Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-15, 17:17   #181

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1051
Standard

http://www.dalatravet.se/events.asp?...=2&EventID=505

Rommes egna rankning.

V75-4

4 Loads of Dosh
- - - - - - - - - - - -
5 Eklas Superior
7 Peccadillo
9 Horton
3 Starbec’s Macklo
6 Rapide Marke
1 I’m Tough Enough
2 Simb General Lee
11 Paradiserunner
10 Mr Miles
12 Viktor På Knecke
8 Örbäckens Marion

V75-6

9 Molle C.D.
3 Lönshults Birgitta
1 Rayon Lascaux
4 Disney Tooma
- - - - - - - - - - - - - -
10 Gabuck
7 Exlusive Pointer
5 My Ovi
11 Cuba Cohiba
8 Banker Brodde
2 Illinoise Rose
6 Elles W.Fill
12 Milan Töll

Nu hade väl förvisso både Jansson och Eklöf tur med sina vinster men bra rank enligt mig, när resten av tjänsterna rankar sist.
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 17:26   #182

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Gillar inte Bergh men det där var ingen diskning.
Kan det vara som det var med,tror det var Westholm för ett tag sedan.Diskade honom ett par lopp senare efter förselsen.
Jä...la krymplingar!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 17:30   #183

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 793
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dny Visa inlägg
någon med joker som kan simulera utdelning om load of dosh fått behålla segern?
Enligt mitt program Hjälp på traven är den 165 365 kr, dock ingen aning om hur tillförlitligt detta är?!
manne_80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 17:34   #184

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dny Visa inlägg
någon med joker som kan simulera utdelning om load of dosh fått behålla segern?
165 266:- enligt Jokerprogrammet...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 17:41   #185

astockels avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
165 266:- enligt Jokerprogrammet...
Kul, jävligt kul. Men ah, antar att regler är regler. Var det Sydafrika som vann miljonerna eller gick det käpprätt åt helvete för dem med?
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 17:57   #186
Banned

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588

Blandat med SharkS
Stats: 17 - 24 - 0
ROI: 98.14%
Vinstprocent: 41.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av astockel Visa inlägg
Kul, jävligt kul. Men ah, antar att regler är regler. Var det Sydafrika som vann miljonerna eller gick det käpprätt åt helvete för dem med?
Seriöst? Hade du satt sjuan om de inte diskat Bergh?
SharkS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 18:10   #187

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Gillar inte Bergh men det där var ingen diskning.
Kan det vara som det var med,tror det var Westholm för ett tag sedan.Diskade honom ett par lopp senare efter förselsen.
Jä...la krymplingar!
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14959450.ab

Nåja så här var det den gången.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 18:11   #188

astockels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkS Visa inlägg
Seriöst? Hade du satt sjuan om de inte diskat Bergh?
Råkade formulera mig lite fel, hade personligen inte satt den. Utan bolaget jag har andelar i hade gjort det. Riktigt ångestladdad V75:a där av!

http://fuskbugg.se/dl/ybJPtF/Skrmavb...2018.10.02.png

Jäkla nissar i domartornet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+2), AbbeAce (+1)
Gammal 2012-12-15, 18:36   #189

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Sydafrika som är domare i Romme eller?
Näää men kontot i sydafrika
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 18:37   #190

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Fyra rader med 5 rätt idag. Lirar V7 så får inte min insats tillbaka. Hade behövt 8 Örbäckens Marion i avd. 4 och 5 My Ovi i avd. 6. Prutt. Hoppas Sydafrikasyndikatet gick duktigt back!
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 18:45   #191

astockels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla Visa inlägg
Fyra rader med 5 rätt idag. Lirar V7 så får inte min insats tillbaka. Hade behövt 8 Örbäckens Marion i avd. 4 och 5 My Ovi i avd. 6. Prutt. Hoppas Sydafrikasyndikatet gick duktigt back!
Kan man se på något sätt vart dem vinnande kupongerna lämnades in? Tycker att det är lite hyckleri om Sydafrika hade gått minus om Loads of Dosh hade vunnit. Bevisar ju bara att ATG bedömde loppet i rena vinstintressen vilket vore en skandal.

Senast redigerad av astockel den 2012-12-15 klockan 18:49.
Gammal 2012-12-15, 18:45   #192
Banned

Blandat med SharkS

Standard

Citat:
Råkade formulera mig lite fel, hade personligen inte satt den. Utan bolaget jag har andelar i hade gjort det. Riktigt ångestladdad V75:a där av!

http://fuskbugg.se/dl/ybJPtF/Skrmavb...2018.10.02.png

Jäkla nissar i domartornet.
Ja, hade väl varit en 15-25K annars i din ficka! Diskningen är helt sjuk! Han (eller de) som kom fram till den borde ha spöstraff Det är idioti när de har tid att komma fram till ett beslut. Som domare inom innebandy t ex måste man ta snabba beslut som fan, även inom fotboll och andra sporter. Där kan man förstå misstag men nu? Världens jävla skämt! Lider med dig men vet exakt hur det är!
Gammal 2012-12-15, 18:59   #193

astockels avatar

Standard

Citat:
Ja, hade väl varit en 15-25K annars i din ficka! Diskningen är helt sjuk! Han (eller de) som kom fram till den borde ha spöstraff Det är idioti när de har tid att komma fram till ett beslut. Som domare inom innebandy t ex måste man ta snabba beslut som fan, även inom fotboll och andra sporter. Där kan man förstå misstag men nu? Världens jävla skämt! Lider med dig men vet exakt hur det är!
Ja, håller med dig faktiskt om att diskningen inte var rättvis. Jag hade tagit detta väldigt bra om domarna hade gjort sitt jobb och diskat Bergh UNDER loppets gång, och inte vakna upp efter det utspelat sig.

Men att diska honom EFTER att loppet haft sin gång och lämna folk som spelat DD, Trio, osv på hästen med falska förhoppningar är väl inte det mest rationella. Speciellt när det är fakta att det är en stark häst och hela streckad på 37%.

Gillar trav väldigt mycket, men när det är ett lotto om en häst förtjänar sin vinst eller inte så blir man lite frustrerad. Fjärde gången jag rykt på tvivelaktiga bedömningar från domare.

På V65 har snarlika incidenter inträffat ett antal gånger, men då verkar domarna vart fullt uppe med att beundra sina system istället för att ge en korrekt bedömning.

Visar det sig att vinnande kupongerna var inlämnade från Sydafrika så tar jag mig en funderare på att lägga ner trav.

Skulle man gå igenom 100 lopp från arkivet skulle säkerligen samma incident inträffa i 1-2 av dessa och passera obemärkt förbi. Hur rättvist är egentligen det?

Men men, regler är väl regler! Bara ta nya tag.

Senast redigerad av astockel den 2012-12-15 klockan 19:04.
Gammal 2012-12-15, 19:08   #194
Banned

Blandat med SharkS

Standard

Ja, jag håller med just att om Sydafrika nu vann pga diskningen så håller jag med. Har dock haft tankar att inte spela på hästar förr då det varit konstiga beslut från domarna. Men efter några månaders uppehåll så är man där igen för det är ju rätt kul.

Men reglerna måste ändras! Ska en häst diskas ska den diskas för att ha gjort ett regelbrott och inte som nu att det blir möte efter loppet för att avgöra utgången. Blir lite som att inom fotboll skiter man helt i reglerna under 90 minuter och efteråt går man igenom hur målen kom till och om det eventuellt borde varit frispark innan dess. Efter matchen säger man vilka mål som inte godkänns. Sen om någon borde ha haft straff så kan de även diskutera ifall den som skulle lagt straffen hade satt den. Underbart när pissdomare inom trav ska bedöma hur fan ett lopp hade slutat ifall andra saker än de som hände hade hänt.

Nej, travet är inte en sort och kommer aldrig bli det, oavsett vad folk säger! Det är ett spel till 100% och det visar reglerna till fullo!
Gammal 2012-12-15, 20:13   #195

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hejsan.
Det går inte att diska honom under loppet.
Man kan tycka vad man vill om det, men så ser reglementet ut.

Citat:
Ja, håller med dig faktiskt om att diskningen inte var rättvis. Jag hade tagit detta väldigt bra om domarna hade gjort sitt jobb och diskat Bergh UNDER loppets gång, och inte vakna upp efter det utspelat sig.

Men att diska honom EFTER att loppet haft sin gång och lämna folk som spelat DD, Trio, osv på hästen med falska förhoppningar är väl inte det mest rationella. Speciellt när det är fakta att det är en stark häst och hela streckad på 37%.

Gillar trav väldigt mycket, men när det är ett lotto om en häst förtjänar sin vinst eller inte så blir man lite frustrerad. Fjärde gången jag rykt på tvivelaktiga bedömningar från domare.

På V65 har snarlika incidenter inträffat ett antal gånger, men då verkar domarna vart fullt uppe med att beundra sina system istället för att ge en korrekt bedömning.

Visar det sig att vinnande kupongerna var inlämnade från Sydafrika så tar jag mig en funderare på att lägga ner trav.

Skulle man gå igenom 100 lopp från arkivet skulle säkerligen samma incident inträffa i 1-2 av dessa och passera obemärkt förbi. Hur rättvist är egentligen det?

Men men, regler är väl regler! Bara ta nya tag.

td