Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-25, 11:01   #31

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

när kommer din system för imorg...saknar
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 11:04   #32

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

menar miljo14 förslag
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 11:18   #33

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

Tänkte precis skriva att det troliga är att Ludde stryker Joke Face, för att slippa att bli synad....STRUKEN!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 11:27   #34

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

3 4 5 6
1 2 4 5 6 8 10
9 (bra bana, blir inte instängd, bästa hästen, vinner)
2 (bra spår bra kusk bra näst sist...ganska svag spik)
11 12 (tveksam på Dan W - men bästa hästen)
1 2 3 4 5 9
4 (VINNER)

LYCKA TILL!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 14:44   #35

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2452
Standard

Ser Real Showman som streckvärd till 26%, såg honom på åby öppna 10,8/500 och sen gå ifrån dom, Gången innan fick han fjårdespår genom första sväng, körde sig till spets (12,1/500) och åkte dit mot några smygkörda.Pike River vann
Enligt Untersteiner har han tidigare haft problem efter loppen men dom två senaste har han tagit bra.
Ska fungera bra bakifrån enligt tränaren. 1 och 2 och förhoppningsvis några till kommer nog att ladda från start. 3 ska vara lite långsammare ut och 4 vill dom nog inte köra i spets så den laddas nog inte.
Kan man hoppas på andra, tredje ut utan att bränna för mycket och att dom kör där framme.
Jänkarvagn som senast.
"Han var mycket fin senast och jag vill verkligen plussa för honom"
Magnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 16:04   #36

bokis29s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uhrberg tankar

Spoiler:

V75 i sista stund - Halmstad

TV-gänget har satsat för mycket på förhands kring Prix d´Amerique – och söndagens spekulationer om hur loppet kommer att köras var kalkon-teve.
Visst, det handlar om det mest prestigefyllda loppet i världen men även där passar svenska mottot att lagom är bäst.

När vi såg experter i studion sitta och flytta små hästar av plast för att visa hur de trodde att loppet skulle köras var botten nådd. Ja, den från Frankrike gästande Anders Lindqvist såg ut att sitta och skruva sig, kanske något generad över vad han såg ...
Varför hoppade de inte över häst-leken och i stället lät Anders få mer utrymme för sina kommentarer.
Sedan gick ju Prix d´Amerique-satsningen ut över rapporteringen från tävlingarna på Axevalla och jag hoppas att det inte blir samma prioritering denna lördag, alltså att V75 på Halmstad överskuggas av massa snack inför Prix d´Amerique.

Tre heta uppsittningar
Halmstad kommer att bjuda på ett mycket bra banunderlag och det är valfri balans som gäller.
Jag har i Breedlove (avd 1), Breathe Out (avd 2) och New Line (avd 7) tre fina vinstmöjligheter. Den sistnämnde är den mest meriterade och New Line gör nu sin 17:e V75-start.
Jag kommer att ta rygg på Tion Medon Sisu – och sedan får vi se vad som händer, då det är svårt att säga hur fortsättningen kan bli. Hårt tempo i täten och en position i tredje/fjärde utvändigt är positivt faktorer för oss.
Breedlove vann senast i V75 och han kan göra det igen, fast han kan vara något ojämn i prestationerna. För Breathe Out är det viktigt att hon kan tävla barfota fram, men vi får vänta till lördag för att se om det är möjligt.

Två fräcka ”spikar”
Pike River (avd 4) och Remember Laser (avd 5) singelstreckas. Båda kommer att köras offensivt och jag är inne på att den taktiken kan bli guld värd.
I övrigt? Ja, tänk på att det bara är åtta veckor kvar till första uttagningsloppet till Olympiatravet, det den 23 mars på Jägersro.

V75-1: Mr Fitch är mitt vinnardrag men det här är ett vidöppet lopp och jag streckar åtta hästar. Jag kör Breedlove, klart bra men något ojämn i prestationerna. Får vi en resa som senast, ja då kan det bli en ny V75-seger. Jag chansspikar Breedlove på det lilla systemet.
V75-2: Icebear är i fint slag, tål grovjobb men är också mycket speedig. En given segerkandidat då jag inte tror att Peter Ingves blir instängd. Jag kör Breathe Out och kan hon tävla barfota fram ökar vinstmöjligheterna. Max Bob blir tuff i ledning. Se upp med Taste of Honey!
V75-3: Saston är min vinnare och hans möjligheter till seger ökar givetvis nu när Joke Face är struken. Spring Erom har ett besvärligt läge men han är i ett ruggigt slag. Bagley är en jätterysare men har tävlat starkt och avslutade som trea bakom Saston och Strong Boy D.E. i V75 på Solvalla. Den sistnämnde tror jag inte på ...
V75-4: Pike River är klart bäst och från ett fint läge talar allt för seger. Riccardo Bianchi är hygglig men frågan är om inte Sofie Ericsson bakom Gambrinus Degato är kusktalangen i gänget. Hon kör inte så ofta, men hon är vass!
V75-5: Remember Laser körs till ledningen och sedan tror jag att Flemming Jensen håller undan med sitt nyförvärv även om Bailey Sweet Grim med Svanstedt är en tuff motståndare.
V75-6: Havbergs Mimi kommer nog att bli mångas singelstreck men är hon verkligen så mycket bättre med barfota runt om? Och, tar hon ledningen? Eftersom jag är tveksam garderar jag med en sextett där Quite Charming är ett hett motbud. Jag körde honom näst senast och han var duktig tvåa.
V75-7: Marlin Jet kan spetsa och är då hästen att slå. Min New Line ströks senast för en sårskada men har tränat i stort sett hela tiden och var klart fin i ett jobb i lördags.

Thomas system
V75-1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10. Res: 8-9.
V75-2: 1, 4, 5, 6, 9, 10. Res: 8-2.
V75-3: 6, 9, 12. Res: 4-5.
V75-4: 2 Pike River. Res: 9-5.
V75-5: 3 Remember Laser. Res: 12-8.
V75-6: 1, 2, 6, 7, 9, 12. Res: 5-4.
V75-7: 1, 4, 9. Res: 3-8.
Systemet är på 2592 rader och det kostar 1296 kronor. Om man också singelstreckar nummer 5 Breedlove i avdelning 1 blir det systemet på 324 rader och det kostar 162 kronor.

Senast uppdaterad ( 2013-01-25 )

.

© Sidmakar'n 2006
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 16:57   #37

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1092
Standard

Avd 1: 6 Toralf Jubb tycker jag känns mycket intressant här. Tycker den är allt för lite streckad till chans att vinna det här loppet. Annars ett ganska öppet lopp där man skulle vilja ha de flesta hästar.

Avd 2: Är inne på att Takter får överta ledningen e 500m körda här med 4 Handsome Knight och sen är det hästen att slå. Chansspik för mig. Annars tycker jag 2 You Talking to me med Örjan på en Gooptränad häst är intressant.

Avd 3: Lite lätt färgad som stark Melanderfan men det här fältet krossar väl Saston. Hade Joke Face funnits kvar i loppet och Spring Erom hade kunnat spetsa så kanske jag hade garderat men nu är det spik på 9 Saston på allt

Avd 4: 2 Pike River är en bra häst men jag har oerhört svårt för storfavoriter i lärlingslopp. ALLA brukar jag köra på i lärlingsloppen. Om ni anar att det blir lite körning i detta lopp så glöm inte 12 Jullex Dante med bästa kusken och ett stall i storform

Avd 5: Här tror jag Åke S sitter på leken. Optimal balans och efter starten så står det inte på så är Åke framme o känner på Flemming. Jag tror 12 Bailey Sweet Grim är den starkare av dessa två.

Avd 6: Stor favorit ser 1 Havbergs mimi ut att bli. Helt rätt också kanske. Men jag vill gardera med 2,4,6,7,9 där jag tror att 9 Real Showman bara blåser förbi dem tillslut

Avd 7: Här har ja råd att ta alla så därför gör jag det. =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+2)
muttee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 17:05   #38

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7943
Standard

Håller också Toralf som första häst.
Andra borde man väl ha med ett gäng men jag stänger nog på 3.
2,4,10.
Tredje låser jag på de 3 som är kvar i loppet
4de lutar också åt 3. 2,8,9
5e vet jag inte alls.
6e blir spik på Real Showman
7e Tror jag New Line vinner som han vill men dubblar nog med någon kul.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 17:06   #39

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1509
Standard

Victory on line är lite bortglömd i första 8%.
Risken är väl att Mr fitch hamnar i dödens och ingen där framme vinner.. : o
Riktigt getingbo till lopp annars.

Havbergs mimmi går bra när det är hårda lopp enligt tränare, sa han sist när den vann. Så den i ledning känns väl inte helt optimalt.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 18:06   #40

crossbows avatar

Sharp$: 8833
Standard

Svanstedts tankar

+++
Bailey Sweet Grim (V75-5) tycker jag är en bra häst för klassen. Hon gjorde ett kanonlopp senast då hon fick öppna hårt första 700 meterna och gick bra in i mål som tvåa. Hon har inte stått över något efter senaste starten utan tränat kontinuerligt hela tiden i sandbanan. Det som kan vara lite problematiskt här är starten. Hon har varit lite besvärlig i voltstart tidigare och nu när vi har springspår så måste man vända runt snävt. Vi får se hur hon klarar det. Även om hon vänder runt så kan det bli en missad start och är man då längst ut så riskerar man att hamna illa till. Men är hästen snäll att vända med så kan det istället bli en bra start för då är hon rätt så snabb ut om hon trampar iväg. Så det stora orosomomentet är starten men klarar hon den tror jag på bra chans. Hästen känns väldigt fin och felfri tror jag att hon kan segerstrida. Hon gick med skor och broddar senast och klarade det bra. Är banan fin kör vi barfota runt om och det är ett klart plus.

++
Clear Sign (V75-3) avslutade bra som tvåa senast men det var också i ett billigare lopp. Nu är det betydligt tuffare emot och han räcker normalt inte till seger. Han känns annars i fin form och har tränat på bra men det här blev ett tufft lopp med flera riktigt bra hästar. Han är snabb ut och har ett bra spår men det är inte aktuellt att köra i någon ledning i det här gänget. Han får försöka hänga med till en skaplig placering och i bästa fall kanske han kan nå en plats. Är det fin bana så går han barfota runt om.

Källa: Trav365/Sportbladet
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 18:54   #41

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satt och skulle kolla http://travkoll.blogspot.se/ och tänkte jämnföra med lokalblaskan HD´s papperstidningen (ttspektra.se)och ta mig fan, det var ett rent plagiat rakt av i kommentarena av det som fanns i tidningen

OT Uhrberg hemmabana känslan säger att han tar ett lopp nu skall man bara
räkna ut vilket
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 21:19   #42

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

Intervju Flemming jensen

Flemming Jensen är alltid intressant då han har hästar till start på V75 och nu kommer han med tre stycken – varav en är favorit och det är 3 Remember Laser (V75-5).

- "Hon blir bättre och bättre för varje start, och senaste loppet var det bästa hon gjort för mig. Hon håller normalform av jobben att döma och den som slog oss senast är riktigt bra och har vunnit lopp även efter det. Det enda som är ett frågetecken är voltstart, jag har aldrig kört henne i volt men hon är en normalsnabb häst och travsäker och ska ha chans att komma till ledningen, det är min ambition i alla fall. Hon gick med norskt huvudlag för första gången senast, jag är ingen som gillar det egentligen men det kan ju ge effekt någon gång och nu är det mycket pengar att köra om så hon går med det igen. Hon går med bakskor precis som senast och skulle vi komma till ledningen så ökar chanserna och hon bör ses med chans då hon är ganska bra för sin klass och tidsmässigt står hon sig bra i loppet, säger Flemming.

- 11 Montgomery Hill (V75-3) anmälde jag hit för att jag trodde det skulle bli enklare lopp i guld, men nu blev det inte alls så och vi fick ett dåligt läge och jag har svårt att tro att han skall vara med och kriga om segern. Det är ingen dålig häst, men vi siktar på pengar mot lite för tuffa hästar. Jag ändrar inget så det blir barfota fram igen och han känns helt normal i jobben.

- 12 Keeping Julia (V75-6) har fått spår tolv som flera gånger tidigare och det är samma som med Montgomery, hon smygs för pengar i första hand. Jag tycker att hon var okej senast, hon blev lite störd i sista sväng och fick börja om lite, men kanske skulle hon ha varit lite vassare med det lopp hon fick. Hon är lite ambitiös och gynnas av att det nu är kort distans. Henne kör jag med öppet huvudlag och bakskor, så det blir ingen ändring", säger Jensen.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 21:50   #43

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Systemet

1,3,4,5,6,7,10
1,4,5
9 Saston
2,3,5,7,8,9,11,12
8 Peters Lucky Day
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
2,3,4,8,9,10

6000kr/10 pers

Lycka till!

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-01-26 klockan 10:49.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 22:18   #44

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Hur fungerar det med bakspåren egentligen? Adielsson har för sig att spring erom har rygg på strong boy i starten. Hur får han ihop det?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-25, 22:20   #45

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 63
Standard

Tror det kan bli lite lurigt imorgon. Någon som vet vart man kan få tag i info om vilka som går med den nya vagnen?
Mikael är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td