Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-06, 19:34   #31

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

vem av dem ljuger tro? vet ju att åke e bra polare med dom i guiden...
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 20:43   #32

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Ulf Ohlsson

På lördag ska det bli kul att känna på Yarrah Boko inom V75 igen (Åby). Jag måste säga att hästen kändes otroligt fin senast. Galoppen kom oväntat och det var som att han snubblade till. Vi tar det på olyckskontot och så har han inte gjort för mig tidigare. Efter galoppen kändes han klart formstark och bra. Spännande uppgift på lördag, så klart.

Statistiken säger.
I gulddivisionen rattas favoriten Yarrah Boko av Ulf Ohlsson en av landets ledande kuskar, men en sällsynt gäst på Åby och därmed betydligt mindre rutinerad när det kommer till V75-lopp med aktuella förutsättningar. På 45 starter har Ohlsson endast tagit två segrar vilket torde vara illavarslande.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 21:17   #33

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Yarrah såg oerhört bra ut senast. Uffe stod upp i vagnen . Tidig spets och sen slut. Björn backar direkt. Jonathan har jag personlig koll på då jag följt den hela karriären och loppet håller usel klass. Han är snabb ut från alla spår och helt travsäker. Spets i första sväng och sen är det över. Jag gillar spets och slut vilket är den enda riktigt säkra i travets värld.
Skulle nog inte plocka bort Stefan Perssons Delphis Dream från springspår och grym stallform. Ett lås på dessa kan jag tänka mig eftersom jag hellre spelar på kusken
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 21:27   #34

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
På 45 starter har Ohlsson endast tagit två segrar vilket torde vara illavarslande.
Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ett lås på dessa kan jag tänka mig eftersom jag hellre spelar på kusken

På tal om kusken behöver det inte vara fel att spela på blåsväders-Åke. Hans facit med 9 av 23 på Åby i år är ju rent mördande. Rent statistiskt borde han alltså ta minst en seger på lördag. Och sonen är inte mycket sämre. 2 av 4 segrar för Anders, som i övrigt vinner sällan på V75.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 21:40   #35

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Vänligen släpp ÅKE nu och rikta in er på veckans omgång.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 23:07   #36

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Vänligen släpp ÅKE nu och rikta in er på veckans omgång.
Ja för troligen är det såsaren på bet365 Wetterling som borde lynchas.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 08:28   #37

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Några tidiga tankar!

Spring Erom – Gått i mål med massor i tre raka starter,
lågt streckat för sin kapacitet och OS på Åby.

Rasime Vang – Intressant dansk topp 4åring,
måste ha chans här också, synd på läget.

Jumbel ÅS en riktig OS häst mkt snabb speed,
Segrat bla i Drottnings-försök på OS.

Dencos Qeenkilab – Några lopp i kroppen,
svårt med tillägget på OS-bana, men start hästarna
är inga stjärnor, bra spurt sist!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 09:19   #38

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Slängde in en liten. Ska iväg med frugan idag så engagerat mig mindre denna vecka.

Ordinarie Reserver
V75-1 4
V75-2 2, 3
V75-3 4
V75-4 2, 7
V75-5 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 14
V75-6 6, 12
V75-7 2, 6, 10
192 rader x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr

2012 TSN: CB40 **** 5A05 0801

avd1. Beckman Svanstedt vill köra barfota runt om. Dock inget jätteminus med skor, klarar spåret och bör kriga om segern. Offensivt upplägg är att vänta och får nog överta ledningen efter några 100 körda om inte Åke träffar 100%igt i starten för då sitter han i ledningen tidigare. New Line lär släppa eftersom OS finns tillgänglig.

avd2. Real Showman Ska testas med amerikabike för första gången på lördag. Observera att detta ej framgår i någon travtidning. Norsken diggar jag och hästen gjorde ett starkt lopp på Jägersro senast, en segermaskin i form ska man inte räkna bort.

avd3. Yaharra Boko ska egentligen bara vinna detta från detta spåret. Jag tycker detta är omgångens bästa spik och tvekar inte in spiken. Quarcio du chene ska gå med skor och den imponerade ju inte något specielt på Jägersro eller hur?

avd4. Queen Koea ska prova första gången barfota runt om, någonsin om det nu går. Känns väldigt spännande 6%. Delphis Dream Stefan Persson är stor optimist och säger att detta är bästa chansen på hela dagen.

avd5. Vidöppet många som varit ute i P21 lopp så det är svårt att sia om vem som man ska tippa vinnare. Jag streckar på och ber en bön till travgudarna.. Ska man nämna någon vill jag varna för Saari In Taxation som man ska rycka skorna på för första gången på väldigt läääääänge ;=) (om det går)

avd6. Elaine Testades med Jänkarvagn, helstängt och barfota runt om senast på Jägersro. Jäklar vilket lopp hon gjorde. Det var som att se en ny häst, gör hon om den insatsen får dom andra jaga andra priset. Kolla infon om det blir jänkarvagn igen jag tror det men kanske bäst att kolla senaste infot. Bonnies Magi Intressanta ändringar på gång. Man ska eventuellt testa helstängt huvudlag och jänkarvagn. Spelvärd!

avd7. Power MS. Stor optimism från tränaren inför denna start (men det är sällan Stig Hansson ger avslag). Barfota runt om viktigt. Ufo vagn igen är +++. Digital Darling Jätteplus med barfota runt om och jänkarvagn förra onsdagen på Solvalla. Nu blir det som det låter skor men stallet tror inte det ska vara några större problem, dock har hästen gått barfota de två senaste gångerna. Kanske är ett litet minus denna gången? Fighter Gull Form, barfota fram som senast. Inte startat på V75 på länge dock väldigt kapabel för klassen och loppet ikroppen bör den vara segermogen nu.
VARNING!

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 09:39   #39

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Åke Svanstedt bojkottar sedan länge TV4. Nu utökar han också med att göra det samma med ATG Live – om han inte får betalt.

Sveriges ledande travtränare, Åke Svanstedt uttalar sig inte för TV4. Något han heller inte tänker göra i fortsättningen, berättade han i en intervju i Göteborgs-Posten. Men nu tycks det också som om landets spelare inte heller får höra honom i ATG Live.

– Jag får betalt för att uttala mig för Spelarservice, Aftonbladet och V75-guiden och så har vi vår betallinje. Då är det fel att gå ut gratis och berätta om hästarna. Om vissa betalar kan vi inte ge gratis information till någon annan. Det blir fel gentemot dem som betalar, säger Åke Svanstedt till trav365.

Svanstedts nya restrektioner gäller även för stallets anställda. Och någon chans att stjärntränaren får betalt för att uttala sig i ATG Live lär det inte finnas.

– Han kommer inte få betalt, självklart inte. Han får betalat via prispengar. Det är höga prispengar här i Sverige och på så sätt får Svanstedt och alla andra tränare betalt. Slutar de prata med media kommer de tyvärr få mycket mindre betalt. Det är inga andra medier som betalar enskilda intervjuobjekt, säger Niclas Andersson som är vd för kanal75 som producerar ATG Live, till trav365 och fortsätter:

– Om man får börja betala tränare måste man ta det ur kassan med prispengar, då blir det mindre pengar till prispengar. Jag kan inte se varför just Åke Svanstedt ska särbehandlas och få betalt. Nu har jag inte hört det kravet, eftersom Åke inte är så pratsam. Men vi kommer inte betala någon för intervjuer.

Vilken snååål jävel...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 10:06   #40
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Standard

dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 10:06   #41

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 253
Standard

Åke Svanstedt Aftonbladet 8/12

Åke Aftonbladet, Åby 8/12:

++++
Beckman (V75-1)
Aroma Grim (V75-5)
Flowstarter G. (V75-6)

+++
Rico Follo (V75-2)
Jonathan Palema (V75-4)
Opportunity (V75-6)
Shepard (V75-7)

++
Tab Hall (V75-2)
Clear Sign (V75-3)
Mellby Sambuca (V75-3)
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 11:06   #42

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

När Lennartsson körde aromagrim på valla såg hon bedrövlig ut.
Travet stämde inte någon gång och det gick på nålar hela vägen.
Senast såg det också ut så, innan hon felade kort efter start.
Om Anders måste köra på lite för att hålla spets tror jag hon flyger direkt.
Kapacitet har hon, men vad spelar det för roll när hon blivit diskad ?
65%, den fäller vi :-)
Gammal 2012-12-07, 11:10   #43

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Slängde in en liten. Ska iväg med frugan idag så engagerat mig mindre denna vecka.

Ordinarie Reserver
V75-1 4
V75-2 2, 3
V75-3 4
V75-4 2, 7
V75-5 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 14
V75-6 6, 12
V75-7 2, 6, 10
192 rader x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr

2012 TSN: CB40 **** 5A05 0801

avd1. Beckman Svanstedt vill köra barfota runt om. Dock inget jätteminus med skor, klarar spåret och bör kriga om segern. Offensivt upplägg är att vänta och får nog överta ledningen efter några 100 körda om inte Åke träffar 100%igt i starten för då sitter han i ledningen tidigare. New Line lär släppa eftersom OS finns tillgänglig.

avd2. Real Showman Ska testas med amerikabike för första gången på lördag. Observera att detta ej framgår i någon travtidning. Norsken diggar jag och hästen gjorde ett starkt lopp på Jägersro senast, en segermaskin i form ska man inte räkna bort.

avd3. Yaharra Boko ska egentligen bara vinna detta från detta spåret. Jag tycker detta är omgångens bästa spik och tvekar inte in spiken. Quarcio du chene ska gå med skor och den imponerade ju inte något specielt på Jägersro eller hur?

avd4. Queen Koea ska prova första gången barfota runt om, någonsin om det nu går. Känns väldigt spännande 6%. Delphis Dream Stefan Persson är stor optimist och säger att detta är bästa chansen på hela dagen.

avd5. Vidöppet många som varit ute i P21 lopp så det är svårt att sia om vem som man ska tippa vinnare. Jag streckar på och ber en bön till travgudarna.. Ska man nämna någon vill jag varna för Saari In Taxation som man ska rycka skorna på för första gången på väldigt läääääänge ;=) (om det går)

avd6. Elaine Testades med Jänkarvagn, helstängt och barfota runt om senast på Jägersro. Jäklar vilket lopp hon gjorde. Det var som att se en ny häst, gör hon om den insatsen får dom andra jaga andra priset. Kolla infon om det blir jänkarvagn igen jag tror det men kanske bäst att kolla senaste infot. Bonnies Magi Intressanta ändringar på gång. Man ska eventuellt testa helstängt huvudlag och jänkarvagn. Spelvärd!

avd7. Power MS. Stor optimism från tränaren inför denna start (men det är sällan Stig Hansson ger avslag). Barfota runt om viktigt. Ufo vagn igen är +++. Digital Darling Jätteplus med barfota runt om och jänkarvagn förra onsdagen på Solvalla. Nu blir det som det låter skor men stallet tror inte det ska vara några större problem, dock har hästen gått barfota de två senaste gångerna. Kanske är ett litet minus denna gången? Fighter Gull Form, barfota fram som senast. Inte startat på V75 på länge dock väldigt kapabel för klassen och loppet ikroppen bör den vara segermogen nu.
VARNING!

God tur!
intervjun lät lovande iaf!

9 Saari in Taxation (Sandra Svensson) är en mycket, mycket bättre häst än vad raden visar men hon suger luft. Vi har sytt ihop henne och hoppas att det ska bli mycket bättre. Otroligt bra i jobben. Jag väntar på att proppen ska gå ur, säger Anders Berglund.
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 11:43   #44

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skulle nog inte plocka bort Stefan Perssons Delphis Dream från springspår och grym stallform. Ett lås på dessa kan jag tänka mig eftersom jag hellre spelar på kusken
Du kan ha rätt om ditt scenario. Träffar stefan rätt så kan den öppna bra men kan kan lika gärna hamna på vingel.... är ju stefan persson
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:56   #45

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Delphis dream struken!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td