|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-01-11, 18:06 | #1 |
Banned
|
2013-01-11 Tourbillon - (Trav)Datum: 2013-01-11 Tid: 17:26 Sport: Trav Land: Sverige Liga: Trav Match: Tourbillon - Period: Annat Spel: Tourbillon Insats: Odds: Bolag: Bet365 Motivering: Tycker mig ha funnit ett riktigt bra spel på Åby imorgon lördag med klart bra värde. Bolag: Bet365. Spelstopp 15.09 Trippel head och odds enligt följande: 10. Quality Control 2.00 9.Tourbillon 3.00 8. Noak LB 3.20 1640 m Autostart: Quality Control är återigen en häst Åke S gjort ett fantasiskt jobb med. Men hästen ser totalt formlös ut och det känn verkligen som den nått sitt tak. Åke Intervju Aftonbladet: QC verkar ha tappat gnistan i loppen och har slutat kämpa.Han fick några tuffa lopp tidigare och hästen har inte varit sig lik sedan dess. Tränar och och vi smyger säger åke. Denna häst är ju en av anledningarna till att det finns värde spelmässigt i denna trippelhead. Som QC sett ut kan jag helt enkelt inte tro på honom. Tveksam form på Åkes B-lag oxå dit jag numera anser att han tillhör. Tourbillon: Norsk 6 årig valack med 1.1 milj på kontot, med bra form. Perfekt läge grindläge här. Tror att han väljer att rygga Capello BoB och min förhoppning är att han hittar 3dje invändigt vilket är perfekt på åby.Som sämst 4 in men jag är nöjd även med det. Älskar Sjunesson när det gäller att grinda in till ett 4 5 pris. Mkt travsäker och Sjunne upp istället för Frode Hamre(megaplus), samt bf runt om som enligt tränarn är ett klart plus det oxå. Noak LB: Har gjort 3 starter hos Conrad L, och gjort det bra. Hästn visar fin form. Man kanske inte ska övervärdera hans fina rad då de två senaste loppen gjorts i små fält och med fina smygresor, (rejalt akterseglad av Schwein Boko och Wiss pen sist) Slog egentligen ingenting. Gången innan hängde han med i rygg ledarn i ett 4 hästars fält, Chimall TT vann. Conrads hästar har bra form överlag. Conrad säger i intervju(Trav o Galoppronden) att hovarna är slitna så bara barfota fram nu, så lite minus där. Slutsats: Mitt spel blir utan att tveka Tourbillon till 3.00 i odds. Min värdering hamnar på 2.5 så helt klart bra värde här. Som jag nämt så tror jag inget på Qc utan han får betala skatten här. Tror Jörgen grindar inv med Tourbillon och smiter med till en 3-5 placering, bra ryggar och flera plusfaktorer( bf och kuskplus) och Innerspår på Åby är det som gäller. Noak LB tror jag får svårt at komma till från ett hopplöst 8 spår och denna häst duger inte att gå i spåren på v75 tror jag. Conrad brukar vara överoptimistisk i loppen, det tror jag straffar sig här. Endast bf fram minus nu. Tourbillon 3.00 Insats 1.5 units ( max 2.5) Grinda och jobba sjunne!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
satori (+10) Senast redigerad av kriga den 2013-01-11 klockan 18:10. |
2013-01-12, 10:57 | #2 |
Banned
|
Tourbillon sänkt till 2.40 nu på Bet365
|
2013-01-12, 15:51 | #3 |
Banned
|
Resultat: Vinst Tourbillon 3ggr
Helt rätt analys av loppet, Jörgen hittade 3 in, dock lite tur med i bilden då han valde fel rygg i Bonnies Maggie från start. Han ångrade sig snabbt och tog benen på Svanen när han gick ner på innern(härligt jörgen som klipper benen på ett av våra motbud) Noak LB hittade 2a ut då flera galopperade, nu strulade det för honom och han vart aldrig ett hot. Tourbillon dök ner på dubbla open och kunde grinda till ett 4 pris. Ett mkt stabilt spel till bra värde! Kriga jagar nu vidare i speldjungeln Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
skarabe (+3) Senast redigerad av kriga den 2013-01-12 klockan 15:54. |
|