Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-13, 11:52   #16

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Borde kunna bli skaplig DD .Cuba Cohiba får en chans till av mig. Med rätt lopp tror jag att hon städar av det här gänget. Molle CD kommer givetvis att bli farlig om han inte blir för het.(säkert bästa hästen).
Wariner gapade alla om senast. Hittills inte nu. Kan nog smälla lite i slutet av omgången. Inte helt ovanligt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 14:05   #17

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Lite tidiga tankar om V75..

1. 2,5 är ju tråkigt att säga men känns som att dessa 2 har bäst kapacitet ihop med 4 yosemite boko, dessutom är dom startsnabba och bör få bra lopp bägge 2. möjligtvis att belgrado hamnar i dödens, men då den är så stark så tror jag att det inte behöver vara fel över distansen. vill man vara säker slänger man med nr 1 elles w fedo som är bra i sina ljusa stunder och har ett härligt smygläge!

2. stolopp där många kommer kräma på ordentligt... min tipsetta är totalt bortglömd i form av nr 15 carmen sund! såg ni intrycket senast? har mött riktigt bra hästar hela sin karriär och gjort det bra. den varnar jag kraftigt för, annars finns det många om budet i detta öppna lopp.

3. 6 saston är ju klar förstahäst och kommer vara mångas spik. inget att säga om det egentligen.. rätt distans och ingen kommer väl svara om han kör framåt!?!?!
så spik behöver inte vara fel. annars är det ju pitch command och globalen i första hand, ska man leta utanför boxen så är 2 möjliga vinnare staro cold carat och on track piraten... men då ska det nog till att saston gör bort sig vilket inte är omöjligt.

4. känns som bergar´n har en kanon här i nr 4 loads of dosh... finfina insatser mest varje gång! men 3 kommer troligen till tät och troligtvis släpper väl inte den och det kan ju bädda för dödens så därför får det räcka med utgång.. bakom är det mkt öppet!

5. kallblod = svårt ... iaf en gång som denna när man inte kan luta sig tillbaka på hallsta lotus eller faksen jr.. 1 lärkan kommer väl köras i tät JOP är ju kungen av kallblod så man får väl ha med den, även om den inte känns het som favorit.. nej,mest tror jag på 7 managrabben som har vart riktigt bra än längre tid och borde kunna komma vettigt på det från springspåret, streckad på 24% i nuläget! som roligaste skrällbud säger jag nr 12 farmfurir. tar man oxå med 13 &15 så böra man komma långt!

6. dagens i särklass bästa spik!! nr 9 molle c.d ! varför?
1.möter ingenting 2. bästa hästen 3. Björn goop upp för första gången! 4. bra spår då det troligtvis blir körning eftersom det finns några snabba med framspår... 5. avslutande strålande senast med krafter kvar 6. och ni som inte såg loppet näst senast då den var 5:a .... gör det! 7. relativt långt upplopp (205 meter) 8. funkar på brodd

7. var på åby i lördags och tittade på bl.a prey frontline och overtaker by sib och sa att nästa gång ngn av dom kommer ut så är det ju bara att spika... men så kom dom ut i samma lopp... hmm vad göra? prey klättrade i ryggar invändigt sista biten och hade massor sparat (och detta är en kanon i grunden som kari håler som en av sina bästa) men hur avsltade overtaker by sib i lördags?? galet vilken avslutning och den kommer nog köras till spets oxå vilket ger den en fördel... men måste ha med 12 udos oiler över denna distans, den har vart smäll fin innan senast då berg brodda bort han... starkt 3 hästars lås!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LeBanner (+15)

Senast redigerad av jocklon den 2012-12-13 klockan 14:07.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 14:52   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag tror rapidemarke tar spets.
Lyckas conradsfredrik tas sig förbi carloslightning tror jag björn vinner, annars tror jag på carlos

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Lite tidiga tankar om V75..

1. 2,5 är ju tråkigt att säga men känns som att dessa 2 har bäst kapacitet ihop med 4 yosemite boko, dessutom är dom startsnabba och bör få bra lopp bägge 2. möjligtvis att belgrado hamnar i dödens, men då den är så stark så tror jag att det inte behöver vara fel över distansen. vill man vara säker slänger man med nr 1 elles w fedo som är bra i sina ljusa stunder och har ett härligt smygläge!

2. stolopp där många kommer kräma på ordentligt... min tipsetta är totalt bortglömd i form av nr 15 carmen sund! såg ni intrycket senast? har mött riktigt bra hästar hela sin karriär och gjort det bra. den varnar jag kraftigt för, annars finns det många om budet i detta öppna lopp.

3. 6 saston är ju klar förstahäst och kommer vara mångas spik. inget att säga om det egentligen.. rätt distans och ingen kommer väl svara om han kör framåt!?!?!
så spik behöver inte vara fel. annars är det ju pitch command och globalen i första hand, ska man leta utanför boxen så är 2 möjliga vinnare staro cold carat och on track piraten... men då ska det nog till att saston gör bort sig vilket inte är omöjligt.

4. känns som bergar´n har en kanon här i nr 4 loads of dosh... finfina insatser mest varje gång! men 3 kommer troligen till tät och troligtvis släpper väl inte den och det kan ju bädda för dödens så därför får det räcka med utgång.. bakom är det mkt öppet!

5. kallblod = svårt ... iaf en gång som denna när man inte kan luta sig tillbaka på hallsta lotus eller faksen jr.. 1 lärkan kommer väl köras i tät JOP är ju kungen av kallblod så man får väl ha med den, även om den inte känns het som favorit.. nej,mest tror jag på 7 managrabben som har vart riktigt bra än längre tid och borde kunna komma vettigt på det från springspåret, streckad på 24% i nuläget! som roligaste skrällbud säger jag nr 12 farmfurir. tar man oxå med 13 &15 så böra man komma långt!

6. dagens i särklass bästa spik!! nr 9 molle c.d ! varför?
1.möter ingenting 2. bästa hästen 3. Björn goop upp för första gången! 4. bra spår då det troligtvis blir körning eftersom det finns några snabba med framspår... 5. avslutande strålande senast med krafter kvar 6. och ni som inte såg loppet näst senast då den var 5:a .... gör det! 7. relativt långt upplopp (205 meter) 8. funkar på brodd

7. var på åby i lördags och tittade på bl.a prey frontline och overtaker by sib och sa att nästa gång ngn av dom kommer ut så är det ju bara att spika... men så kom dom ut i samma lopp... hmm vad göra? prey klättrade i ryggar invändigt sista biten och hade massor sparat (och detta är en kanon i grunden som kari håler som en av sina bästa) men hur avsltade overtaker by sib i lördags?? galet vilken avslutning och den kommer nog köras till spets oxå vilket ger den en fördel... men måste ha med 12 udos oiler över denna distans, den har vart smäll fin innan senast då berg brodda bort han... starkt 3 hästars lås!
Gammal 2012-12-13, 15:24   #19

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 639
Standard

tycker udos oiler i sista är veckans skämt favorit! tycker där e 2 bra utmanare från framspår i shardingham hanover och prey frontline
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 17:33   #20

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5623

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Björn Goop känns intressant att följa denna omgång. Han brukar ju sammanfatta alla sina körningar i Aftonbladet en gång i veckan. Ingen som råkar sitta på denna veckas, då främst V75?
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 18:13   #21

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

6 Conrads Fredrik (V75-1) fick spår lite väl långt ut och möter några bra hästar. Outsider.

3 Global Nirvana (V75-2) kan vinna om det klaffar. Hon ska streckas då det nog är min bästa V75-chans.

3 Global Investment (V75-3) känns fin och visar fin form i träningen. Visst är det ett par tuffa hästar emot men han kan vara med och kriga om segern.

10 Mr Miles (V75-4) känner jag inte till.

9 Molle C.D. (V75-6) är fartfylld och kapabel men från bakspår på 1600 får vi ändå ligga lite lågt.

3 Prey Frontline (V75-7) fick bra spår och gör bra lopp hela tiden. Möter bra hästar. Outsider.

Björn Goop
Källa: Trav365
Misär (+2)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 18:18   #22

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Det finns verkligen ingenting som talar emot Saston. Startnummer 6 är överrepresenterat som vinnare av den här typen av lopp (har vunnit vart tredje Guld 2640 A senaste åren), Örjan har tagit klart flest segrar på distansen och verkar vara bästa kusken i den här typen av lopp, och hästen blir högt rankad av spelarna i en lopptyp där favoriten har vunnit 50 % av omgångarna. Jag tycker att Saston känns som favoriternas favorit. Finns det något som talar emot?
Pilkast (+3)

Senast redigerad av Asprilla den 2012-12-13 klockan 18:22.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 19:14   #23

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

AVD4. LOADS OF DOSH Spik
AVD6. My Ovi & MOLLE C.D. lås
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 21:04   #24

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Lite av mina amatör tankar Tycker det ser svårt ut (tycker jag iofs alltid och krånglar ofta till det )

Avd1. Har för mig ELLES W. PHEDO är ganska kvick ut och bör väll kunna hålla ut övriga om hon vill ? Sen om Ove väljer att släppa eller inte återstår väll att se. Gillar den hästen och tycker hon känns intressant på läget. Tidiga känns oxå CARLOS LIGHTNING (men är väll lite väl stor?) BELGRADO vill jag oxå gärna ha med, blir ju inte överstreckad på kusken iaf. OMELETTE verkar ju va i grymt slg men känns väll lite långsökt? CONRADS FREDRIK känns inte het för mig , men kanske åker med om han värmer bra.

Avd2. Grymt svårt känns det som, får bli rejäl gardering.

Avd3. Saston klar första häst. Men som han travar vill man ju gärna gardera, men med vad ? Hur stort minus är det för honom om det blir skor? EL SUECO bör väll knipa ledningen och få ledar rygg. Går alltid med skor, men känns inte som nån plus distans direkt. GLOBAL INVESTMENT oxå ganska kvick ut och bör väll va först framme för att överta? Men frågan är hur BG gör när Saston kommer. Har ju iaf kapacitet och form för att räcka. PITCH COMMAND lär väll bli över från start, men kommer han ut går han ju som tåget för tillfället. Men svårt att se han räcka mot saston i dagsläget.ON TRACK PIRATEN är det ju lite snack om, visserligen bra form men fyra år och har han ens segrat på v75 förut? Dessutom spår 11. Skulle inte ens strecka till 1%. Ähh kanske rent av spikar Saston, blundar håller tummarna och hoppas han travar.

Avd4. Känns oxå svårt. Gillar STARBEC’S MACKLO är kvick ut och tror han kan nå spets. Funderar på att chansspika mig ur det här loppet då det kan bli dyrt annars. Skulle kunna vara spets och slut ? Är visserligen många snabba på start, så vill det sig illa blir det utdragen körning. Vid gardering åker helt klart miljondraget VIKTOR PÅ KNECKEN med

Avd 5. Här blir oxå stor gardering. HAAGA PRINSEN kanske kan fronta , släppa och få en fin resa? BJÖRLIFAKS gillar jag oxå , farlig om han klarar spåret. FESETH NILS? 1,13,15 åker oxå med. Här finns många fina hästar

Avd 6. Här tror jag lite på LÖNSHULTS BIRGITTA som jag tycker går bra varje gång .ELLES W.FILL kanske kan fronta ? Köper inte alls favoriten. Körning från start och miljondraget BANKER BRODDE

Avd 7. Känns oxå som en svag favorit . PREY FRONTLINE eller OVERTAKER BY SIB i spets tror jag. Bör va bra chans. Miljondraget NELLE KÄCK invändig resa och en rökare på upploppet

Senast redigerad av Mrmatteoo den 2012-12-13 klockan 22:11.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 09:00   #25

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
6 Conrads Fredrik (V75-1) fick spår lite väl långt ut och möter några bra hästar. Outsider.

3 Global Nirvana (V75-2) kan vinna om det klaffar. Hon ska streckas då det nog är min bästa V75-chans.

3 Global Investment (V75-3) känns fin och visar fin form i träningen. Visst är det ett par tuffa hästar emot men han kan vara med och kriga om segern.

10 Mr Miles (V75-4) känner jag inte till.

9 Molle C.D. (V75-6) är fartfylld och kapabel men från bakspår på 1600 får vi ändå ligga lite lågt.

3 Prey Frontline (V75-7) fick bra spår och gör bra lopp hela tiden. Möter bra hästar. Outsider.

Björn Goop
Källa: Trav365
Fan va Björn var lyrisk angående Globalen...absolut ett garderingsstreck...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 09:44   #26
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

https://www.travsport.se/hast/visa/614291/historik
Pitch Command har bytt ägare i slutet utav november men startas av Melander fortfarande. Körs han slut till denna start då?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 09:59   #27

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1898
Standard

Knappast "stallkörning" i alla fall!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 10:07   #28

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lämnar in redan idag då ja kommer dricka grogg i helgen

1) 4 Yosemite Boko
2) 1,3,4,5,6,7,13,14,15
3) 6 Saston
4) 4 Load Of Dosh
5) 1,11,13
6) 1,2,3,4,5,6,9
7) 5,6,11 ( nr11 Star Brodde, där jag blir ensam vinnare )

567/rader
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 10:39   #29
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Knappast "stallkörning" i alla fall!
Precis min tanke också. Varför ska Melander vilja köra in pengar till ägarna? Nej glöm stallkörningen. Detta vinner Saston
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 14:35   #30

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Carlos Lightning i avd 1 och Lyckliga Lotta i avd 2 är strukna....
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td