|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-01-17, 10:23 | #1 |
v65-17-01-13-intervju Flemming Jensen
Obi Wan (3. løb – nr. 2) vandt let sidst efter pause. Møder bedre heste nu på Åby, men havde alt i behold sidst ved sejren. God lodtrækning, og skal absolut have sejrschance påny. Min næstbedste chance på aftenen, mener Flemming Jensen.
“Spirit Of The Day (3. løb – nr. 3) er bedre end det sidste nul. Her blev det hele forkert. Den kan godt have en lille pladschance, men Obi Wan er helt klart vores bedste chance i løbet, bedømmer Flemming Jensen. “Roxy Hill (4. løb – nr. 1) er begyndt at finde sig godt til rette med træningen hos os. Hun er virkelig gået frem på det sidste. Hun er meldt en smule op, men har til gengæld fået optimalt spor. Jeg tror på en placering mellem de tre første, anser Flemming Jensen. “Hairspreay (7. løb – nr. 8) imponerede mig meget senest. Det er helt klart en meget spændende hest for fremtiden. Spor otte er naturligvis en ulempe, men som hesten var var ved sejren senest kan den måske vinde igen. Jeg anser det som staldens bedste mulighed denne aften, oplyser Flemming Jensen. “Our Dream (8. løb – nr. 11) fik en nydelig årsdebut og var ikke langt fra sejren. Distancen på Åby er hendes klart bedste, men anden række er ikke sagen for Our Dream. Hoppen er bedst når hun sidder med fremme i feltet. Jeg tror hun højst er en lille pladschance, vurderer Flemming Jensen. “Ronaldo Solace (9. løb – nr. 6) har jeg været tilfreds med i den tid vi har haft hesten. Den er under udvikling, og står godt inde i løbet. Kan ikke bedømme modstanden, men skal kunne være langt fremme hvis den ikke møder nogle ekstraordinære heste for klassen, kommenterer Flemming Jensen |
|
|