Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-19, 20:25   #151

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hade du nöjt dig med Chichina boko och Wariner hade jag blivit lite imponerad
Jo visst.. hade jag kunnat nöja mig med det men jag vill liksom tillför diskussionen något...jag skulle vilja se fler som vågar det. Att sitta och hålla med varandra om allt ger ingen som helst utveckling. Dags att skapa en egen sida där det finns medlemmar som vågar sticka ut. De flesta här är ju synonyma med att se målarfärg torka...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 20:45   #152

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Jo visst.. hade jag kunnat nöja mig med det men jag vill liksom tillför diskussionen något...jag skulle vilja se fler som vågar det. Att sitta och hålla med varandra om allt ger ingen som helst utveckling. Dags att skapa en egen sida där det finns medlemmar som vågar sticka ut. De flesta här är ju synonyma med att se målarfärg torka...
Whhffffffggggcc

Senast redigerad av DavidP den 2013-01-19 klockan 21:04. Anledning: Jag ger upp
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 21:09   #153

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Klart son fan du ska fortsätta såga favoriter

Citat:
Ok! Är det så??? Jag sågade tre hästar! Divine, Chichina boko och Wariner. Jag hade två rätt av tre där. Förmodligen fler 'n någon annan på hela sharps som vågat säga något. De två sista är som bekant inte i mål än.Men som vanlligt så gör sig en del fega mesar sig roliga när någon för ovanlighetens skull vågar säga något! Jag sulle vilja se dej såga tre favoriter nästa vecka. Men du är för mesig för det. Jag är ju en av få som vågar säga något här mer än att rapa samma som alla andra!!!Även om divine vann så var det en av de sämsta favoriterna på förhand på mkt länge........men jag grattar dig till dina 2-3 rätt du hade haha
Gammal 2013-01-19, 22:04   #154

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4892
Standard

Citat:
Även om divine vann så var det en av de sämsta favoriterna på förhand på mkt länge........
Av vilken anledning tyckte du det ?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 22:05   #155

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Underbar läsning.

Sjukpensionär vann miljoner på V75.

Yvonne Johansson, 54, spikade skrällhästen Oolong och blev V75-miljonär.
- Vi såg ju att vi hade alla rätt men vågade inte tro att det var sant. Men det tog bara tio minuter efter sista loppet, sen sa det plopp och så satt fyra miljoner på ATG-kontot, säger sjukpensionären från Vikbolandet utanför Norrköping.

Fem system klarade sju rätt på V75 och belönades med drygt 4,2 miljoner vardera.

En av kupongerna var inlämnad via ATG.se och vi fick en pratstund med Yvonne Johansson som lämnat in systemet.
- Jag kan lova alla att vi verkligen är värda de här pengarna. Vi har inget överflöd, utan kämpar på. Jag är sjukpensionär sedan tio år, min nacke och axlar är helt slut efter allt slit som biträde inom sjukvården. Gubben är egen företagare och försöker leva på jakt och fiske, säger Yvonne Johansson.
- Jag hade aldrig trott det här skulle hända i mitt liv. Gubben vann för några år sedan på travet och fick dela på 8 000 kronor, men annars har vi aldrig haft någon tur. Just nu känns det overkligt.

Delar på 4 363 726 kronor.

Totalt blev vinsten 4 363 726 kronor. Systemet kostade 108 kronor och förutom en rad med sju rätt innehöll det även nio rader med sex rätt och 33 femmor.
Makarna Johansson delar vinsten med vänner från Danmark.
- Ja, det är en kompis från gubbens jaktlag och hans fru. De ska ha hälften av vinsten, säger Yvonne Johansson.

Spikade Oolong.

Även om man spelade via Yvonnes ATG-konto så var det Hans Åke som komponerat systemet.
- Ja, vi brukar spela för 50 spänn var i veckan, jag och dansken. Jag vill inte ta bara favoriter, det är inte roligt, och så gillar jag hästar med korta namn, berättar 53-åringen.
Vinstsystemet innehöll en spik och det var fjärdehandsfavoriten Oolong i V75-7.
- Jag sa ju att jag gillar korta namn, förklarar Hans Åke valet av spik och skrattar.
- Det är sant, det är så han gör gubben. Han tar alltid hästar med korta namn. Det är väl därför vi oftast bara har ett eller två rätt, inflikar Yvonne.
Stämningen är på topp i Vikbolandet.

Ska köpa nyare bil.

Hans Åke berättar att han precis slagit upp en whiskey medan Yvonne mest försöker förstå att det är allt inte är en dröm.
- Det är ju sant. Jag ser på ATG-kontot att pengarna finns på plats. Men våra danska vänner trodde förstås vi skämtade när vi ringde upp dem. Men nyss fick vi mejl att de tar tåget och kommer upp för att fira, berättar Yvonne som även avslöjar att de redan börjat planera vad de ska använda miljonvinsten till.
- Vi ska i alla fall köpa varsin nyare bil. Gubben har en 79:a och behöver något nytt, i alla fall en från 2 000-talet.

Lars-Ove Pettersson

Övriga.

Mest V75-pengar blev det för en spelare hos ett ombud i Hede som med hjälp av Harry Boy (Spikharry) vann sammanlagt 4 517 046. Insatsen var 729 kronor och systemet innehöll två spikar.

En spelare i Löddeköpinge satsade 162 kronor, en spik, och vann 4 377 051 kronor.

I Tierp växte en insats på 144 kronor, två spikar, till en vinst på 4 389 666 kronor.

En spelare lämnade i sin vinstkupong via mobilen. Kupongen kostade 162 kronor, innehöll tre spikar, och utdelningen blev 4 428 931 kronor.

På ATG.se gav en insats på 108 kronor, en spik, en vinst på 4 363 726 kronor.

Senast redigerad av fusbar den 2013-01-19 klockan 22:07.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 11:39   #156

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Sjukpensionär vann miljoner på V75.

Yvonne Johansson, 54, spikade skrällhästen Oolong och blev V75-miljonär.
- Vi såg ju att vi hade alla rätt men vågade inte tro att det var sant. Men det tog bara tio minuter efter sista loppet, sen sa det plopp och så satt fyra miljoner på ATG-kontot, säger sjukpensionären från Vikbolandet utanför Norrköping.

Fem system klarade sju rätt på V75 och belönades med drygt 4,2 miljoner vardera.

En av kupongerna var inlämnad via ATG.se och vi fick en pratstund med Yvonne Johansson som lämnat in systemet.
- Jag kan lova alla att vi verkligen är värda de här pengarna. Vi har inget överflöd, utan kämpar på. Jag är sjukpensionär sedan tio år, min nacke och axlar är helt slut efter allt slit som biträde inom sjukvården. Gubben är egen företagare och försöker leva på jakt och fiske, säger Yvonne Johansson.
- Jag hade aldrig trott det här skulle hända i mitt liv. Gubben vann för några år sedan på travet och fick dela på 8 000 kronor, men annars har vi aldrig haft någon tur. Just nu känns det overkligt.

Delar på 4 363 726 kronor.

Totalt blev vinsten 4 363 726 kronor. Systemet kostade 108 kronor och förutom en rad med sju rätt innehöll det även nio rader med sex rätt och 33 femmor.
Makarna Johansson delar vinsten med vänner från Danmark.
- Ja, det är en kompis från gubbens jaktlag och hans fru. De ska ha hälften av vinsten, säger Yvonne Johansson.

Spikade Oolong.

Även om man spelade via Yvonnes ATG-konto så var det Hans Åke som komponerat systemet.
- Ja, vi brukar spela för 50 spänn var i veckan, jag och dansken. Jag vill inte ta bara favoriter, det är inte roligt, och så gillar jag hästar med korta namn, berättar 53-åringen.
Vinstsystemet innehöll en spik och det var fjärdehandsfavoriten Oolong i V75-7.
- Jag sa ju att jag gillar korta namn, förklarar Hans Åke valet av spik och skrattar.
- Det är sant, det är så han gör gubben. Han tar alltid hästar med korta namn. Det är väl därför vi oftast bara har ett eller två rätt, inflikar Yvonne.
Stämningen är på topp i Vikbolandet.

Ska köpa nyare bil.

Hans Åke berättar att han precis slagit upp en whiskey medan Yvonne mest försöker förstå att det är allt inte är en dröm.
- Det är ju sant. Jag ser på ATG-kontot att pengarna finns på plats. Men våra danska vänner trodde förstås vi skämtade när vi ringde upp dem. Men nyss fick vi mejl att de tar tåget och kommer upp för att fira, berättar Yvonne som även avslöjar att de redan börjat planera vad de ska använda miljonvinsten till.
- Vi ska i alla fall köpa varsin nyare bil. Gubben har en 79:a och behöver något nytt, i alla fall en från 2 000-talet.

Lars-Ove Pettersson

Övriga.

Mest V75-pengar blev det för en spelare hos ett ombud i Hede som med hjälp av Harry Boy (Spikharry) vann sammanlagt 4 517 046. Insatsen var 729 kronor och systemet innehöll två spikar.

En spelare i Löddeköpinge satsade 162 kronor, en spik, och vann 4 377 051 kronor.

I Tierp växte en insats på 144 kronor, två spikar, till en vinst på 4 389 666 kronor.

En spelare lämnade i sin vinstkupong via mobilen. Kupongen kostade 162 kronor, innehöll tre spikar, och utdelningen blev 4 428 931 kronor.

På ATG.se gav en insats på 108 kronor, en spik, en vinst på 4 363 726 kronor.
Visst jättekul att de vann pengar och såklart extra kul att de verkar behöva lite extra tillskott i kassan för en bättre vardag, lite roligar e än när svarta pengar vinner i Hallunda..........

Men, visst fan är det surt när folk vinner på att man plockar namn som låter bra. Oloong va ett kort namn, nämen va bra

Som kärringen som vann 45 mille plus eller vad det va för ett par år sedan. Spikade Örjan i första från bricka elva till 1%. "jomen, Örjan brukar ju vinna från spår elva"

Sen lägger man själv ner alldeles för mycket tid, analyserar sönder loppen coh sitter med 4-5 rätt.

Nästa vecka ska katten få tippa................
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), hanscrispi (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 11:59   #157

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Fanns ju namn som vann som inte va korta hehe Västerbo Highflyer är ju inte direkt kort Divine Razz är på gränsen Järvsö Rune likaså
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 12:21   #158

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Fanns ju namn som vann som inte va korta hehe Västerbo Highflyer är ju inte direkt kort Divine Razz är på gränsen Järvsö Rune likaså
Bra slänga in någon skräll också.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 12:32   #159

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Bra slänga in någon skräll också.
ja det va ju ioförsig skrällarna förutom Järsvö rune som va korta
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 13:17   #160

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Kan hålla med om att tippa efter korta namn är bara tur om de sitter, Vissa lirar ju efter telenr, andra födelsedagar o.s.v.. Ibland sitter ens analyser, ibland klirar man sig i håret och undrar vad fan vad det som hände? Jag vet inte riktigt vilken väg man ska ta till 7 rätt. Jag har fått 7 rätt en gång och då gick jag efter Storavinsters värmningar och gjorde systemet på 20 minuter. Så i fortsättningen får man väl göra små lappar som man lägger i en skål och drar några nummer och hoppas på högvinsten.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-20, 13:19   #161

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ja det va ju ioförsig skrällarna förutom Järsvö rune som va korta
Från deras sida sett
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara