Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-18, 13:30   #1

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Uppsnack dd 18/11

dagen till ära så tror jag på en redig skräll dubbel.

DD1 8 och 9 helge palema höll samma fart som order by koffe hela vägen in i mål från dödens senast. Garlands Dream kommer att få rygg på favoriten som körs av Robert Berg som vi vet brukar sätta på sig galopp skorna när han kör favoriter.

DD2 9 och 11 Två hästar som är i form och något bättre än övriga.

sedan kommer jag köra en lite mindre dd med 3,4,5 hyfsade hästar med bra lägen.

172ggr-500ggr degen
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 15:41   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Tycker http://www.dubbel.se/ har ett bra drag i DD-1 idag. Följer med spänning Surtees debut i före detta fräna hästars klubb i Norrland idag! Brukar ta en eller två lopp innan de acklimatiserat sig och börjar leverera där uppe, kommer spela denna tills det sker!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 16:33   #3

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tycker http://www.dubbel.se/ har ett bra drag i DD-1 idag. Följer med spänning Surtees debut i före detta fräna hästars klubb i Norrland idag! Brukar ta en eller två lopp innan de acklimatiserat sig och börjar leverera där uppe, kommer spela denna tills det sker!
Ja det var ju onekligen en spännande ide..får bli ett litet spel på det..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 16:45   #4

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Bergh gör verkligen som han vill i Norrland. Att den där starten inte blir återkallad? Han är ju ute i andraspår långt innan bilen ens släppt fältet.

Nåväl, ska personligen inte gnälla då jag spikat.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 18:54   #5

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
dagen till ära så tror jag på en redig skräll dubbel.

DD1 8 och 9 helge palema höll samma fart som order by koffe hela vägen in i mål från dödens senast. Garlands Dream kommer att få rygg på favoriten som körs av Robert Berg som vi vet brukar sätta på sig galopp skorna när han kör favoriter.

DD2 9 och 11 Två hästar som är i form och något bättre än övriga.

sedan kommer jag köra en lite mindre dd med 3,4,5 hyfsade hästar med bra lägen.

172ggr-500ggr degen
haha de va ju en jävla analys
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td