! Jag kommer att variera systemen beroende på hur omgångens svårighetsgrad ser ut!För övrigt kommer jag ofta att ta del av Sharps forum, Travforum, Travtjänstens, Snokens spelförslag och mixa med skrällideer från alla möjliga håll och kanter! Andelskostnaden ligger på 50-250 Kr per andel med chans att köpa flera om så önskas!Helst medlemmar som inte ger upp direkt om inga vinster några veckor!Om det blir fullt i bolaget så kan jag sätta upp er på en väntelista!Det vore kul att få fullt med medlemmar,så kom igen nu så kööör vi! Lämna/skicka din mailadress så kommer en inbjudan! Välkomna - Mot Miljonerna - SwedishATM
2013-05-01, 18:03 | #17 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Ja, what the fuck - är med i fyra redan, varför inte ett till...? Du har väl mitt mail?
2013-05-01, 19:30 | #18 |
Ska kolla om jag hittar det Pilkast!Du är Välkommen!