Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-31, 21:56   #106

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Borde bli jackpot
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-31, 22:26   #107
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jaja ordet är fritt. Konstruktiv kritik är bra och alla får lära sig ta kritik, annars utvecklas man inte. Kasta in handduken bara för att någon uttrycker sig är ju inget vidare heller. Stå emot och argumentera emot, är ju det som är tanken med ett forum. Alla har fritt ord och fria åsikter. I slutändan är det ändå resultatet som talar för sig självt. Ni får mäta k*k på VMiV75 tävlingen

Mitt system kommer nedanför,

7 res 8
2,5,6,10 res 4
3,4,9 res 1
1,2,6,12,13,14 res 11
3 res 4
6,7 res 11
1,2,3,4,6,9,10 res 13
2,3,5,6,7,9,11,15 res 10

Brukar alltid gardera avd1 med mina idéer men slutar ändå med att favoriten vinner där. Så den här gången spikade jag emot min vilja. Åke gör sin första start med vargtassen och vi vet säkert hur det kommer gå, han lär nog vinna med någon längd Men jag gick iaf emot och spikade favoriten.
Ni som följt med vet att jag är konspiratorisk och där Nybrink spikar där garderar jag, trots att vi hade samma idéer från början.

Hinner inte motivera hela raden men några idéer jag vill lyfta fram,
DELMONICA SUND 10% samt ALANDIAS MICHELLE 3%. Kort distans och kan leda runt om!
LE SOGNO har spetsvunnit tidigare. Nu dessutom med springspår! Gör Uranium bort sig så har vi ledaren här! 2%
ORIONE SPIN ludde åker till Valla med 2 hästar endast. Hmm vad har han i tankarna? Bra startspår och kan gå... 7%

Inte många rätt där inte, men man lyckades iaf lyfta fram ludde
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
marvel (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-31, 22:36   #108

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Kunde ha blivit en 50k+ till mig om Carlos lightning vunnit. Fick väl in en 10 sexor i alla fall och en del på vinnarspel så ska inte vara allt för bitter ändå.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-31, 22:54   #109

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Inte många rätt där inte, men man lyckades iaf lyfta fram ludde
En väldigt bra detalj att lyfta fram. Jag avstod spel för jag kom hem från jobbet precis men något att tänka på kanske i framtiden. Samma när dansken är på besök
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 08:25   #110

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
blir så jävla trött på travet
Hej HUBBA!!! Du brukar ju titta på Travtj. De hade Ludde i sista som 1:a rank. I går hade TT hjälpt dig till fina STÅLAR.

Senast redigerad av hanscrispi den 2012-11-01 klockan 08:27.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 08:38   #111

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Svårt som fasen blev det. Som vanligt vinner favoriterna i början när man har garderat. I fortsättning inleder jag v86 med två favoritspikar oavsett vad det är för hästar...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 08:57   #112
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Svårt som fasen blev det. Som vanligt vinner favoriterna i början när man har garderat. I fortsättning inleder jag v86 med två favoritspikar oavsett vad det är för hästar...
Jag skriver upp mig på det
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 09:14   #113

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5480
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Förr garderade jag ofta i början i v86 men efter att vecka efter vecka mötas av favoritsegrar i de första två loppen gång på gång så tröttnade jag på att slösa streck så har sedan en tid tillbaka alltid spikat de första två loppen i v86 och det lönar sig allt som oftas. Dock hjälper det inte mig att sätta övriga storskrällar som igår Sen att spika i sista har jag helt slutat med då det nästan aldrig blir som tänkt i sista loppet på v86.
Gammal 2012-11-01, 09:54   #114

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Du har sett att Trans Atlantic står på innerspår på 20 tillägg? Är halvstrulig från start och inte snabb ut samt varit väldigt seg, en längre tid... Så denne tror jag INTE vinner - men lycka till!

Ja så går det när man läser programmet som fan läser bibeln men det hade inte ändrat mitt beslut om att spika TA

sen kan man ju undra när de ska gå som man vill hela vägen, igår satte man spikarna och skrällarna sen spricker man på tredjehandarna i jakten på flera skrällar
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 10:20   #115

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Hej HUBBA!!! Du brukar ju titta på Travtj. De hade Ludde i sista som 1:a rank. I går hade TT hjälpt dig till fina STÅLAR.
I sista loppet bara men jag trodde ´ju aldig att båda favoriterna skulle galoppera och hade inte T.A galopperat hade den vunnit med 40m.

Så dagens dubbeln flög rakt ner i diket
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td