Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-15, 17:02   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

2013-01-15 Västerbo World - Face The Evil (A-League)



Datum: 2013-01-15
Tid: 17:37
Sport: Trav
Land: Argentina
Liga: A-League
Match: Västerbo World - Face The Evil
Period: Annat

Spel: Västerbo World
Insats: 2.5
Odds: 1.85
Bolag:

Motivering:
Umåker/ Vinterbana

HTH Västerbo World vs Face The Evil
1.85-1.85
Bolag Unibet/

Hittat en mycket intressant Head To Head idag som jag tycker Unibet hamnat nästan ett par tiondelar snett på i sin oddsättning och jag hugger omedelbart likt en kobra.

Västerbo World.

En gammal kämpe som älskar vinterbana över allt annat. Sist vart loppet helt fel kört och han kom aldrig in i matchen. Även om hästen älskar vinterbana måste den ju ändå ha form. Tycker det har sett lite tveksamt ut på slutet men nu rapporterar Bucht om kraftigt förbättrad form. Bucht körde exakt samma upplägg förra året och då kom toppformen.
Den 6 December mottes dessa två hästar och Face the evil var 4a och västerbo world 5a. De kom i mål på samma tid. Då var det Bergsåker som gällde och deras grusbana är ett klart minus för Västerbo World. Trots detta spelades Västerbo till 71 på atg, och Fáce till197 på atg.
När formen finns på Västerbo tål den att göra mkt själv och ett tidigt avancemang är nog att vänta. På min rank av kuskarna endast baserat på deras kvaliter just som HTH kuskar så har Per Linderoth 2 minus och Ove A 1 minus. Varje minus är fem procent så detta får vi räkna mot hästarnas värdering.

Face The Evil.

Ja vad ska man säga, orkar inte bli allför långrandig om denna gamla slitare.
Formen är helt ok och vinterbana funkar bra. Läget är lurigt då Sussane aviserar svar med Simb Robataille, men jag blir inte alldeles förvånat om Ove A sitter i spets efter 500, men det kan kosta.


Slutsats: Klart bra spelvärde i denna hth. Allt inkluderat hamnar oddsen på 17-20 i min bok och när vi får 1.85 på min ide är spelet givet. `Gick igenom lopparkivet för Västerbo Worlds vinterstarter förra året och är han i närheten av den formen (jag tror det nu)så krossar han Face The evil alla dar i veckan.

Spel: HTH Västerbo World 1.85/ Unibet/ Maxinsats 2.5 units
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
skarabe (+3), lordagspippi (+3)

Senast redigerad av kriga den 2013-01-15 klockan 17:07.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 17:19   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kan tillägga att Bet365 har odds på samma HTH.
Västerbo World 16
Face The Evil 22

Mer korrekt enligt mig och 1.85 på Unibet är ett fynd
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 17:44   #3
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Det har redan droppat till 1.75
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 18:13   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Nere på 1.67 nu.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 20:30   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Grattis till mig själv och er som ryggade och förhoppningsvis hann in till ett bra pris.
Bra info från Bucht här gällande formförbättring. Detta i komb med den högt älskade vinterbanan gjorde att spelet satt med mkt god marginal.

Summering. Vinst till 1.85 och 2.1 units plus

Kriga jagar nu vidare i speldjungeln
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 20:40   #6
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Grattis till mig själv och er som ryggade och förhoppningsvis hann in till ett bra pris.
Bra info från Bucht här gällande formförbättring. Detta i komb med den högt älskade vinterbanan gjorde att spelet satt med mkt god marginal.

Summering. Vinst till 1.85 och 2.1 units plus

Kriga jagar nu vidare i speldjungeln
Grattis! Riktigt bra spelat
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-15, 20:55   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Grattis! Riktigt bra spelat
Tackar.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td