|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-01-14, 18:25 | #1 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
2013-01-14 Parlay - (Parlay)Datum: 2013-01-14 Tid: 19:47 Sport: Parlay Land: Parlay Liga: Parlay Match: Parlay - Period: ft Spel: Parlay 2 Insats: 3.00 Odds: 2.970 Bolag: Motivering: Tror mig hittat en bra parlay á två spel i kombination: Vendi har toppform, bra spår och önskedistans. Möter Paisley som jag egentligen gillar men som galopperat i två raka och innerpår är då sämsta tänkbara när snabba kusar kommer utifrån - felfri kan även denne sitta fast... Vendi står klart bättre inne på pengarna och kortlopp tror jag INTE gynnar Paisley! Paisley är starttrög och tappar från start och detta är prepare inför kommande frankrikestarter, enligt Lönborg. Har inte fått några lopp i kroppen på sistone, pga. galopperna på sistone. I den andra H2Hen möter Discovery Håleryd Notre Crown och innerspår är perfekt att börja från för att spara meter. Klart bra form och gillar distansen - jag gillar även Kenneth Haugstad i sulkyn här. Båda lär smygas och jag anser att DH är klart mest distansgynnad här och den mer ärligare samt speedigare sorten till slut. Första upp för Haugstad är också intressant - amerikavagn, månne?! Här får vi 2.97 på paleyen och jag anser att det är värt 3 units, på Bet365! Lycka till, om någon följer...! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
2013-01-14, 18:35 | #2 |
Banned
|
Riktigt kul att se Head to Head rekar. Om alla vi travintresserade anstränger oss kan vi hitta mkt godis framöver.
Idag väljer jag dock att inte rygga då jag ogärna går emot johnny Takter och tränare med toppform( M. Lönnborg) till låga priser. Tycker Kim eriksson ofta överforcerar och har honom på min minuslista som HTH kusk. Bra rek annars |
|