Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-17, 18:54   #1
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

2013-01-17 Hell Of a Kemp - Bath Launcher (A-League)

Datum: 2013-01-17
Tid: 18:40
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: A-League
Match: Hell Of a Kemp - Bath Launcher
Period: ft

Spel: Hell Of a Kemp
Insats:
Odds:
Bolag: Unibet

Motivering:
Har väldigt dåligt med tid just nu , så det blir en ganska kort rek.

Hittat ett mkt bra spel idag på Åby.

HTH Åby/ Lopp3/ Spelstopp 19.04

Bath Launcher 1.50
Hell of a Kemp 2.40

Bath Launcher-

Bath Launcher kommer tillbaka efter vila och är lugn jobbad. Idag blir det SKOR och det är ett stort minus. upplägget skriker backa ner i kön och kör till slut. Tror jag väldigt lite på idag och kan se den komma på 5/6 plats.
Tycker även att full väg är ett litet minus.

Hell of a kemp.
´
En halvkanon i grunden som vart less på det hos Untersteiner. 2a hos Dyrberg nu och formen kan vara pg. Tror detta blir ett fusklopp med Obi Wan i spets med lågt tempo. Då är det perfekt för Hell of a kemp att sitta rygg led eller 3 in och grinda med till en 2-4 placering. Hästen har farten men mer tveksam på viljan. Men hänher med bra i alla tempon.

Sammanfattning:

Skor och svag form samt att jag tror björn väljer att backa från start, då jag tror på lågt tempo med storfavven i spets så kan det bli svårt för björn.
perfekt läge för Hell of a kemp att grinda på innerspår.

Spel Hth/ Hell of a kemp till 2.40.

Jag har 1.75-1.95 på denna head och därmed är det stort spelvärde. Nöjer mig med 1.5 unit(max 2.5) Dyhrberg är minus 2 på kusklistan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 18:56   #2
Banned

Standard

Ska någon spela så är det spelstopp om 10 min.
Gammal 2013-01-17, 19:03   #3
Banned

Standard

Sänkt till 21 men fortfarande ok värde.
Gammal 2013-01-17, 19:33   #4
Banned

Standard

Sånt galet jävla värde. Trots att Hell of a Kemp lyckas hamna i 4 invändigt så hinner han ner på stretchen och knäppa en som vänta tam Bath Launcher.

Resultat: Vinst till fina 2.40

Snabba ryck inom travet, gäller att hugga snabbt.

Kriga jagar nu vidare i speldjungeln.
Gammal 2013-01-17, 21:13   #5

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4796
Standard

Bra uppsnappat! Förmodar du hörde att Goops häst skulle gå med skor på ATG-live ?

Senast redigerad av Lobo den 2013-01-17 klockan 21:15.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 21:30   #6
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Bra uppsnappat! Förmodar du hörde att Goops häst skulle gå med skor på ATG-live ?
Ja det stämmer. Var inne på den headen tidigt, men då Dyhrberg är minus- 2kusk spelar jag normalt inte. När skoinfon bekräftades så vägde det över så tydligt och 2.40 var ett extremt överodds. Sen var ju det troliga loppscenariot minst lika intressant.
Gammal 2013-01-17, 22:06   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Ja det stämmer. Var inne på den headen tidigt, men då Dyhrberg är minus- 2kusk spelar jag normalt inte. När skoinfon bekräftades så vägde det över så tydligt och 2.40 var ett extremt överodds. Sen var ju det troliga loppscenariot minst lika intressant.
Gick själv också också in, men jag lirade Nino Coger till 2,15 på Nordicbet (eftersom duellen inte gick in, så tycker jag att det kvittar att jag skriver i efterhand)

Tyvärr för min del körde Fredrik i den position som hästen normalt inte ska köras i.
Gammal 2013-01-17, 22:10   #8
Banned

Standard

Citat:
Gick själv också också in, men jag lirade Nino Coger till 2,15 på Nordicbet (eftersom duellen inte gick in, så tycker jag att det kvittar att jag skriver i efterhand)

Tyvärr för min del körde Fredrik i den position som hästen normalt inte ska köras i.
Nordicbet har riktigt fina headar ibland. Kan ligga ruggigt fel. Tyvärr är alla mina konton limmade där. Ett riktigt skitbolag enligt mig.
Gammal 2013-01-17, 22:21   #9

Standard

Var också limiterad där tidigare. Spelade mycket på trav förr. Har upptagit det igen. Möjligt att dom är lite snällare nu eftersom jag även spelar poker där.

Det är väl bara Nordicbet, Unibet, Expekt och Bet365 som normalt har trav på menyn numera?
Gammal 2013-01-17, 22:31   #10
Banned

Standard

Citat:
Var också limiterad där tidigare. Spelade mycket på trav förr. Har upptagit det igen. Möjligt att dom är lite snällare nu eftersom jag även spelar poker där.

Det är väl bara Nordicbet, Unibet, Expekt och Bet365 som normalt har trav på menyn numera?
Unibet oxå. Är väl inte helt förtjust i deras HTH regler, men dom har ju helt klart ryckt upp sig och ganska ok utbud. Spelar på Unibet och Bet365. Expekt bojkottar jag mer eller mindre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Svara

td