Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-08, 11:54   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 949
Standard

ändrade mig i sista sekunden å satte 4/4 på LD idag får se om det går vägen ett lopp kvar att jobba in en till FYRA!
foox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 11:55   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Har inte kört ngn flerbuppa idag tyvärr då jag inte vågade ta ställning för någon i avd 3. Brukar i princip alltid göra det. Du har ingen fleris på g donkyklonk?
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:01   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Har inte kört ngn flerbuppa idag tyvärr då jag inte vågade ta ställning för någon i avd 3. Brukar i princip alltid göra det. Du har ingen fleris på g donkyklonk?
Nope, lirade bara tre ganska små system idag och tänkte gå hårt på vinnarspel i andra och sista, möjligt jag struntar i vinnarspelet i sista nu ändå, får ju en liten slant tillbaka på V4an med 7an ändå..
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:05   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Nöjer mig med en liten V4-vinst om 7 vinner nu. Är inte helt övertygad om skallen på den än och lär inte ge några 4,5 till slut heller. Ingen idé att bli girig när det inte känns stenklart. Men spelvärd spik på V4 tycker jag fortfarande att det är. Fram i dödens och plocka ner 3 nu bara Tony! Och Goop får gärna hoppa kråka direkt.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:18   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Aj då. Inga större pengar att gråta över. Dock besannades mina farhågor. Tyckte inte att Star From Heaven kämpade fullt ut. Trodde dessutom att Miss Bo skulle vara lite nedsatt pga sjukdom. Skallen är viktigare än man kan tro inom travet. Lätt att stirra sig blind på tider och prestationer.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:20   #21
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Aj då. Inga större pengar att gråta över. Dock besannades mina farhågor. Tyckte inte att Star From Heaven kämpade fullt ut. Trodde dessutom att Miss Bo skulle vara lite nedsatt pga sjukdom. Skallen är viktigare än man kan tro inom travet. Lätt att stirra sig blind på tider och prestationer.
Jepp så är det, skönt man strunta i vinnarspelet här med och satt nöjd Fint plus ändå iom Persall Amount
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:21   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Såg att Miss Bo vann på 15,5 så det var nog den som var väldigt bra. Star From Heaven får bra betyg ändå även om jag som sagt tvekar över hästens skalle i slutstriderna.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td