|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-01-10, 18:42 | #1 |
LUNCH I DK-11-01-13-meget info der
Værd at vide om V4-1 :
Jeppe Juel om 6 Jeroboam: “Min klart bedste chance ved lunch løbene i Odense er Jeroboam. Jeg vil ikke love at vi slår Flemming Jensens Beretta Avanti, men jeg vil garantere at vi giver den en spændende match. Sidst i Aalborg blev det umuligt at give det forlangte tillæg forud. Rex og Morten Juul afviklede den sidste kilometer i 14-fart, og da jeg sad ude i sporene blev opgaven uløselig. Jeroboam går sine sidste afpudsende intervaller mandag d. 7 Januar. Han er altid en fornøjelse at træne med, og til trods for at han efterhånden er en aldrende herre så virker det faktisk som om han stadig nyder at træne Jeg tror på at han kan få en ganske god og fornuftig sæson i 2013. Mine tanker går på fortrinsvis på at starte Jeroboam i Danmark og støtte op om sporten herhjemme med i mine øjne en rigtig hædershest.» Værd at vide om V4-4 : Birger Jørgensen om 7 Indian Summer D. “Den blev bare dårligere og dårligere i de sidste starter og blev halt på et bagben, og derfor var en pause en nødvendighed. Jeg fik den behandlet og den virker igen helt fin i stilen. Jeg har også prøvet at ændre træningen således at al tung træning er droppet og jeg har efterfølgende udelukkende trænet Indian Summer D inde på Jydsk Væddeløbsbane. Træningen har virket helt perfekt og jeg synes den har virket vældig stærk. Vi tabte selvfølgelig lodtrækningen da vi fik spor 7 bag startbilen, men den kan godt flytte sig lidt fra start, så jeg påregner at køre lidt med fra start og håbe på en god position. Jeg forventer at den vil gå et rigtig godt løb og tror på en top 3 placering.» Værd at vide om V5-1 : Ole Bender om 7 Smilla Håbegård. “Som lillesøster til både Enrico Håbegård og Kastor Håbegård som jeg jo begge i opstarten af karrieren selv har haft fornøjelsen af, så har jeg hele tiden haft et godt øje til hende her. Nu bliver det alvor og vi skal have gang i løbskarrieren, og det glæder både ejeren og jeg os meget til. Man skal ikke lade sig snyde af den noget langsomme godkendings tid (24,8g). Det var også med et par galopper undervejs. Den kan væsentlig bedre og med tanke på det afslutende trænings arbejde i lørdags hvor jeg kørte 22,5 1600 meter med en hastig afslutning på 16,0 de sidste 500 meter. så synes jeg hun er klar til sin debut. Vi trak desværre et dårligt startspor og jeg påtænker et forsigtig oplæg, men jeg håber og tror på en placering blandt de tre første i mål.» Værd at vide om V5-2 : Henrik Lund om 3 Rubin Trøjborg. «Jeg havde glædet mig til at vise Rubin Trøjborg frem i bedste skik første gang i mit regi. Banen var dog rigtig dårlig den dag og den galopperede i føring ned at sidste langside da den slet ikke kunne få fæste i banen. Det betød at hun måtte en tur i prøveløb lillejuleaften i Aarhus. Det gik rigtig godt og hun blev godkendt på en rigtig fin måde. Dog var banen igen denne dag helt frygtelig på grund af det uvejr som mange sikkert husker. Efter det positive prøveløb har alt virket perfekt og hun har faktisk trænet rigtig stærkt. Jeg bliver på ingen måde over |
|
2013-01-10, 18:45 | #2 |
spik forslag lunch 11-01-13
Føring og med Rene Kjær
3 Kansas i 1. løb – V4-1 er meget interessant med Rene Kjær i sulkyen, og endnu mere interessant bliver det hele, hvis den kan komme til spidsen (meget sandsynligt), hvor den 11-årige vallak altid har gået rigtigt gode løb. Sidst galopperede den fra start, men leverede siden en meget fin ophentning bag Västerbo Paradise og Mathilde Trøjborg. For fire starter siden havde den spidsen og sejrede da sikkert før Jeroboam. Overlegen hoppe i kanonform 7 Rina Chen Hai i 2. løb – V4-2 virker ret så overlegen i dette Hoppeløb. Det eneste imod hende er faktisk startsporet, som nemt kan give positionsproblemer, men hun bliver nok taget roligt fra start og så kommer hun til slut på sin meget fine speed. I forrige start var hun flyvende til slut, men nåede ikke frem til gode Remember Laser. Sidst førte 9 Ofelia Trøjborg undervejs på dårlig bane, men denne havde intet svar mod Rina Chen Hai til slut, som kom ude i banen og sejrede sikkert før Royal Tulsbjerg. Føring hele vejen? 5 Ringo Mosebo er meget op og ned i dens præstationer - men den er ude på sin bedste distance, og på en god dag så bliver det til føring hele vejen. Sidst angreb den fra bagfeltet med 600 meter igen, og via tredje spor gennem sidste sving (hvor banen var bedst) gik den i opløbet sikkert forbi undervejs førende Osebio. Her ligger det til, at 4 Marquis Simoni tager spidsen lige fra start og så afgiver denne til Ringo Mosebo ind i første sving? – og så er det løb kørt. V4 til 12 kr. 1. afd.: 3-5-6 2. afd.: 7 Rina Chen Hai 3. afd.: 7-9 4. afd.: 5 Ringo Mosebo V4 til 132 kroner afd.: 3-5-6 afd. Alle (11 heste) afd. 7-9 afd. 5 Ringo Mosebo |
|
2013-01-11, 10:21 | #3 |
Tack för info!
Registrerat spel Datum: 2013-01-11 Bana: Danmark, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4, 5 2 7, 10 3 7, 9 4 2, 5 Vadet gäller startnummer 16 rader x 1 x 2,00 kr = 32,00 kr |
|
2013-01-11, 10:42 | #4 |
|
|
2013-01-11, 12:09 | #5 |
Ny tänk....
Datum: 2013-01-11 Bana: Danmark, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Beretta Avanti 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 3 9 Piano Dilli (DK) 4 5, 7, 12 Vadet gäller startnummer 33 rader x 1 x 2,00 kr = 66,00 kr Registrerat spel Datum: 2013-01-11 Bana: Danmark, omg. 1 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 5 Beretta Avanti U-hästar: 1, 2, 3, 6 Vadet gäller startnummer 4 x 20,00 kr = 80,00 kr Senast redigerad av inexe den 2013-01-11 klockan 12:20. |
|
2013-01-11, 12:17 | #6 |
Tycker inte flemmings hästar imponerade igår och tyckte det lät lite negativt på båda hans två favoriter så provar att gardera båda.
Registrerat spel Datum: 2013-01-11 Bana: Danmark, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 5, 6 2 7 Rina Chen Hai (DK) 3 1, 4, 7, 8, 11 4 1, 2, 4, 5, 7 Vadet gäller startnummer 75 rader x 1 x 2,00 kr = 150,00 kr Kvittonummer: 478A DC65 0896 0045 |
|
|