|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-12-05, 12:11 | #16 |
"Peter Andersson"
Svanstedt säger att han inte ger gratis info då vissa betalar. Guiden säger samtidigt att de inte betalar till Åke. Vilka äckliga lögner! |
|
2012-12-05, 12:46 | #17 |
BG skriver i i sin betalkrönika idag att man oavsett väder och bana ska spara hovarna på QDC och köra med skor.
Gick barfota runt om senast i Paris. |
|
2012-12-06, 10:22 | #19 |
Betalt för intervjuer?!?
Hör ni inte hur dumt det låter inom en "sport" där vi spelare betalar hela kalaset. Utan spel - inget trav, punkt slut! Hur ska det se ut om andra sportprofiler begär betalt för att prata med tv sporten etc? Daah - dags att komma ner på jorden... Årets tränare skall definitivt gå till Melander, blir bara förbannad om den går till Svanen. God Jul |
|
2012-12-06, 12:00 | #20 | |
Citat:
Så det minsta "kungen" kan göra för oss är att ställa upp på intervjuer som kan ge oss lite lite hjälp på traven. Men men, verkar som att vi får öppna plånboken så att Åke får några tusenlappar extra varje månad (som om han inte tjänar nog???) Intervjuer borde vara en del av spelet hur som helst... Senast redigerad av astockel den 2012-12-06 klockan 12:06. |
||
2012-12-06, 12:32 | #21 |
Yarrah boko och Jonathan Palema är två helt klara. Dessa spikar jag på allt sen obegr med rader!
|
|
2012-12-06, 12:37 | #22 | |
Sharpest
|
Citat:
Yarrah skulle vara klar sist, slutade i galopp. Nu möter den QDC dessutom, skor eller inte så spelar det ingen roll på QDC den springer lika bra ändå. Jonathan har bara gjort 1 lopp efter vila och före vilan gjorde den 2 lopp endast. Dvs 3 lopp på hela året. Och dessa i skräplopp. |
|
2012-12-06, 12:44 | #23 |
Yarrah såg oerhört bra ut senast. Uffe stod upp i vagnen . Tidig spets och sen slut. Björn backar direkt. Jonathan har jag personlig koll på då jag följt den hela karriären och loppet håller usel klass. Han är snabb ut från alla spår och helt travsäker. Spets i första sväng och sen är det över. Jag gillar spets och slut vilket är den enda riktigt säkra i travets värld.
|
|
2012-12-06, 12:55 | #24 |
|
|
2012-12-06, 12:57 | #25 |
Håller helt klart med om jonathan palema Däremot tror jag att spring erom kommer gå i spets o då är det hästen att slå. Har suttit fast en del och Erik är nog sugen på att köra i spets. 3 hästar o det loppet är täckt.
|
|
2012-12-06, 12:59 | #26 |
Ja vem vet.....men jag tror yarrah vinner även från dödens.. därför jag är så säker. såg kuslig ut senast
Senast redigerad av laxdasen den 2012-12-06 klockan 13:02. |
|
2012-12-06, 13:30 | #27 | |
Citat:
Tror också QDC körs defensivt då den prövade spets sist i Frankrike och inte riktigt fixade det. Därmed blir Yarraha Booko en bra spik, den kan öppna lite lagom hårt, vet att den troligtvis får överta ledningen ändå. Sedan blir den svårslagen.
2012-12-06, 14:32 | #28 | |
Citat:
|
||
2012-12-06, 18:23 | #29 |
Är inne på att Victoria Fame kan överaska lite och vinna i första avdelningen, Tyckte hon såg fin ut där längst bak på upploppet i Guld-divisionsloppet när galoppen kom.
Nu startar hon i Silver och Johnny Takter upp. Victoria Fame har tidigare visat upp att hon har en vass spurt, Bara att se upploppet 25/8 på Bergsåker. Visst det var lärlingar som körde men att gå från nästsista plats till vinst på upploppet, Då Braås palema måste ha varit 50 meter förre och såg ut att vinna loppet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1) |
|
2012-12-06, 18:55 | #30 | |
Citat:
Herregud, vilken chef Lutfi är. Äntligen en tränare som inte ser upp till Åke som någon allsmäktig gud och vågar opponera sig honom. Hela travsporten är så mjäkig och ibland känns det som att det saknas vinnarskallar och tävlingsvilja för att det öht ska få kalla sig sport. Trots enorma framgångar så har det inte gått på huvudet för Koljini. Han har fortfarande storheten att snacka om "våran travsport" och "nästa generation", trots att han likt Åke hade kunnat isolera sig helt och köra sin grej. Skönt med sympatiska människor som vågar sätta ner foten. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5) |
||
|