Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-13, 21:07   #1

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

V75 19/1 Gävle

Första tanken

1,3,5,6,8
12
många...
1,2
3
4
många....
Gammal 2013-01-13, 21:13   #2

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Första tanken

1,3,5,6,8
12
många...
1,2
3
4
många....
Du kan spika 5 i första
Spets och slut... blir förvånad om inte det blir så.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 21:22   #3

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Låter bra.
Ett lopp mindre att lösa

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Du kan spika 5 i första
Spets och slut... blir förvånad om inte det blir så.
Gammal 2013-01-13, 22:34   #4

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2996
Standard

Till lopparkivet!

Staketkusken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 11:24   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Känns som man kopplade grepp på denna omgång direkt(för ovanlighets skull).

Inleds med spik på 5 Västerbo Highflyer. Såg ruskigt fin ut i debuten för Redén. BG upp nu gör ju saken än bättre, lär få bestämma där framm och vinner så lätt han vill.

Avd 2 och utgångsspel med 12 Divine Razz. Hästen är bra för klassen, men från tillägg kan det alltid krångla(Twigs T i lördags). Sen så brukar Kajjan ha lite svårt på V75, dock så vann han ju senast med Divine. Men värdet vid torsk gör att den bara spelas som utgång.

Avd 3: Andra utgången kommer här i form av Lester. Denna Veijotränade ser fin ut. Lite vingelläge vilket gör att den inte spikas men blir utgång nr 2. Veijos hästar har gått bättre senaste veckorna, så han kanske tränar hästarna just nu...

Avd 5: Spik nr 2, nr 10 Mangrabben, Örjan upp på Berghs fina nordis. Senast knappt slagen av Ulvsås Zico som den gången startade 20m före. Denna gång lika start. Spik nr 2.

I övrigt så är det bara att börja gardera. Bara hoppas man kan hålla fast vid detta till lördag...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 12:08   #6

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Känns som man kopplade grepp på denna omgång direkt(för ovanlighets skull).

Inleds med spik på 5 Västerbo Highflyer. Såg ruskigt fin ut i debuten för Redén. BG upp nu gör ju saken än bättre, lär få bestämma där framm och vinner så lätt han vill.

Avd 2 och utgångsspel med 12 Divine Razz. Hästen är bra för klassen, men från tillägg kan det alltid krångla(Twigs T i lördags). Sen så brukar Kajjan ha lite svårt på V75, dock så vann han ju senast med Divine. Men värdet vid torsk gör att den bara spelas som utgång.

Avd 3: Andra utgången kommer här i form av Lester. Denna Veijotränade ser fin ut. Lite vingelläge vilket gör att den inte spikas men blir utgång nr 2. Veijos hästar har gått bättre senaste veckorna, så han kanske tränar hästarna just nu...

Avd 5: Spik nr 2, nr 10 Mangrabben, Örjan upp på Berghs fina nordis. Senast knappt slagen av Ulvsås Zico som den gången startade 20m före. Denna gång lika start. Spik nr 2.

I övrigt så är det bara att börja gardera. Bara hoppas man kan hålla fast vid detta till lördag...
managrabben är helt beroende av att bli framdragen till upploppet, så jag vågar inte spika
kan vinna med rätt lopp, men hur vet man att det blir så
Gammal 2013-01-14, 18:28   #7

pjaers avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 2254
Standard

Rent spontant känns avdelning 7 som den enklaste. Antingen spik på Overtaker by Sib som jag tror är klar om han kan stå på bena, alternativt låsa med Wariner.
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 03:07   #8

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 1: Spikar favoriten. Tycker det är klasskillnad här... Bra spår och bra kusk dessutom! Bläddra vidare...

Avd 2: Divine Razz given förstahäst men i nuläget ser det ut att bli stort värde vid ett favoritfall och gardering är given. Aponia Boko har svikit som halvbetrodd de senaste starterna och förhoppningsvis har spelarkollektivet tröttnat på den nu. Tror den kan bli farlig här. Uranium tror jag får svårt att runda hela fältet från bakspår på tillägg. Kort upplopp nu dessutom. Hamnar den runt 10% kan den vara värd ett streck, annars inte. Kommer gardera det här loppet med ett par stycken av de som är mest intressanta på strecken.

Avd 3: Lester är en ny bekantskap för mig, men den har helt klart imponerat. Luktar dock dödens lång väg och jag garderar. Rutger Raket har jag aldrig gillat. Tycker den är överskattad. Nu är läget dock perfekt och risken är stor att den håller undan i spets. Den ska med på lappen trots allt. I Won´t Dance tycker jag är bästa hästen i fältet men den chansar jag bort p.g.a. läget. Leader of the Gang tycker jag ser intressant ut i den här starten. Gjort några positiva lopp på slutet i Guld och kanske är det dags för skrällen nu?

Avd 4: Mycket dålig kunskap om dessa hästar. Får plugga vidare innan jag uttalar mig.

Avd 5: Är det dags för Mana Grabben nu? Jag har feeling för det. Örjan i sulkyn kan vara det som gör skillnaden. Annars tycker jag Ulvsås Zico är intressant på strecken trots att den står på samma start som Mana Grabben den här gången. Prickar den starten bäst av de båda kan den bli svår att knäcka. Streckar även 3, 4 och 7 som alla har kapacitet för att vinna. Funderar även på att ta med norrmännen på startvolten, då de oftast blir underskattade av svenska spelare.

Avd 6: Här spikar alla Tidied Accelerator, men den ska vi fälla. Formtoppen måste väl ta slut NÅN GÅNG? Den har dessutom galopperat i de 2 senaste voltstarterna och risken är stor för samma visa den här gången med ett fjärdespår. Kommer ta med MINST 8 hästar här. Lutar dock åt utgång på Tidied Accelerator, så man inte står där helt lottlös om den vinner med 10 längder. Royal Neo tycker jag är en hedershäst och den kan duga från rygg ledaren. Mycket spelvärd! Sandrngham Hannover gör alltid bra lopp och Bon Frecia har fint läge.

Avd 7: Overtaker By Sib och Wariner de givna förstahästarna. Vill dock ha med Here To Rock F som jag har jagat en längre tid. Får en fin resa på innerspår nu och den kan överraska. Mr QL och Oolong är bra hästar som gillar distansen. Chansar dock bort båda då vingelrisken är överhängande. Quangaroo Zet drar många streck också, men den trivs väl bäst i den främre träffen? Får dock en plats på kupongen på sin kapacitet. Abborren kan vara en tänkbar skräll här. Håller alltid farten i mål och om det blir hård körning där framme kan den vara tuffast till slut.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 07:40   #9

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Spel guiden:
http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V75.pdf
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 19:10   #10

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Lite Tankar om denna omg...

1. Jag är lite osäker på 5 Highflyer att den bara ska vinna,,hmm dels tror jag att 6 Highspeed tar sig förbi från start och då kan 5 få harva i dödens och då sårbar,
1 Cobol kan ibland såsom 3 Salsa. Av bakhästarna så vill jag inte lämna 9 Goalkeeper tyckte jag gjorde det bra sist frågan är väl om Juha kan hålla igång honom som Erik (knappast) men 1% är ju löjligt.Sen 11 Mellby tror jag får svårt även om det är en stark kuse, hemmahästen 2 Jacques är väl inte borta och om nu 5 får dödens så har han en bra rygg. Lutar åt utg på 6 Highspeedsom är första streck för mig.

2. Lite lurigt med fav på tillägg men dock springspår och stukna framför kan faktiskt öppna upp det lite, men om vi tar första fållan så tror jag endast på 4 Girlpower som kan göra lite själv,sen är det nog bara dyra kusar resten. 13 Aponia lyfter jag upp som också har spingspår men före 12 Divine (som kan vara ett spik) kommer den inte tror jag. 14 Uranium får svårt från bakspår på tillägg och innerspår,hmm NEJ.. Rysare kan 9 Beauty vara formen är det nog inget fel på.

3. Borde det inte vara 7 Lesters tur snart tycker han bara växer för varje uppgift han gör,sen kan jag inte förstå att 11 Simb blir bortglömd varje gång som har kommit före alla i detta lopp tidigare.hmm nej ser ut att kunna låsa på 3-4 pållar här. 9 Caddie o 10 Trusten resten får avslag om inte annan info kommer eller värmning är topptopp.

4. 11 Acriter har jag väntat på vågar knappast släppa nu heller Likaså 6 Tilt nu lite kuskförstärkt tycker jag borde ha chans,2 Bolt är inte direkt som sin namne utan blandar o ger men har bra spår såsom 1 Chichina som kan spåra runt om Utg kanske. Kalss II är alltid svårt,många med chans har man råd helmåla o gå vidare.

5. Kallblod är alltid svårt, förra gången var det just här man sprack. Nu en som jag tror på har dubbla tillägg och det är svårt för kallisar. Ser ut som 3 Eldvin har störst chans av starthästarna sen har jag dålig koll på Norsken. 9 Ulvsås som jag föll på sist får nog mycket svårare men vågar man lämna den,sen 10 Grabben har gått framåt men kan inte göra så mycket själv men med klaff så. 4 Gräft ska med då jag tycker den är rejälare än 10 men måstehästen står på tillägg och är 14 Guli som ska med.

6. Spiket blir nog 4 Tidied men minus på Örjan och minus på spåret i volt. Hade Stefan kört hade jag kännt mig säkrare men jag tror att den har så stor respekt med sig att t.o.m Örjan tar hem detta.

7. Låser nog på 2 då jag tycker att max 4-5 st har chans. Börjar framifrån 3 Wariner gjorde det bra efter g på B. 5 Overtaker var inte med då och är min förstahäst kanske chansspik.6 MrQL gillar jag men behöver maxklaff för att vinna tror jag, 7 Oolong får nog det svårt så bort.. 10 Keso tas också bort får svårt utan Åke...11 Quang ser jag inte som en vintehäst och spåret drar ner,50% inl hmm fattar jag inte, 12 Abborren klarar alla distanser men spårtet drar ner men ändå en kantboll tycker jag, Så det var mina tankar nu en djup dykning i lopphavet.
Lycka till...

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-01-17 klockan 19:19.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 19:55   #11
JLO

JLOs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1578
Standard

Har en liten känsla för Nr 1 i avd 6 & 7, äntligen från bra spår nu!!!!
Gammal 2013-01-17, 19:59   #12
JLO

JLOs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1578
Standard

Abbe: håller med dig ang Lester, står på tur nu på lörd =)
Gammal 2013-01-17, 20:56   #13

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JLO Visa inlägg
Abbe: håller med dig ang Lester, står på tur nu på lörd =)
Veijo..........
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 21:11   #14

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Första anblicken säger spik i de 2 första. Strecken kommer gå ner på båda ju närmare lördag vi kommer. 5 & 12, bläddra vidare.

Lester, Veijo, iofs BG upp. jaja den åker väl med. Rutger hamnar jag alltid fel på, men smaskigt läge och Johnny så blir det ett streck. I wont Dance given. Skrällen får kanske Calamara Donna bli, gillar Simb Ruby skarpt men undrar om det inte är lite formtapp på den.

I fjärde litar jag inte alls på Timos hästar, för mycket upp o ner. 3, 10, 11 måste med. Acriter va det skrik på senast, gick också bra bakom Loads of Dosh. Staros fortune har 2 raka på vinterbana, beaktas.....

Isbjörnarna avvaktar vi med, ingen spik på Managrabben dock.

Tidied kommer bli dagens största favorit, men den ska vi fälla. 1,3,9 på lägen och kapacitet. 5 på stallform, 6 på att den kan vara hur bra som helst ibland, 2 på Daniel Olsson spets/rygg ledaren med lucka. Bon frecia från springspår kan sitta i ledningen.

3 och 5 är bästa hästarna. 6,7,10 ska med pga distansen. 1 på läge. 9 har form och va inte långt efter senast, 2% ett skämt.

Som sagt lite tidiga ostrukturerade tankar
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 23:20   #15

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

lopp 6 nr 1 till 7

lopp 7 Alla 12 ( 1:an nybliven fyra-åring på långt STORT minus)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td