Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-27, 16:05   #136

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

...den här Ludde-kusen var det inge fel på...mm..hoppas att Alki F är som den ska...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 16:10   #137

Standard

jag har kombat Perfect Toll o New Line plats, 1,50 o 1,75...2,625 tycker jag är ok på den, Bet365 är bolaget...
Gammal 2012-10-27, 16:14   #138

Sharp$: 2499
Standard

Inte bara Göran Borgås är fel idag, men nog fan måste den fantastiska allaahallaahllaallaaah musiken vara en ännu större irritations moment en lördag eftermiddag?
Vad tänker dom med egentligen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+50)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 16:27   #139

Standard

ajdå...vart galopp för PT där...
Gammal 2012-10-27, 17:57   #140

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
surt på rara ärtor.

på jokern va båda C-hästar,''Dags för V5

Hahaha, från ayy ha gjort allting fel, samt toksomnat i soffan, så slår man på datorn och ser följande:

Registrerat spel

Datum: 2012-10-27
Bana: Jägersro T, omg. 52
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6 Quarcio du Chene (2, 4)
2 1, 11 (5, 2)
3 3, 4 (11, 8)
4 2, 3, 5, 6, 10, 11 (1, 4)
5 15 New Line* (9, 3)

Vadet gäller startnummer

24 rader x 1 x 1,00 kr =
24,00 kr

Kvittonummer: 0524 8150 9988 8445

Utbetalt: 5 716,00 kr

Trav följs bäst i komatillstånd..........
hanscrispi (+5), Pilkast (+15)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 18:11   #141
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Hahaha, från ayy ha gjort allting fel, samt toksomnat i soffan, så slår man på datorn och ser följande:

Registrerat spel

Datum: 2012-10-27
Bana: Jägersro T, omg. 52
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6 Quarcio du Chene (2, 4)
2 1, 11 (5, 2)
3 3, 4 (11, 8)
4 2, 3, 5, 6, 10, 11 (1, 4)
5 15 New Line* (9, 3)

Vadet gäller startnummer

24 rader x 1 x 1,00 kr =
24,00 kr

Kvittonummer: 0524 8150 9988 8445

Utbetalt: 5 716,00 kr

Trav följs bäst i komatillstånd..........
stort grattis!!
Pilkast (+15)
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 18:18   #142

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Inte bara Göran Borgås är fel idag, men nog fan måste den fantastiska allaahallaahllaallaaah musiken vara en ännu större irritations moment en lördag eftermiddag?
Vad tänker dom med egentligen?

Tänkte på samma sak och skickade iväg ett MYCKET surt sms - fick inget svar, eller att de tog upp det i programmet - undrar varför...?!

Djävla PK-ism och lägga in arab/turkmusik (eller vad det nu var) i bland det svenskaste vi har, nämligen travsporten... Helt sjukt! Varför inte Lundell, Cornelis, Åkerström, Bellman, Taube eller något annat svenskt (och ja, jag vet att Cornelis föddes i Holland - men den visskatt han skänkt den svenska folksjälen är ovärderlig - och ja, det är skillnad på svenskt och svenskt)?

PK-isterna hittar hela tiden nya sätt att förminska det svenska samt lyfta fram något som är oss väldigt främmande...

Hör fortfarande detta alllahallahallahallahalllahande i mina nu såriga öron - VARFÖR?! Vem faan valde denna musik, idag? Denne borde avskedas, bums!

You´ll Never Walk Alone...
SuprMario (+50), Klanke (+15)

Senast redigerad av Pilkast den 2012-10-27 klockan 18:22.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 18:22   #143
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tänkte på samma sak och skickade iväg ett MYCKET surt sms - fick inget svar, eller att de tog upp det i programmet - undrar varför...?!

Djävla PK-ism och lägga in arabmusik i bland det svenskaste vi har... Helt sjukt! Varför inte Lundell, Cornelis, Åkerström, Bellman, Taube eller något annat svenskt (och ja, jag vet att Cornelis föddes i Holland - men den visskatt han skänkt den svenska folksjälen är ovärderlig - och ja, det är skillnad på svenskt och svenskt)?

PK-isterna hittar hela tiden nya sätt att förminska det svenska samt lyfta fram något som är oss väldigt främmande...

Hör fortfarande detta alllahallahallahallahalllahande i mina nu såriga öron - VARFÖR?! Vem faan valde denna musik, idag? Denne borde avskedas, bums!
nu glömmer vi denna dagen och siktar in oss på v64 imorgon istället
Pilkast (+15)
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 18:58   #144

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Inte så konstigt vilka som vann...
Mycket hemmabane kuskar/tränare
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 19:09   #145

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

De som gick på hans Gs sista minuten info hade en ganska bra grund att stå på.

Truculent - mycket plus
Pingus Vang - Flemming supernöjd
Materazzi Bob - stallskrik
Punk - skoruck, ludde nöjd
Wiss Rambo - stora skrälldraget

Sen spikar man QdC & New Line.

Synd att jag inte hörde det själv, då hade jag satt den plättlätt.

Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 20:19   #146

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
De som gick på hans Gs sista minuten info hade en ganska bra grund att stå på.

Truculent - mycket plus
Pingus Vang - Flemming supernöjd
Materazzi Bob - stallskrik
Punk - skoruck, ludde nöjd
Wiss Rambo - stora skrälldraget

Sen spikar man QdC & New Line.

Synd att jag inte hörde det själv, då hade jag satt den plättlätt.

Hehe - i eftertankens kranka blekhet - men helt klart så, kommer man rätt på det så behövs det inte många streck för att klara denna... Behövs nog, dock, en spik till för att klara den på 192 rader... I alla fall för mig... Jag hittar då ingen mer spik bland dessa...

Svårt även att hitta ett bra lås bland vinnarna och andra hästar i dessa lopp! Men, det är ju så - du måste chansa bort en massa hästar för att lyckas i en sådan här omgång...

Gammal 2012-10-27, 23:49   #147

messijahs avatar

Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0

Standard

Nu har jag varit på trav; inte varit där sen min far ägde hästar som sprang där. Fan vilka dräggiga människor där är! Bilhandlare och rosengårdskids till höger och vänster. Men det var väldigt kul Jag ska sätta mig in i det lite mer.

Jag, som inte vet något, följde svärfar och tillsammans fick vi 5 rätt på 3 kuponger (han spelade reducerat system så vi vann ca 600 kr. Var något med a/b/c-hästar). Dock spelade jag en tvilling (tror det heter så), eller tvillingar och vann 6000 då oddset var typ 29 ggr (hade 3,5,10 tror jag).

Iaf, kul var det, har inte träffat sunkigare människor sen jag var på tages sist men för att ta detta på allvar får jag nog sätta mig in i det lite mer. Som det är nu är min hjärna inställd på runs/yards/defense osv.

Kul ska det bli. speciellt med tanke på att min kassa är ett par hundra tusen mer än svärfars. Jag kan köpa mig till vinster. Eller kan jag det? Trav kanske inte är så förlåtande?

/M
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 23:55   #148

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Nu har jag varit på trav; inte varit där sen min far ägde hästar som sprang där. Fan vilka dräggiga människor där är! Bilhandlare och rosengårdskids till höger och vänster. Men det var väldigt kul Jag ska sätta mig in i det lite mer.

Jag, som inte vet något, följde svärfar och tillsammans fick vi 5 rätt på 3 kuponger (han spelade reducerat system så vi vann ca 600 kr. Var något med a/b/c-hästar). Dock spelade jag en tvilling (tror det heter så), eller tvillingar och vann 6000 då oddset var typ 29 ggr (hade 3,5,10 tror jag).

Iaf, kul var det, har inte träffat sunkigare människor sen jag var på tages sist men för att ta detta på allvar får jag nog sätta mig in i det lite mer. Som det är nu är min hjärna inställd på runs/yards/defense osv.

Kul ska det bli. speciellt med tanke på att min kassa är ett par hundra tusen mer än svärfars. Jag kan köpa mig till vinster. Eller kan jag det? Trav kanske inte är så förlåtande?

/M

Du var ju på trav i Malmö - vad väntade du dig för sorts "folk"...?

Men grattis till vinsten - brukar vara nybörjartur och gör så att man fastnar hårt...

Kör hårt...!

Gammal 2012-10-28, 08:40   #149

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5781
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg

/M
Välkommen,travfolket är jäkligt trevliga.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-28, 08:51   #150

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Suck. Jag levererade min sämsta runda i karriären på ynka ett rätt på VMs bidrag. Fy fan vad uselt. Ena spiken blev målfoto slagen i avd3 (Caballion) Raja blev struken kort före start och Sedan var ju mer eller mindre dagen förstörd. Var på plats med min fru men vi gick efter avd6. Likt som många andra..

Stort Grattis till er som fick 7 rätt. Såg att det var fyra stycken.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td