Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-19, 10:16   #61

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

TT bjuder på ett lopp:

Rolig omgång och vi har härlig feeling!

V75 på Gävle och vi bygger på en spik som "bara vinner" och låset är ASSA-säkert! Med flera sårbara favoriter ser omgången rolig ut och vi har härlig feeling i DD-1 där vi spikar emot favoriten Tidied Accelerator på DD! Tipsen finns att köpa på www.travtjansten.se.

Redéns flygmaskin vinner igen!

Vi börjar direkt med att banka i form av 5 Västerbo HighFlyer som står löjligt inne i Klass I. Han var ifjol ruggig vid några tillfällen och höll bl a emot Pato in till upploppet i ett Derby-försök efter att ha öppnat 08,5/500 för att komma till ledningen. Han köptes i höstas till Daniel Reden där han fått tid på sig och gjorde comeback förra veckan, och vilken comeback sedan! Han var inte något tufft tagen i snabbjobben enligt Daniel men bakom bilen exploderade han och drog till spets direkt trots åttondespår. Han vann sedan åkandes utan att brukas och även om motståndet var klent så var intrycket härligt! Han tog det loppet bra enligt Reden när vi kollade med honom i torsdags och hade heller inga problem att tävla med brodd och när dessutom Björn förstärker i sulkyn och vi tror på spets, så finns det inget att tveka över - spik!

Det ska bli kallt på lördag och räkna med broddföre. Vilka gynnas/missgynnas? Vi är givetvis på plats i Gävle och rapporterar i Slutspelet-V75 som finns att köpa från kl 14!
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:18   #62

AbbeAces avatar

Standard

Liraren bjuder på lopp 5:

Avdelning: 5

Ranking

A: 10-4-3

B: 9-14-6-8-15-12-1-7

C: 2-13-11-5

ANALYSEN

Vi är relativt säkra på scenariot i spetsstriden och räknar kallt med att 10 Mana Grabben sitter i spets efter 500m. Däremot är vi mer osäkra på hur Örjan lägger upp taktiken i nästa moment då hans styrning som bekant går allra bäst i ryggar. Det finns en del som talar för att 9 Ulvsås Zico är först framme i andraskedet och då är det absolut inte otänkbart att Örjan släpper. I så fall har Zico redan då hämtat in de 20m han belastats med jämfört med senast och då blir han ingen lätt nöt att knäcka. Jörgen Westholm har bra fart på stallet för dagen och väljer nog ett ganska offensivt upplägg med 3 Eldvin om han får iväg honom felfritt. Dödens? 14 Guli Järven har utan tvekan kapacitet till att kliva runt samtliga men som vanligt när man står dubbla tillägg i ett stort fält krävs det lite tur. Risken är alltid stor att man hamnar i trafikproblem ute i spåren och det är svårt att kliva ut i fjärdespår och ändå vinna på V75. Skulle det dock lösa sig alternativt att Jan-Olov tar ett tidigt initiativ kan det mycket väl gå vägen än
Gammal 2013-01-19, 10:24   #63

AbbeAces avatar

Standard

Björn Goop tycker man ska gardera i första pga att den bara fått ett lopp och möter bra motstånd,först emot tycker han att 3 SN och 6 HC..Hmm mörkar han eller? Varför?
Gammal 2013-01-19, 10:30   #64

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1325
Standard

Ja du KP har oxå fått för mig att calamara kan vinna men fega ur tog med Lester oxå!
Ja spika kommer spika Mana grabben en eller många!
tycker jag har ett roligt lås i 4: Mr Miles o Acriter!
Lycka till

Senast redigerad av magohl den 2013-01-19 klockan 10:31.
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:35   #65

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

11 i avd 1 motbud mot favoriten, sen tror jag 3 vinner avd 7.
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:39   #66

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

enkelrad idag:
5
6
8
10
12
3
5
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:48   #67

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Jänkarvagn

Har ni någon info om vilka hästar som använder jänkarvagn i morgon?

Ingen kan ju säga att det inte gör skillnad, för det gör det verkligen.

Har ni någon info?
skickade till dig igår, via din bolagssida.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 11:00   #68
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
är ju tyvärr inte så ofta det skräller i guld och i min bok va Lester en nästagångare.
Med 10 meter till hade han slagit I Wont Dance och nu har han ett dubbelt så bra spår som han. Rutger väger lite för lätt i guld och jag tror att Lester vinner från dödens över Rutger men om Daniel Reden tar spets så släpper han till Björn eftersom han låter Björn styra sin hästar. Men nr 3 är hetare än Rutger då för mig eftersom Rutger inte kan ladda hur mycket som helst och går bäst i ryggar

Sen tror jag stenhårt på Västerbo H och om den blir 60-70% spikar jag men inte över 80%
Risken är ju tyvärr stor att det blir som du säger, Att Daniel släpper till Björn.
Å andra sidan kan dom ha snackat ihop sig och då kan det bli Daniel i billig spets. Jag väljer idag att tro på det sistnämda. För om reden kan hålla Leader of the gang lugn från start så är det garantispets. Den hästen kan verkligen limma vingen om den håller sig lugn.

Jag tror vare inte dom trycker av vare sig Rutger eller Calamara från start. Möjligen Calamara, om Örjan ser att Björn inte laddar kanske han toksänder, men jag tror ändå inte riktigt på det scenariot.
När det är så svinkallt som idag så kostar det verkligen att lägga rejäl speed från start och det vet kuskarna.

Tror på Daniel i spets och ev kan han få bestämma. 2 Lopp i kroppen efter kastraktion och det kan vara formtopp nu!

Till 11 procent tycker jag alltid man kan spika spetshästen i jämna billiga lopp.

Dagens första spik. Leader of the gang

Senast redigerad av kriga den 2013-01-19 klockan 11:21.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 11:30   #69

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Risken är ju tyvärr stor att det blir som du säger, Att Daniel släpper till Björn.
Å andra sidan kan dom ha snackat ihop sig och då kan det bli Daniel i billig spets. Jag väljer idag att tro på det sistnämda. För om reden kan hålla Leader of the gang lugn från start så är det garantispets. Den hästen kan verkligen limma vingen om den håller sig lugn.

Jag tror vare inte dom trycker av vare sig Rutger eller Calamara från start. Möjligen Calamara, om Örjan ser att Björn inte laddar kanske han toksänder, men jag tror ändå inte riktigt på det scenariot.
När det är så svinkallt som idag så kostar det verkligen att lägga rejäl speed från start och det vet kuskarna.

Tror på Daniel i spets och ev kan han få bestämma. 2 Lopp i kroppen efter kastraktion och det kan vara formtopp nu!

Till 11 procent tycker jag alltid man kan spika spetshästen i jämna billiga lopp.

Dagens första spik. Leader of the gang
Har en ram jag kör efter oavsett aldrig gardera i guld. Och spika Favoriten i guld.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 11:36   #70

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Ni som funderar på Caddie Comet ... glöm det
Han kommer inte se dagens ljus rygg på 1 och 2 = Borta. Sen går Nurmos Hästar bäst barfota på Valla.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 12:02   #71
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Hubba hur rankar du avd 6 och 7?

Senast redigerad av trance_error den 2013-01-19 klockan 12:04.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 12:13   #72

laxdasens avatar

Standard

Finns tre helt chanslösa betrodda idagivine razz, Chichina boko och Wariner. Sjukt streckade och kan ej vinna. Bjuder er på detta!
Gammal 2013-01-19, 12:14   #73
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Vem tar spets i avd 7?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 12:18   #74

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vem tar spets i avd 7?
Det gör 5 med hjälp av 6. Löjligt att tro något annat trots att många spekulerar i att den inte ska det.
Gammal 2013-01-19, 12:19   #75

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Staro Family Berkut Boko Look La Mark vet jag att dom går med jänkarvagn
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td