|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-11-21, 09:09 | #1 |
Uppsnack V86 21/11
Jaha då ska vi se om de blir några dollars till kvällen.
avd 1. Tidied Accelerator jag tror han bara vinner avd 2. Herbie Ås har gjort det bra under en längre tid, tror att han skulle ha vunnit senast om inte Åke hade kört fast honom tredje par invändigt. jag spikar även här i vetskapen om att det oftast blir favoriter som vinner de första avdelningarna på v86. motbud saknas inte då även 3,1,5,8 är riktigt bra hästar men det är framför allt Maffioso Face som oroar. avd3. Sith Lord måste få vinna snart, snabb från start och kommer nog sitta i ledning tidigt. lättare emot(har jagat den här kraken hela året). Västerbo Mixedlove galopperade bort segern senast. Pampero van mycket tuffare motstånd ner i klass men tråkigt läge. avd4. Lexus Bonline blev het senast i dödens höll bra ändå kort distans nu roligt bud 18% Benskins startsnabb kan leda länge om Lennartsson vill Calamara Donna och Simb Ruby mycket bra hästar som klarar av att plocka in 20 på första volten. avd5. Plum wise as kommer förmodligen ta ledningen och leda länge men jag är lite inne på att det kan bli svårt för henne att bita ifrån hela vägen jag plockar med hela bakspårs volten undantaget nr11. Fragola är min skräll vinnare till 2% avd6. ja vad ska man säga en eller två eller alla tråkigt nog har jag bara råd med en och det blir Insert Sock i hopp om att han håller ihop hela vägen in i mål. avd7 Kimbee Star kommer att gå med skor vilket är ett minus men tydligen inte så väldigt mycket enligt stallet. 1,3,6,7,9,11 bra vinstchans även på dessa. avd 8 Qvintette blev över peppad senast. samma utrustning idag men med fokus på lite mindre pepp 9%. fyller även på med 1,2,4,10,11 4 2 6,7,8 2,4,12,15 1,8,9,10,12,13,14,15 2 1,3,4,6,7,9,11 1,2,3,4,10,11 4032 rader klappat och klart. Senast redigerad av lepadd den 2012-11-21 klockan 09:12. |
|
2012-11-21, 11:03 | #2 |
Mina ider
MAFFIOSO FACE fick aldrig chansen sist QVINTETTE bra efter galopp sist min spik TIDIED ACCELERATOR ELIT HÅLERYD Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2012-11-21, 11:19 | #3 |
Två intressanta idéer / skrällar.
V86-6: 5 Goa Life. Hög kapacietet när hon fungerar och tror det är en bra chans felfri mot mediokert motstånd. Chansspik för mig om rapporterna låter bra. 12% V86-7: 8 Kalle. Gått bra i tuffa gäng och senast när han gick ner i klass spurta han enormt till en "omöjlig" seger efter lågt tempo från kön. Ser stor utveckling i denna häst och känns helt bortglömd iom läget och kusken, lite tempo på loppet och hans spurt kommer bita mycket bra över upploppet. 4% |
|
2012-11-21, 12:35 | #4 |
Är det någon som har något drag till fjärde avdelningen? Den ger mig bara huvudvärk. Rolig proposition men detta ser olösligt ut. Inga grovjobbare på bakvolten och ett gäng formlösa kusar på start. Jaguar Ruda?
|
|
2012-11-21, 12:38 | #5 |
|
|
2012-11-21, 12:47 | #6 |
Håller med helt och hållet, ser väldigt lurigt ut, alla där bak behöver hyfsade resor för att kunna vinna och ingen given spets och slut häst som man tror på på framvolten, nej jag streckar 1,2,3,4,6,7,12,14,15, dyrt men bör räcka, funderar på att hitta fram till några A-hästar också, 12,4 ligger närmast till hands.
|
|
2012-11-21, 13:04 | #7 |
Registrerat spel
Datum: 2012-11-21 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 71 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Tidied Accelerator 2 3 Maffioso Face 3 8 Pampero 4 1, 4, 6, 12, 15 5 1, 4, 9 6 1, 2, 3, 5 7 8, 11 8 4, 5, 10 Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,25 kr = 90,00 kr Kvittonummer: 8B42 B688 2B41 |
|
2012-11-21, 13:54 | #8 |
Sharpest
|
14 El Sueco är omgångens mest överstreckade. Har inte startat sen augusti och gör sitt första lopp. Lär knappast köras offensivt på kort distans med tillägg. SCHAS!
|
2012-11-21, 14:21 | #9 |
|
|
2012-11-21, 16:22 | #10 |
Strykningarna av båda springspåren i avd 5 gynnar Nirvana Grif och Dan Widegren som tusan. Gillar denna hästen skarpt och brukar hävda sig i mycket hårdare konkurrens. Spik!?
|
|
2012-11-21, 16:27 | #11 |
Monte Major är också en given spik och DD-spel. Vägen till spets ligger upplagd och väl där så är det slut. Är en mycket bra häst som inte har mycket pengar på sig tack vare kusken. Men inte ens han ska kunna misslyckas i detta försök! Whiskey Tim visslar till ledningen och släpper sen till den som är först fram, vilket Monte Major kommer vara!
Hanky Panky Pagan var skrik förra veckan då satt den tokfast bakom bra hästar. Lär bli en offensivare styrning nu och till 10% är den mycket spelvärd både på DD och V86! |
|
2012-11-21, 16:38 | #12 |
Registrerat spel
Datum: 2012-11-21 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 71 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Tidied Accelerator 2 2, 3, 6, 8 3 8 Pampero 4 2, 12, 15 5 9, 13 6 9 Ray B.Arber 7 3, 4, 7, 8, 11 8 1, 3, 10 Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,25 kr = 90,00 kr Jävla V86 |
|
2012-11-21, 17:02 | #13 |
Lindvallen om du läser detta så kommer jag inte in just nu på tillsammans.atg.se hur länge ska den vara så? tänkte ju betala in min andel innan du bjuder in andra.
Har djupt dykt i arkiven och hittat flera bortglömda drag, ska bara utveckla mina teorier på torsdag eftermiddag med gamla vänner inne på Jägersro. Har gjort en liten v86a idag men är inte så påläst, mest en första känsla tanke som gjorde att jag kör ett litet idag för 48 kr för att vara med, om klarar mig till avd3 avd1. Tidied Accelrator vann i stark still senast och har en straffspark idag. avd2. Pine Cool känns väldigt intressant ikväll, möter lättare dock svårt läge åter igen, senast tyckte jag dock att man gjorde ett riktigt bra lopp trots ett svårt läge om det klaffar maximalt tror jag på bra segerchans. Jag skrällspelar idag. Spik på 11% avd3. När jag såg programmet fick jag en dejavu känsla, något säger att Nomade Ors är en kanon men jag kan likväl ha fel.. Hästen har fin kapacitet och ska nog inte bortses helt. 4 och 8 streckas där bakom. avd4. Vidöppet lopp. Benskins är en vinnartyp och kan desutom öppna snabbt, leder länge om han sköter sig. Strecka är tanken? avd5. Divine Razzsåg ut som en klar vinnare 300 kvar från mål senast när man fick dra tåget i tredje spår. Blev avslagen 100 kvar men höll farten bra. Proffs kusk idag gör det lite mer spännande idag och sköter man sig tror jag nog man är i striden. avd6. Fuzz vinner inte så ofta men läget och kusken är två plusfaktorer idag. avd7. Monte Major har varit väldigt fin på slutet, start snabb som vunnit tre av sex gånger han körts i ledningen. En av några heta som kan vinna. Spelvärdet lockar mig. avd8. lite smålurigt om inte Fox From Above avgör från rygg ledaren? s-snabb som verkar trivas med Tobbe. 5 Fox from Above (Torbjörn Jansson) har haft bra form en längre tid men haft otur. Visat en väldig form och spelarna är duktiga och ser sådant. Vann på ett väldigt bra sätt. Är optimistisk och tror på bra vinstchans, säger Sten O Jansson. avd1. 4 avd2. 12 avd3. 4-8-11 avd4. 1-2-4-6-12-13-14-15 avd5. 9 avd6. 1-2 avd7. 3 avd8. 1-3-4-5 = 48 kr kan bli flopp men samtidigt bli ett hopp till miljonregn :=) Lycka till... Senast redigerad av Klanke den 2012-11-21 klockan 17:49. |
|
2012-11-21, 17:21 | #14 |
Glöm inte Don Sund i 3:e
Har inte haft en bra kusk sen Söderkvist körde...grym häst men oftast bortkörd, kolla lopparkiv. Jag spikar... |
|
2012-11-21, 17:22 | #15 |
Ni har väl inte glömt bort i V86-4 : 3 O.F.V Dream , som är riktigt startsnabb . Kanske spets o slut ?
9. Divine Razz har bra kusk , jag tror att han kommer leta sig igenom i fältet , sen attackera i slutet. Senast redigerad av clajo den 2012-11-21 klockan 17:25. |
|
2012-11-21, 17:30 | #16 |
1. 4,10
2. 3 3. 3,7,8 4. 2,4,7,12,15 5. 9,13 6. 9 7. 7,11 8. 3,10,12 Senast redigerad av capone den 2012-11-21 klockan 17:32. |
|
2012-11-21, 17:48 | #17 |
5 Fox from Above (Torbjörn Jansson) har haft bra form en längre tid men haft otur. Visat en väldig form och spelarna är duktiga och ser sådant. Vann på ett väldigt bra sätt. Är optimistisk och tror på bra vinstchans, säger Sten O Jansson.
Är hästen inte lite bortglömd trots allt? 6%? får hur som helst en bra resa, spets eller rygg ledaren skulle jag tro eftersom hästen är väldigt kvick de första 200-300 metrarna. Jag tar med den på min lapp. |
|
2012-11-21, 17:55 | #18 |
Här får ni Jens Sjöden också. Taget från travnet men det kanske är bättre och ha allt samlat på en och samma sida.
Jens Sjödén, författare till Statistikbibeln V75, bjuder här på en genomgång av dagens V86-omgång på Solvalla. Märkligt svag utdelning senast; bara 11’ på en omgång som inte var lättare än gången innan, då den gav 222’. Det är sådant som gör hästspel så intressant, att svårighetsgrad och utdelning inte går hand i hand. Som det gör på Keno… lite svårt att plussa då. Till marginell del kan lågutdelningen förklaras av den skicklige spelare som satte åttan på en enkelrad och spelade den gånger 50 hos ett ombud. Utan det spelet hade utdelningen hamnat en bit över 13’. Anmärkningsvärt är att skrällen i sista avdelningen inte över-rensade. Det brukar det göra om skrällen kommer just i avd 8, men den här gången blev det tvärtom. En liten rad med reklam också, för Solvallabibeln 2013 som äntligen är på väg till tryckeriet. Med lite flyt hinner den levereras innan nästa V86:a. Den innehåller statistik kring alla lopptyper som förekommer på Solvallas onsdagsspel, och sträcker sig tillbaka till år 2000. Kapitel om systemkonstruktioner finns för både V64/V65 och för V86 (dröjsmålet beror huvudsakligen på att det kändes viktigt att få med så mycket om den nya spelformen som möjligt). 450:- till PG 452 07 59 – 4 för den som vill beställa! Porto etc ingår, inget tillkommer. V86-1: Autostart, medeldistans, 10-hästarslopp Snarlikt förra veckans V86-1, men lite lägre klass. Då var maxgränsen 1410’, nu 1050’. Samma häst, 4 Tidied Accelerator, blir favorit, men nu från ett bättre spår. Omgångens största favorit infriar 6 gånger av 10 på V86-spelet, och samma siffra ungefär gäller för streckfavoriten i V86-1. Man brukar vilja lägga ett enkelt lopp i början. Statistiken för den aktuella lopptypen visar även den en vinstchans om 6/10 för de allra största favoriterna. Ledningen är den överlägset bästa positionen, men dödens som TA vann från senast, är den näst bästa positionen. Därifrån vinns 16% av loppen, vilket är mer än andra och tredje ytter har tillsammans. Dessa är ändå de bästa positionerna efter ledningen och dödens. 5:e-spåret visar närmast märkligt överlägsna resultat. Senast var det Alvena Nonstop som liftade med till andraplatsen bakom favoriten från Drömläget, den här gången gör 5 Adena Boko samma sak? Annars är ju 10 Kendrick’s Victory en befogad andrahandsfavorit. Han kommer från två övertygande segrar, om än han blev diskad näst senast. Spår 10 visar ok-siffror strax över snittet och andrahandaren vinner under rådande omständigheter 20-25% av loppen. V86-2: Autostart, medeldistans, 12-hästarslopp Treåringslopp och låg klass… ”Favoriter med spår 2-5 infriar till 49% (23/47), övriga till 19% (8/43)” för att citera nya Solvallabibeln 2013 (se ingressen). I det här loppet har alla de tre mest betrodda gynnsamma lägen, vilket naturligtvis är gynnsamt för deras chanser. Bara favoriten ensam har ju 50/50-chans. Normalt räknar man med seger för rank 2-3 tre gånger av tio och resten två gånger av tio, men nu är det nog några procentenheter extra för de högst rankade. Spetshästen vinner precis 4 gånger av 10, dödenshästen 1/7. V86-3: Autostart, medeldistans, 12-hästarslopp Låg klass igen, men här får alla åldrar vara med. Som det ser ut vid lunchtid blir 8 Pampero favorit, det blir i så fall första gången, efter drygt 150 likadana körda lopp tidigare under 12 år, som en häst med spår 8 blir favorit. Favoriter med de andra ytterspåren bakom vingen (6-7) har dock klarat sig nästan genomsnittligt. Grundchansen för sådana här favoriter är 3/10. Sedan vinner rank 2-5 hälften av loppen med inbördes jämna chanser. Återstår då två gånger av tio, då de allra största skrällarna segrar. Där är det dock inte så jämnt fördelat; rank 6-8 vinner i 15% av loppen och återstoden endast i 5%. Bland spåren visar 4 klart bäst resultat. Generellt är ju 5 bäst i autolopp, men i medeldistansloppen finner man ibland det här mönstret. Som kuriosa kan man notera att 11 är näst bäst. Både 4 och 11 lönar sig att spela vinnarspel på, men 11 lönar sig mest; oddsen är högre från bakspår. En bidragande orsak till det något förvånande resultatet är, att de som lottas till spår 11 och som skulle startat med låg chans, har en tendens att bli sjuka och alltså strukna… Kvar blir de med bäst chanser. V86-4: Lopp med ett tillägg, kort distans. Struken: 5. Omgångens enda kortdistanslopp avgörs med voltstart, och med tillägg. Att Solvalla skriver ut så spelmässigt trista propositioner är säkert en huvudsaklig anledning till att alla spelformer man testar stagnerar i omsättning. Det är inte roliga lopp helt enkelt. En all-time-low för V86 ikväll vore inte oväntat. Man har mycket att lära av banor som Mantorp, Färjestad, Eskilstuna… där får man ofta ihop spelmässigt intressanta lopp av hög klass i sina V65:or. Huvudstadsbanan borde rimligen ha bättre förutsättningar. Tilläggshästarna får att ha tjänat hur mycket som helst, men de där framme max 600’. Tidigare har tilläggsgränsen gått vid 425’-475’ och tilläggshästarna har inte kunnat hävda sig. Rimligen borde det bli ännu svårare nu. Statistiken visar att hästarna på start är enormt gynnade, i alla fall de med framspår. Spåren 9-10 är usla. Allra bäst är spår 6, och det lönar sig på vinnarspelet. Näst bäst är spår 1, de här utmärker sig tydligt. Naturligtvis beror detta på att spetschansen är så god från dessa spår. 45% av de här loppen vinns från ledningen. Det är anmärkningsvärt, då tilläggslopp i övrigt ”bara” vinns till 1/3 från spets. Spelarna är inte så bra på att ranka de här loppen. 40% av vinnarna rankas 6 eller lägre. Ofta beror detta på att man övervärderar tilläggshästarnas möjligheter. V86-5: Lopp med ett tillägg, medeldistans, stolopp. Struken: 7. 1 Plum Vise As blir en favorit av den starkare sorten; sådana infriar till 38% i sådana här stolopp. Resterande lopp vinns av rank 2-9 med inbördes jämna chanser; återstående vinner försumbart sällan. Det är ganska jämna chanser mellan start- och tilläggshästar, med ett litet plus för de på tillägg. Spetshästen vinner så ofta som 43%, det är ungefär tio procentenheter mer än motsvarande tilläggslopp som inte är stolopp. Ston är generellt mer löpningskänsliga, och ledningen är som bekant den överlägsna positionen. Från dödens vinns ett lopp av tio. Startspåren på tilläggsvolten är av mindre betydelse, det är närmast identiska resultat från alla. V86-6: Lopp med ett tillägg, lång distans, låg klass. Strukna: 5, 14. Lågklassigt, om man börjar stryka över de som är chanslösa blir det ingen kvar. Det är omgångens enda lopp över lång distans, ägare och tränare gillar inte att anmäla till sådana, så de sämsta hästarna som inte kommer med någon annanstans får tävla mot varandra. Normalt när antalet startande är fördelat så här, har de på start inte mycket fördel av sin gottgörelse. Tilläggshästarna är ikapp omedelbart, och i praktiken måste de där framme vara lika bra som de som tjänat på dubbelt och tre gånger så mycket. Vilket i och för sig kanske inte är så jättesvårt i just det här loppet. Spelarna har i alla fall alla starhästarna högt rankade. Favoritens grundchans är 24% i sådana här lopp. Att stå på start är generellt ett plus för favoriters infriandechans; det blir lätt att köra sig till ledningen då. Annars är propositionen sådan, att tilläggshästarna är gynnade. Och det borde väl gälla alldeles speciellt den här gången? Andrahandaren har ungefär samma chans som favoriten, tillsammans vinner dessa ca 45%. Lika ofta vinner de som rankas 3-7, med i den gruppen inbördes jämna chanser. Återstår en gång på tio, då en större skräll segrar. 21:14 är start av det här loppet utsatt till. Vi får väl se hur det blir med den saken efter tre voltstartade lopp i rad, alla med dubbla startvolter dessutom. V86-7: Klass I, autostart, medeldistans ATG har som vanligt lyckats med att placera omgångens minst ointressanta lopp inom DD. Favoriten 4 Kimbee Star har ett optimalt spår att infria favoritskap från, men ska gå med skor nu. Den senare faktorn är svår att värdera, men ibland är den som bekant helt avgörande. Kanske ska man också väga in att stallet haft något av ett mellanår med en lång formsvacka. Kusken har därför lågt favoritinfriande på både V86 och V75 i år. Annars ska favoritens grundchans ligga i intervallet 33-40%. Rank 2-3 vinner tillsammans lika ofta de, skrällrisken är inte jättestor. V86-8: Autostart, medeldistans, 12-hästarslopp Treåringslopp och låg klass som V86-2, men här bara ston. 4 Robis Sara som startar i V86-2 hade säkert gärna velat starta här istället, men hade för lite startpoäng för att få vara med. Det här är ett lite bättre och lite jämnare lopp, därför hamnade det inom DD. Samma statistik som under V86-2 gäller annars här också. Att det bara är ston inverkar på det välkända sättet: Favoritchansen ökar några procentenheter, men samma gäller också för de skrällrankade hästarna. Stolopp brukar se ut så; de håller en favorit-eller-skräll-profil med följaktligen lite lägre segerfrekvens för andra-tredjehandare. Eftersom favoriten här, till skillnad från i V86-2, har ett missgynnsamt spår, bör man inte värdera grundchansen högre än ca 2/10. /Jens Sjödén |
|
2012-11-21, 18:22 | #19 |
1.4
2.3.10.12 3 - Geir Burge (Spets och Slut) 2- Lexus Broline (Spets och Slut) 5.10.12.14 3.9.10 2.3.11 4 - Technology 72kr Om systemet: Spelar väldigt liten idag. Ett klart chanssystem. Den smarte och tråkige spikar i första avdelningen. Men jag tycker det är så tråkigt. Egentligen skall man ju bara göra de så lätt för sig som möjligt genom att pricka vinnaren speciellt när de finns 7 andra lopp att lösa. Men som sagt, blir tråkigt! Skulle tatt med 3-4 hästar, men då jag vill spela ett litet system idag får 1 och 4 räcka! I andra avdelningen tror jag på Maffioso Face, men tar med två andra i fall att de blir lite körning mellan Herbie Ås och MF ... Sedan kommer det roliga! Hoppas att Geir Burge kan köras optimalt balanserad och sedan i spets! Då skall de mycket till för att den skall torska, rolig spik! Verkar inte bli optimal balans, så får jobba in den ändå Lexus Broline, herregud va lite streckad! Optimal distans, snabb ut! Tror att loppets vinnare hittas på främre träffen, tilläggshästarna må vara mycket bättre, men de skall mycket till om man skall ta in 20m och hamna bra till! El Sueco dagens mest överspelade häst! Tänk på de! Inga vinnarskallar där bak heller... Låter som intressant spets och slut på Lexus Broline som gör de bra jämnt o ständigt... Tycker de hästarna på start i avd 5 går riktigt dåliga tider, och fattar inte varför de är så mkt spelade, står tufft inne i loppet .. Nej BG upp hjälper inte, vinner inte ... Vinner någon bakifrån, kanske FRAGOLA?? Intressant bud .. Totalt bortglömd .. Sedan lite roliga streck här och där! En rolig Tv-kupong |
|
2012-11-21, 18:37 | #20 |
Geir Burge är anmäld med skor vilket gjorde att jag tog bort den från mitt system.
Maffioso Face tävlar barfota igen dock, såg otroligt fin ut på det sist och bör bli svårslagen nu. |
|
2012-11-21, 19:10 | #22 |
Gjort ett litet system men missade då att Geir Burge skulle gå med skor.
1: 4 2: 12 3: 3,8 4: 2,4,12,15 5: 9,12 6: 2 7: 7 8: 3,4,10 God tur! |
|
2012-11-21, 19:13 | #23 |
Registrerat spel
Datum: 2012-11-21 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 71 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Tidied Accelerator 2 3 Maffioso Face 3 1, 3, 7, 8 4 1, 2, 4, 6, 12, 15 5 1, 13 6 2, 9 7 3, 7, 11 8 11 Hankypanky Pagan Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,25 kr = 72,00 kr |
|
2012-11-21, 19:22 | #24 |
3 Geir Burge riktigt intressant värmning, 10/300m ...
Men Nybrink öppnade käften angående den, då torskar den väl hahaha ... |
|
2012-11-21, 19:27 | #25 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
Pröjsarn på plats i första känns fint
Usla odds via ATG dock :/ |
2012-11-21, 19:29 | #26 |
Registrerat spel
Datum: 2012-11-21 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 71 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Tidied Accelerator (1, 9) 2 3 Maffioso Face (5, 2) 3 1, 3, 7, 8 (4, 10) 4 4, 7, 12, 15 (2, 6) 5 9, 10 (12, 1) 6 8, 9 (2, 10) 7 1, 3, 7 (11, 8) 8 3, 4, 10 (5, 12) Vadet gäller startnummer 576 rader x 1 x 0,25 kr = 144,00 kr Kvittonummer: AF6C D22C 4125 XXX5 |
|
2012-11-21, 19:52 | #27 |
Banned
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
*suck* Va fan trodde Jorma han körde? En bil eller, jäkla pajas!
|
2012-11-21, 19:56 | #28 |
Ganska typiskt för Jorma faktiskt. Inte ofta han har koll på sina styrningar och hur de ska köras. Denna har han aldrig kört innan och han kan inte ha pratat med Åke eller kollat gamla lopp. Har alltid körts i ryggar av Åke, förmodligen av en anledning.
Jorma fixar slaka tömmar igen! Bravo. |
|
2012-11-21, 20:05 | #29 |
Jorma mätte kuk med Goop men han fattar inte att det va den bästa ryggen att få och lite prispengar men han är en finsk stolt tupp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+2) |
|
2012-11-21, 20:10 | #30 |
Jag är mer besviken på att Örjan inte vinner!!! Att en smygkörd bubba sting hinner dit!!! Men så är de, skulle tagit med den istället för tian föfan!!!
|
|
2012-11-21, 20:12 | #31 |
Nog för att Örjan nästan alltid ser passiv ut i sulkyn men hade han inte vunnit om han drivit hårdare upploppet igenom?
2012-11-21, 20:12 | #32 |
|
|
2012-11-21, 20:22 | #33 |
Och spricker på en namne!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2012-11-21, 20:30 | #34 |
hade lämnat in ett tidigare i veckan. Får hoppas nu då..
Avd Ordinarie Reserver 1 4 2 3 5 6 3 1 2 3 4 5 7 8 11 4 12 15 5 1 9 10 13 6 1 7 7 8 1 192 rader * 1 * 0,25 kr = 48,00 kr 2012 2B88 **** 25C1 0045 20 november 2012 värdet är ju bra efter avd3..... |
|
2012-11-21, 20:39 | #35 |
Blir någorlunda "sne" om man torskar på Bubba till slut, lämnade in den här och sista velstrecket som stod mellan Bubba och Future Love landade fel (om nu inte FL också vinner i sjunde). Ska väl mycket till att Fredde "Brännarn" Larsson ska vinna med sin favorit i och för sig...
4 2,3,12 7,10 12,15 9,10,13,14 2 4,7,8,9 10
2012-11-21, 21:32 | #36 |
Banned
DD-1: 11
DD-2: 5 10 50 spänn Just nu känns det klockrent faktiskt. |
2012-11-21, 21:42 | #37 |
Sharpest
|
Snoken verkade hitta Kalle |
2012-11-21, 21:54 | #38 |
Jo han hade fin rank idag!
Jävlar så kall Ohlsson är för övrigt, fortsätter den här perioden kan han nog vara en före detta toppkusk snart. Har aldrig varit någon virtuos i sulkyn direkt så kanske är så dags. Sjunnesson snabb in och fyller luckan?
2012-11-21, 22:03 | #39 |
dumles dd 7,8,11-11 Hanky panky x 50 kr
inkassera 4579 kr snoken tips !!!! |
|
|