Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-03, 10:04   #121

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelle_pingis Visa inlägg
Haha är det någon som känner sig bortglömd
Inte ett duggmdn jag anser att vi ska ha en konsekvent stil på skrivande. Jag får ju skit för att jag sticker ut hakan i janteträsket.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 10:09   #122
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Jag gav bon frecia helt klar redan i tisdags. Ingen har tackat. Sedan sågade jag tony wallin innan start och sa att den kommer inte i mål om den körs i spets. Det var det enda jag skrev under hela helgen. De två stora spelbolagen spikade antingen snadringham eller latitude b. Skönt att man hade helt rätt. Jag kräver inget tack men det vore kul med lite uppskattning någon gång då ni oerhört ofta är enbart kritiska.
Så sant fast man har ju svårt att tacka när man inte plockade med den själv :(
Brukar sällan ha med nurmos hästar utanför valla. Bon frescia har vunnit 2/11 starter på valla och 0/10 utanför valla. Vann 400k en gång som trea i ett lopp så dra av 400k från den hästen och du har en klass1/brons travare. Helt klar var den inte enligt mig. Men som alltid så visar det sig bara att kusken betyder allt inom travet. Snyggt spelat iaf. Jag sprack i guld (spik på IWD) samt i det här loppet
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 10:12   #123

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Så sant fast man har ju svårt att tacka när man inte plockade med den själv :(
Brukar sällan ha med nurmos hästar utanför valla. Bon frescia har vunnit 2/11 starter på valla och 0/10 utanför valla. Vann 400k en gång som trea i ett lopp så dra av 400k från den hästen och du har en klass1/brons travare. Helt klar var den inte enligt mig. Men som alltid så visar det sig bara att kusken betyder allt inom travet. Snyggt spelat iaf. Jag sprack i guld (spik på IWD) samt i det här loppet

Tack för inlägget. Jag fick tyvärr inte sju heller. Sprack på Öjja på tre hästar.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 10:38   #124

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

Bli en bättre tippare;)

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
vad tror ni om utdelningen om morgon på v75?

läser man runt lite, så finns det risk för låg utdelning. kollar man streckprocenten på v5 så är det starka favoriter. men ju starkare favoriter ju större blir fallet, heter det ju. vi får hoppas på att det smäller till , men i rätt lopp så att säga Tycker att orne as i sista v7 är super intressant. 1 lopp i kroppen och som den gick sist. caddie galant med ett lopp i kroppen. Men det heter ju en gång ingen gång....jag hoppas och tror den gungar.
vinna kan även art on line och nr 6 CG är favorit men art on line har nr 4 , 6 + 4 = 10 man blir brydd ibland när man ser resultatet och många gånger kan man få ihop det med siffran 10 på något vis, hur märkligt det än må vara.
nr 4 + nr 6 + nr 10 är för mig ett stark lås

facit: nr 4 vann, siffra tio gångbart tillväga gångs sätt !? trots ologiskt egentligen...nr 6 gungade, nr 10 hamnade förlångt bak och chanslös
-----------------------------------------------------------------------------
För mig känns siffra tio stark på nått sätt enligt ovan resonemang. siffra 10 är även mitt turnummer. Men jag är ingen nummer spelare egentligen. Men den stärker min tro och förhindrar mig från att lägga till ytterligare hästar.

Svt sände i vetenskapens värd en intressant serie om hjärnans funktion. Ett avsnitt handlar om Din opolitiliga hjärna. klicka på 1 minuts filmen. vid intresse se hela programmet. värd att se, för att bli en bättre tippare.

Hur fungerar hjärnan ur ett trav perspektiv, med fokus på hur experter lyfter fram dragen i loppen.

film: Din opolitliga hjärna avsnitt nr 2

http://www.svt.se/vetenskapens-varld...litliga-hjarna
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 10:56   #125

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
-----------------------------------------------------------------------------
För mig känns siffra tio stark på nått sätt enligt ovan resonemang. siffra 10 är även mitt turnummer. Men jag är ingen nummer spelare egentligen. Men den stärker min tro och förhindrar mig från att lägga till ytterligare hästar.

Svt sände i vetenskapens värd en intressant serie om hjärnans funktion. Ett avsnitt handlar om Din opolitiliga hjärna. klicka på 1 minuts filmen. vid intresse se hela programmet. värd att se, för att bli en bättre tippare.

Hur fungerar hjärnan ur ett trav perspektiv, med fokus på hur experter lyfter fram dragen i loppen.

film: Din opolitliga hjärna avsnitt nr 2

http://www.svt.se/vetenskapens-varld...litliga-hjarna

Men, herregud - börja spela Lotto, istället!!! Man kan få ihop många kombinationer med ex. 10. 1+9, 2+8, 3+7, 4+6 osv - vart vill du komma. Detsamma gäller ju även andra nummer...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 11:23   #126

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

Det viktigare i mitt inlägg är vetenskaps värd filmen och lotto har aldrig intresserat mig. Ett av mina verktyg är siffra 10. För någon vecka sedan var det någon spelare som tar med korta namn och fick några miljoner på det upplägget.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle16105656.ab

Senast redigerad av dumle den 2013-02-03 klockan 12:16. Anledning: rättelse
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 12:12   #127

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

Jag skall gå på svenska kungar och finska namn.
Magnus, Erik, Jorma, Mikko igår. Fyra rätt bara där.
Det kommer att bli mitt verktyg!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td