Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-28, 08:53   #151

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
De som gick på hans Gs sista minuten info hade en ganska bra grund att stå på.

Truculent - mycket plus
Pingus Vang - Flemming supernöjd
Materazzi Bob - stallskrik
Punk - skoruck, ludde nöjd
Wiss Rambo - stora skrälldraget

Sen spikar man QdC & New Line.

Synd att jag inte hörde det själv, då hade jag satt den plättlätt.

Jag träffade Hans G på jägers, han såg belåten ut när vi snackade lite..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-29, 16:39   #152

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Nu har jag varit på trav; inte varit där sen min far ägde hästar som sprang där. Fan vilka dräggiga människor där är! Bilhandlare och rosengårdskids till höger och vänster. Men det var väldigt kul Jag ska sätta mig in i det lite mer.

Jag, som inte vet något, följde svärfar och tillsammans fick vi 5 rätt på 3 kuponger (han spelade reducerat system så vi vann ca 600 kr. Var något med a/b/c-hästar). Dock spelade jag en tvilling (tror det heter så), eller tvillingar och vann 6000 då oddset var typ 29 ggr (hade 3,5,10 tror jag).

Iaf, kul var det, har inte träffat sunkigare människor sen jag var på tages sist men för att ta detta på allvar får jag nog sätta mig in i det lite mer. Som det är nu är min hjärna inställd på runs/yards/defense osv.

Kul ska det bli. speciellt med tanke på att min kassa är ett par hundra tusen mer än svärfars. Jag kan köpa mig till vinster. Eller kan jag det? Trav kanske inte är så förlåtande?

/M
Åker man och tittar på trav så får man nog räkna med traventusiaster. Tycker inte du ska kalla det för dräggiga eller sunkiga människor. Ni har ju tydligen någonting gemensamt!

I alla fall - du lyssnade väl på veckans fotbollsdrag som jag gav dig i den andra tråden? Maa-Maaa Maaatterazzi! Satt ju riktigt fint. Bob-hästarna är sköna. Mutola Bob kan nog vara mitt favoritnamn på en häst. Varför just Mutola liksom? Den gamla utdragna historien till löpargumma? Just därför blir det så perfekt. Hennes upplopp kunde verkligen påminna om travlopp. Ständigt en halslängd före sina motståndare. Vem är det som namnger Bobbarna?

Hursomhelst fick jag bara 4 rätt på mitt reducerade system (1000 rader). Hade satt att Åke skulle vinna 1-3 lopp men så blev det ju inte... Trodde han skulle vara sugen igen efter frånvaron veckan innan.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td