Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-30, 16:10   #166

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8372
Standard

jag tänkte chilla med att fylla mitt lag eftersom det står att man får fylla på till och med den 3:e. Det borde betyda att jag kan fylla på med lagmedlemmar till 23:59 den dagen så som deras regler ser ut. Peppar peppar.....
Gammal 2012-10-30, 16:13   #167
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
jag tänkte chilla med att fylla mitt lag eftersom det står att man får fylla på till och med den 3:e. Det borde betyda att jag kan fylla på med lagmedlemmar till 23:59 den dagen så som deras regler ser ut. Peppar peppar.....
En lagledare (person som skapade laget) kan komplettera sitt lag fram till och med: 3/11 kl 14:30. Inlämnat, vinstbevakade spel till omgång 27/10 kommer då automatiskt räknas som deltagande tävlingsbidrag.

Tyvärr, den gick dom inte på
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 16:33   #168

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
jag kan hänga på ett lag. Började med 4 rätt i första omgången
Sorry är fullt
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 22:16   #169

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

#Abbe

Kan du samla in emailadresserna till dina lagmedlemmar? Kunde vara kul att se varandras tips klockan 14:30 på lördag. Du min i mejl nu.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-31, 22:32   #170

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Men suck vad länge det är till nästa jackpott. En rent teoretiskt skulle det kunna vara en hel evighet till och med. Går i ide fram tills dess och lämnar in helgens V7a nu. Lär väl bli något live-spel på lördag iofs, man missar inte gärna lördagstävlingarna. Kan vara första och sista gången någonsin jag singlar Åke L på V7 för övrigt (ja Rönning har jag faktiskt spikat tidigare).

Lycka till alla lag!

1,2,4
2,3
2,3,5,6
1,2
12
1,2,4,9
3

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 03:22   #171

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
SHARPEST GOLD är fullt..

korpo
sheriffen78
AbbeAce

Lindvallen
Jörgen

18p totalt ,4a (Delad första plats) och 14,17 odds på bästa spik

Djävla skitregler - helt enligt ATGs standard, fuska så långt det går...!!! Var finns moralen i detta? Även om reglerna tillåter detta så är det ju självklart fel!

Det är som att hoppa in i en pokerturnering EFTER att starten gått, efter att x antal rundor/blinds gått!

Sjukt, men säkerligen helt enligt svenska "b****e"-regler...

Fy, faan vad jag hatar Sverige och dess PK-ism... "Alla" skall vara med och en enkel tävling går INTE att anordna...!!!

För detta är väl ett lag skapat efter första omgången, eller?

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 03:45   #172

Lindvallens avatar

Standard

Vadå? Vi tänkte lämna in innan men väntade för att vara riktigt säkra att vi var bland de bästa efter första omgången.
Pokerturnering, stämmer att det är samma sak. Många köper in sig efter 59 min med dubbla insatser för att komma upp mycket chips precis innan deadline stänger.

Vi ser det över allt
Gammal 2012-11-01, 04:02   #173

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Vadå? Vi tänkte lämna in innan men väntade för att vara riktigt säkra att vi var bland de bästa efter första omgången.
Pokerturnering, stämmer att det är samma sak. Många köper in sig efter 59 min med dubbla insatser för att komma upp mycket chips precis innan deadline stänger.

Vi ser det över allt

Ohederligt och ett utnyttjande utav väldigt svaga regler från ATG! Men detta är ju inget nytt! Att utnyttja oklara regler gör ju inte att detta ses som "rätt", eller? Nej, diskvalificera alla "opportunityteams"! Dessa hör INTE hemma i en legitim tävling, "regelmässigt rätt", eller inte! Någon etik och moral måste man väl ändock känna, eller?

Ni "erkänner" ju till och med att ni väntat till efter första omgången för att vara riktigt säkra att ni var bland de främsta, efter första omgången - känns detta bra?

Skämmes, ta mig faan!

Gammal 2012-11-01, 06:48   #174

Lindvallens avatar

Standard

Visst är detta märkliga regler men är du verkligen så arg som du skriver?

Det är å andra sida lika för alla så det spelar mindre roll. Men jag förstår dig samtidigt.
Gammal 2012-11-01, 07:14   #175

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Visst är detta märkliga regler men är du verkligen så arg som du skriver?

Det är å andra sida lika för alla så det spelar mindre roll. Men jag förstår dig samtidigt.

Nej, jag är inte arg bara full...! Ursäkta min svada, men jag anser dock det jag anför, dvs. att det blir fel att anmäla ett lag/medlemmar i efterhand med enbart de som gjort bra i från sig - det luktar lite "Sydafrika", enligt mig!

Men det är klart, varför inte utnyttja de möjligheter som finns - någon skulle ju ändock göra det...

Förstår INTE varför denna möjlighet finnes - skapar ju bara slika motsättningar som jag beskrivit!

Men inget personligt mot dig Lindvallen, eller någon annan - bara mot luddiga och tvivelaktiga regler...!

Nu kör vi vidare och hårt...!

Gammal 2012-11-01, 09:07   #176
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Ang tvivelaktiga regler. De vägrade ju avslöja detaljer kring Sydafrika/tazmanien då vinnare har rätt till anonymitet. Som om man kan peka ut vem personen är genom att se detaljer kring det inlämnade systemet. Tex tidpunkt för inlämnande/hur stor filen var etc. Detta var allt spelarna begärde, de krävde inte att få reda på deras fullständiga namn. Istället har de nu gått med en tävling där de undanröjer ALL möjlighet till denna "anonymitet" som de värnade så hårt kring.

Men hur FAN har de tänkt angående anonymiteten gällande topplistan? De går ut med namn/efternamn på de som har 7 rätt. Därmed undanröjer de deras anonymitet och det finns bovar där ute som nu kan se vem som är miljonär/icke miljonär.

Vad hade hänt om det var en ensam vinnare som fick 7 rätt på sin 100kronor satsade och vann 52millar i helgen? Ska de gå ut med fullständiga personuppgifter på en sån person? Hade ju dragit all möjlig patrask till sig. Allt från kidnappare till tjuvar och skräp. Fy vad värdelöst!
ATG! Censurera namnen på de som har fått 7 rätt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3), Pilkast (+3), Trinity (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 10:09   #177

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Ohederligt och ett utnyttjande utav väldigt svaga regler från ATG! Men detta är ju inget nytt! Att utnyttja oklara regler gör ju inte att detta ses som "rätt", eller? Nej, diskvalificera alla "opportunityteams"! Dessa hör INTE hemma i en legitim tävling, "regelmässigt rätt", eller inte! Någon etik och moral måste man väl ändock känna, eller?

Ni "erkänner" ju till och med att ni väntat till efter första omgången för att vara riktigt säkra att ni var bland de främsta, efter första omgången - känns detta bra?

Skämmes, ta mig faan!
Dessa regler fanns även ifjol...så det är inget nytt....Sluta sura för att du inte uppfatta regelverket,.
Jag var lika tosig ifjol, och hade en mycket bättre start.Men det är ju reglerna vi spelar efter så bit ihop och gilla läget....
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 18:53   #178

Lindvallens avatar

Standard

Pilkast, har du kollat din email? Vill ju ha med dig i bolaget. Jag gillar också kröken
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Gammal 2012-11-02, 16:30   #179

Lindvallens avatar

Standard

Registrerat spel

Datum: 2012-11-03
Bana: Eskilstuna
Spelform: V75, omg. 52