Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-23, 15:05   #16

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

5,6
1,2,3,11
3,6
6 Nougat Ås
5 El Mago Pellini
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
5 Yarrah Boko

192r/96 kr VmiV75 raden

gl
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 16:05   #17

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

har fått in den information jag varit ute efter. Så här lägger jag upp systemet. 1-2A

avd1. Här tror jag mycket på Udo´s olier som blir allt bättre och har gjort allt rätt för sin tränare, hästen kan öppna rappt och än så länge är ekipaget obesegrat i den positionen kan Örjan lotsa av honom från start kan man tidigt sitta i spets vilket skulle vara guldvärd på Jägersro. Hästen kommer troligen att bli en svår nöt att knäcka i ledningen har också ett bra facit på distansen 5 av 8. Given A häst. Värst emot är Yamani Hornline som var grym senast, jag ville gärna ha med hästen men inte Catrin Fejesson hur gör man då? Catrin har sagt att hon tänker köra sig till dödens när tempot bedarrar men det känns ändå som detta kan bli ett blufflopp vikt åt Örjan. Skulle min duo svika finns det massa goa skrällar i listan, framför allt Lexus Lavec som ludde har lite förhoppningar på i inledningen, vann överlägset senast och med tanke av det ska den räknas tidigt igen. Gangster Advice är i toppslag och spurtade under 1.10 sista varvet senast, obesegrad på distansen efter två försök. Första med kusken. Danskarna tycker det är en fördel med volt för Gangster advice spåret kanske inte är det bästa men man tror kusken får iväg honom felfritt och då skall han slåss om han får en vettig resa. Pif har absolut toppform, ser laddad och fin ut i jobben och man tror på en bra insats. Har vunnit 4 segrar med ingves. Power Ms galopperade senast men enligt stallet var det ett olycksfall i arbetet och den kan man bara glömma, hästen är stark och går hela vägen in och Stig tror att han ger favoriterna en match om segern. Västerbro Checkpoint kommer från Peter Strooper denne man brukar alltid ha hästar i bästa tänkbara skick när de startar, han har bra facit på just jägersro och trots sitt usla läge tror jag att man har en viss chans om det skulle bli bra tempo på loppet.

avd2. Facination är en undantagshäst men volt är en nackdel enligt Lars han menar på att hästen kan tappa så pass mycket att hon kommer att vara bland de på tillägg när starten har gått. Nu möter hon dessutom hingstar och valacker och jag tar fram pennan och hoppas det kan skrälla för då kliver många av. Orion Kronos är nog den på tillägg som kanske kommer bäst iväg från start och klaffar det för Adrian kanske hästen kan få visa upp sin rätta kapacitet? Barracuda river har bra chans på ledningen. Dreams take time var riktigt bra i fjol, har 3 segrar av 3 i ledningen, såg väldigt fin ut senast och bör vara vassare nu. Fagerberg trodde på en ny bra insats.
Perfect Power är ingen snabb startare men destu snabbare till slut. Vinner när som helst. Redan på lördag? Edward ale är en mycket lovande häst men fin kapacitet, möter lite lättare som det känns men spåret kanske inte är det allra bästa, hamnar? Lattitud Broline skulle testas barfota runt om senast med en jänkarvagn med det funkade ej så nu återgår man till samma balans som tidigare dock skor runt om men hästen har fart och i ett ihåligt lopp tycker jag inte man ska glömma henne för speeda det kan hon. Cash Dot har Charles alltid haft förhoppningar på, segerlös på 38 starter och egentligen ingen het segerkandidat, har dock mött tuffa gäng hela året men visar inte den kapaciteten som i träningen, Han känns dunderladdad i jobben men sviker i loppen, man ska prova att sätta på ett par sulor på honom på lördag eftersom han känns pigg och fin med den balansen i jobben att döma.

avd3. Öppet lopp och många spikar Nugget Face det behöver inte vara fel men å andra sidan är jag tveksam till tvååringar de är ofta inte färdig utvecklade och allt kan hända i dessa typer av lopp. Jag vill lyfta fram Poochai som rekordsänkte rejält senast och detta trots dödens på Denmin Boko, nu ska man prova rycktussar för första gången vilket känns spännande, givet motbud. Denmin Boko har fått vila sedan senast och enligt per trodde han det skulle betyda 20 meter bättre nu på lördag. Hästen är mycket startsnabb och har tagit spets enkelt varje gång i tre försök (alla försök) man ska prova honom i spets eftersom han känns superladdad i jobben. 11%. Västerbo Loveboat är också en fin häst som sällan ger sig dock får jag alltid intrycket att hästen är lite seg. Re doc ska åter gå barfota som vid vinsten näst senast. Marquis ås ska lättas i balansen och björn upp för första gången är +++.

avd4. Nodette har tänt till något enormt på slutet kan få loppet i rygg på ledaren. Vitamin M. är under utveckling och ser allt bättre ut. Nougat ås ska tävla med stängt huvudlag och lär laddas. Innovate Pellini höll starkt efter en tung resa senast. 2 av 3 på distansen och obesegrad i spets 2/2. Search Launcher var positiv vid dödens vinst senast, stadig utveckling , Peter tror på en ny bra insats och hästen känns streckvärd.

avd5. Här har jag ett sylvass drag som Peter tror hoppfullt på inför lördagen. Sem Jafet, att han slutade på en fjärde plats senast berodde på att tempot gick för sakta i början av loppet och det passade inte Peters häst. Med ett bättre tempo så fäller Sem många över upploppet, alla tror jag. Hästen går hela vägen in. 14% given A häst. Bakom kryllar det om kandidater som El Mago Pellini som kanske får överta spets och kanske vinner därifrån, bra chans men å andra sidan vill jag gärna se lite till det finns gott om motbud som är sugna att ta del av kakan. Remee La Marc är en vinnartyp som ska räknas tidigt, har bättre kapacitet gentemot pengarna han bär på sig. King Creole ep har varit väldigt fin på slutet och är säkert med där framme igen. Omaha är alltid livsfarlig när han får spara speeden i det längsta, fast med allt senast och får bruk för dem nu istället. Kung Fu Face kan vara långt framme trodde Lars I Nilsson.

avd6. Vinnalt Herkule tror jag bara vinner Silverdivisionen. Flemming säger att hästen aldrig haft så fin form som nu, spåret blev bästa tänkbara och det finns ingen i fältet som kan ta en längd på honom enligt Flemming själv. Jag tyckte hästen höll heroiskt senast efter ett ganska tufft tempo i ledningen och med tanke på att det är ett halvvarv kortare och nerförsbacke på Jägersro känns detta som en straffspark. Toppchans som jag ser det och jag spikar då värsta konkurrenten har bricka 12 men som uppväxt på jägers är det nästan omöjligt att vinna från den brickan över kort distans...

avd7. Jag tror ärligt talat att Saston vinner även från utvändigt om ledaren, hästen trivs på jägersro 1 av 2 segrar desutom bara förlorat ett tillfälle i spets 6 av 7. Blir allt bättre och kommer Örjan före Uffe i starten kan loppet vara avgörande. Två streck räcker ofta väldigt bra i guld det är sällan de skräller här. Av 40 lopp av 52 så vinner ofta de som är streckade 1-2. Jag låser på 5 och 6.

Ni som är i bolaget kan se systemet.

Lycka till.....
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 17:00   #18

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Westergårds kvartett ska räknas. Bo Westergård är avstängd men lastar fyra hästar till Jägersro där samtliga är högintressanta.

- 5 Gangster Advice (V75-1) håller fin form och han gör bra lopp mest varje gång. Han gick barfota runt om senast och var riktigt bra, men på lördag går han bara barfota fram. Lång distans är en fördel men spåret är inte det bästa. Han är väl en av flera som ska räknas med chans.

- 6 Nougat Ås (V75-4) hade ingen tur senast och galopperade in på upploppet. Han är en riktigt bra häst som känns fin efter senaste loppet och han verkar också ha gått framåt med loppet i kroppen. Han har ett spår långt ut på vingen men jag tror han ska kunna öppna hyggligt. Vi håller hästen högt och han ska räknas. Han går som senast barfota fram.

- 9 King Creole E.P. (V75-5) var riktigt bra senast och han har utvecklats mycket sista tiden. Han möter några riktigt bra hästar här men han är bra för klassen och ska räknas. Vi är nöjda med läget och han tävlar som senast barfota bak.

- 1 Sune Palema (V75-6) var inte som bäst senast men vi har inte hittat några fel på honom. Han känns lika bra i träningen som inför starten på Solvalla då han vann. Läget är bra och han kan öppna bra. Han kommer att gå som senast barfota runt om. Med tanke på senaste insatsen får han ses som en outsider, säger Bo Westergård.

Källa: V75-Guiden Express
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 17:01   #19

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 803
Standard

Helgens spikar som jag tror på:

9 Power M.S (står bra inne och går ända in i mål)
11 Re Doc (hade vunnit stort senast på valla om han inte galopperat)
10 Sem Jafet (Bästa hästen som dock har lite diffus form)
5 Yarrah Boko (bör vinna detta lopp 9 ggr av 10)

Sedan är det bara att gardera resten.
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 17:52   #20

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7937
Standard

Vitamin m är stor och kraftfull men även rätt startsnabb. Tror att hon trycker sig till spets och sedan skall hon slås.
Barracuda River vinner busenkelt. kommer få loppet igen. Edward Ale värst emot när startrusningen lagt sig.
Yarra behöver inte kommenteras. Vinner.
Nugget`s face skall försöka fällas men blir nog inte så lätt. Tror dock att det kommer stå mellan Re Doc och Västerbo Loveboat.
El Mago tror jag inget på.
6e känns helgarderat med 2,5,7,9
Första tror jag står mellan 5,6,10
Yippi flerbong.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 19:32   #21

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Klar med morgondagens system!

Spikar blir...

11 Edward Ale som gynnas av strykningar, har mer rutin och hårdhet och från tredje ut visar sig Ingves fyraåring vara tyngst i spurten och bäst till slut! Veckans bästa spik (bara 28 procent!!) tycker jag!

5 El Mago Pellini vinner från spets! Far och Son ser till att det blir så. Sen får Goop finna sig i att bli moralisk tvåa efter toppspurt och nästagångare blir Sem Jafet som återigen spurtar grymt bra från kön efter sedvanlig tappstart!

Systemet i sin helhet!

1) 2 5 6 8 10
2) 11
3) 1 2 3 4 6 9 11 12
4) 5 6 8 11
5) 5
6) 1 2 4 5
7) 1 2 5
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 22:04   #22

Sharp$: 1368
Standard

Jag är lite inne på att 1 Sune Palema i 6ye kan spetsa, men kör han där då också?
senaste starten var kanske inte det bästa han gjort, men solvalla starten var grym
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 22:09   #23

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fyllot Visa inlägg
Jag är lite inne på att 1 Sune Palema i 6ye kan spetsa, men kör han där då också?
senaste starten var kanske inte det bästa han gjort, men solvalla starten var grym
Är eller var inne på samma linje men många stirrar sig blind på Solvalla starten... Var det verkligen sååå bra? Spets ja kanske? Chans i så fall? Förmodligen men den kan likaväl slockna från spets och jag kom fram till gardering. ..
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 23:26   #24

NoobieClowns avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Är eller var inne på samma linje men många stirrar sig blind på Solvalla starten... Var det verkligen sååå bra? Spets ja kanske? Chans i så fall? Förmodligen men den kan likaväl slockna från spets och jag kom fram till gardering. ..
Hästen är och har alltid varit ojämn i prestationerna. Inte lönt att kolla på starterna innan då den kan vara lika dålig som den var bra i starten innan och vice versa. Det är även svårt att se det i värmningen men kuskarna som kör den brukar kunna känna när den har en bra dag.
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 01:51   #25

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Barracuda var inte körbar senast, men i starten inna var han snabb ut.
Går det att köra på honom blir det spets !
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 08:27   #26
Banned

Sharp$: 2102

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Mina Tidiga tankar;Hur går det för hemma hästarna? Några fiduser?

Två st som jag gillar skarpt är 1 BARRACUDA RIVER men startsnabb är han inte, men bara Ludde tar det lungt från start så hittar han ut i andra utan problem. Kan Bli ett chans spik i en svår omg.

Den andra som jag gillar är 1 STRONG BOY D.E. samma gäller här bara det att han möter mycket tuffare motstånd som YARRAH BOKO blir nog en för svår nöt att knäcka. Blir det tempo och sen lucka så, men vågar inte riktigt spika,,men det är fler dar kvar

Spoiler:
1Avd Tycker att här är många kantbollar, som 4 LEXUS LAVEC såg ut som en vässad häst sist,7 WHY SLY kan om bra dag,men 6 UDO'S OILER är helt klart rätt favorit. 10 YAMANI HORNLINE är ruggit stark vid tempo så kommer han in i matchen. Mycket öppet efter favortiten. Man får inte glömma att de danske hästarna går bra på Jägers...

2a. Här tror jag att det blir körning mellan 2 DREAM TAKE TIME,3 PERFECT POWER,4 PERFECTION PELLINI och 5 FASCINATION. Det öppnar för min ide' 1 BARRACUDA RIVER. Bakhästarna får svårt med 20m även om 8 o 11 har form.

3e.Svensk uppfödningslopp dagens höjdpunkt. Här tror jag mycket på hemmahästen som antagligen blir en av omg största favoriter NUGGET's FACE SPIK?! Ja för min del ser det så ut men ska man fälla så är det väl här med unga hästar. Svante Båhts två hästar är inte dåliga och är första utmanare.

4e.Här har vi en favorit 8 VITAMIN M med dåligt spår och därmed sårbar även om det är bästa häst. Jag är inte övertygad på att NOUGAT AS ska vara så stor fav (inuläge). NODETT verkar funka med Anders men kan han hålla ut?Intressant tycker jag att 3 SEARCH LAUNCHER är ,och kuskförstärkt på 12 T.WALL'S DAMIEN.

5e. Här laddar Ludde med 5 EL MAGO PELLINI allt vad tyget håller, men 9 KING CREOLE E.P. såg väldigt vass ut sist och nu kuskförstärkt tycker jag . 7 REMEE LA MARC vet man inte mycket om mer än ett staket i raden. Men kanske man ska ta ställning här och försöka hitta spiken?

6e. 1 SUNE PALEMA är snabb ut så som 2 VINNALT HERKULE,4 VICTORIA ISLAND och 6 CONCHITA EXLUSIVEblir det tokkörning så gynnar det 5 POLITIKEN (som jag ranka upp förra gången,nu kanske) även 9 PRAWNS och 15 NEW LINE blir isf farliga.

7e. YARRAH BOKO borde bara vinna detta klart bästa häst och formen borde inte vara fel med två vinster innanför västen. Kan vara ett bra spik för den som vill. 1 STRONG BOY D.E gillar jag och bra spår men kan bli dyr att ta med. 6 SASTON är ett tidigt streck om inte första streck, tycker han gör bra ifrån sig varje gång. 9 DONT WEAR PJS kan få en bra resa bakom 2 CLASSIC GRAND CRU som inte är så dålig heller. Blir det tempo så kanske LAVEC KRONOS får chansen även om han tar i bäst i spets så kan han speeda också.

ja mina tankar så långt..Lycka Till
Bra analys Abbe.. Jag kommer att låsa sista loppet med 1 och 5 vågar själv inte singelstrecka Yarah.
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 11:22   #27

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Flemming Jensen är sjuk och ersätts av Peter Ingves i lopp 9 bakom 3 Omaha. I lopp 10 kör Björn Goop 2 Vinnalt Herkule.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 12:00   #28

breakers avatar

Sharp$: 975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Flemming Jensen är sjuk och ersätts av Peter Ingves i lopp 9 bakom 3 Omaha. I lopp 10 kör Björn Goop 2 Vinnalt Herkule.
Undras om Herkulen e lättkörd..... faavorit i fara ?
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 12:18   #29
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1782
Standard

Efter att jag såg Re Doc på valla i förrförra starten så lovade jag mig själv att spika den alltid. BFRO idag, måste vara en toppchans trots spår. Borde vara bästa hästen. Den hästen kommer att vinna många v75-lopp nästa år.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 12:34   #30

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Så här blev det.....Andel 4st

1. 4-5-(6)-10
2. 1-2-3-5-11
3. 1-(2)-3-6
4. 3-6-8
5. 10 S J
6. 2-5
7. 1-5-6-9

Håll i hatten,nu kör vi

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-11-24 klockan 14:00.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td