|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-05, 19:42 | #31 |
V75-1
1 Simb Robitaille (Susanne H Osterling) fick äntligen ett bra spår i alla fall. Det var på tiden i de här sammanhangen. Då är det så otroligt viktigt. Han har öppnat väldigt ojämnt. De senaste gångerna har han öppnar mycket bra faktiskt. Förhoppningsvis får han en vettig rygg. Helst Calvados Crane som inte släpper, säger Susanne. 2 Aces Majesty (Daniel Olsson) tycker jag att allt är bra med. Kommer gå barfota runt om, så inga ändringar. Bra läge och han kan öppna ganska ordentligt men det är knappast aktuellt att köra i ledningen. Får ett bra lopp ändå. Jag tycker att det kan räcka till en platschans. Det var ett ganska tunt lopp. Håller ingen hög klass totalt sett för att vara i silverdivisionen, säger Patrik O Sundberg. 3 Brianson (Ingvar Nyberg) är det bra med. Uppgiften är V75 och då är det hårt som vanligt. Så är det. Läget går inte att klaga på, så det är bra på det viset. Det är ändå hårdare bud än i ett vanligt lopp. Inte startsnabb men går hela vägen in i mål. Kan han vara trea, fyra, femma gör han det bra, säger Ingvar. 4 Covington Ås (Åke Svanstedt) läser ni om i Åkes krönika där han går igenom alla möjligheter på V75. 5 Truly Devoted (Erik Adielsson) har haft svårt att hitta form. Viss ljusning tränings-mässigt men jag har svårt att tro att hon ska räcka till på V75, säger Stig H Johansson. 6 Calvados Crane (Peter Eriksson) känns allting bra med och jag är nöjd efter första starten på ett tag. Nu kommer vi att ladda rejält, så får vi se vad som händer. Hästen ska vara på gång och går som vanligt med skor. Laddar för fullt för ledningen. Ska räknas. Är redo för att slåss om segern, säger Peter. 7 Blue Canyon (Janaxel Näsman) kan man glömma. Det är nattsvart med spår sju. Man hoppades få ett bra spår. Då springer han med. Han kan inte göra någonting därifrån nu, så det är mörker. Han är som han är och ska vara. Men det går inte, säger Janaxel. 8 Zyrano Boko (Robert Bergh) är allt bra med efter förra starten. Tycker att han har kommit mer och mer för varje start. Senast fungerade han inte helt och hållet i travet men jag hoppas att det ska vara bättre i den här starten. Det blir inga ändringar. Jättetrist läge. Vi är utelämnade. Om det blir bra tempo fram i kan han vara med och hugga om en plats. Segerförhoppningar från spår åtta känns inte rimligt, säger Ulrika Rehn. 9 Lugnets Diamant (Magnus Nilsson) är en brun häst med fyra ben. Allting är bra. Formen är förhoppningsvis stigande. Han var bra senast fast det var billigt. Det ska inte gå att runda dem ändå. Han kommer gå med skor nu också. Enda ändringen är att han kommer gå med ett helstängt huvudlag. Om vi får pengar är vi nöjda, säger Magnus. 10 Quality Control (Jorma Kontio) representerar också Åke Svanstedts stall, så läs även om hans chanser i Åkes krönika. 11 Flicka Rigas (Ove A Lindqvist) kändes bra senast. Tyvärr så hoppade hon när jag flyttade ner henne i banan men hon kändes riktigt bra. Det är helt klart ett tråkigt läge och vi måste ha tur, säger Ove. 12 Ailanthe (Torbjörn Jansson) fick inget roligt läge. Antagligen blir det ingen körning eftersom det bara finns två bra hästar. I så fall är vi borta. Annars är hästen väldigt bra och i mycket fin form för dagen. Man blir så jäkla utlämnad från ett sådant här läge. Måste hoppas på tempo, säger Matts Hockman. V75-2 1 Marat (Harri Koivunen) är en segervan herre som vunnit hälften av sina starter i år. När han nu ska möta de svenska hästarna är han mer svårbedömd. Tidig vid gardering? 2 Lix Mollyn (Torbjörn Jansson) behöver någon form av stimulans föratt kunna hävda sig i det här tuffa sällskapet. Annars är han bra i ordning. Vi får göra så gott vi kan. Andra, tredje utvändigt vore bra. Så får vi se hur långt det räcker, säger Åke Lindgren. 3 Best Elden (Ove A Lindqvist) är ingen rikstotovinnare. Det är det väl inte. Han gör hyggliga lopp. Tror han kan tjäna en skaplig peng. Trea, fyra, femma kanske, säger Ove. 4 Farmfurir (Per Gustafsson) gjorde ett genomtramp senast men är åtgärdad. Hade en halsinfektion och känns bättre nu. Är friskförklarad. Han brukar sköta sig från alla spår men är ingen startraket. Jag hoppas på en bra slant så klart, säger Per. 5 Penning (Åke Svanstedt) gjorde ett bra lopp senast och gick felfritt. Förhoppningarna sträcker sig till om han kan få en slant. Intressant kusk, säger Carl-Anders Hansson. 6 Tyri Svarten (Örjan Kihlström) är allt som vanligt med. Jag är nöjd med formen och hoppas att den håller i sig ett tag till. Spåret är både på gott och ont. Det gäller att han ska vara på rätt humör annars riskerar han att bli hängande, säger Karina Paavola. 7 Rino Dox (Bo Landgren) var inte på hugget senast. Jag vet inte vad det var. Kom aldrig in i matchen på något vis. Kan ha varit resan. Han åt och drack dåligt. Jag hittar inget fel på honom. Hoppas det var en engångsföreteelse, säger Carl-Anders Hansson. 8 Lome Mix (Dagfinn Aarum) gjorde ett topplopp senast. Sitt bästa lopp i karriären. Mot väldigt bra hästar. Det var ett mycket tufft lopp. Gick ut mot eliten gången före där han kördes invändigt och satt fast med allt kvar. Bra form men chansartat läge. Det kan bli vad som helst därifrån, säger Dagfinn. 9 Vingbo Stjärn (Jan Ove Olsen) visar inga lysande resultat. Får vara nöjd med en slant. 10 Snygg (Stig Jarle Röste) har varit jättebra men suttit fast i flera starter. Senast var han klart dålig. Gör att jag är osäker på formen. Ska gå utan skor runt om men känns svårbedömd med tanke på senast, säger Stig. 11 Voje Nido (Tomas Pettersson) står det bra till med. Formen känns fin och det blir utan skor runt om. Det har varit dåligt med lopp, så han har fått mycket hov. Chanserna beror på hur vi kommer till. Får han en bra resa så kan han dyka upp, säger Ola Åsebö. 12 Timian Best (Erik Lindegren) får vara glad om han får en slant. Skulle egentligen ha varit med i Nordiskt mästerskap för monté. Nu blir det så klart för tufft, säger Erik. 2 160 meter 13 Hallsta Lotus (Ulf Ohlsson) har ”bara” vunnit 13 av 16 starter i år. Trots några förluster, näst senast mot Faksen J:r, så vinner han normalt sett. Onekligen en toppchans. 14 Faksen J:r (Jan-Olov Persson) slog stallkompisen Hallsta Lotus näst senast men var klart slagen av honom senast. Vid gardering. 15 Stamping (Peter Eriksson) har varit borta lite och får i första hand tjäna en slant. Behöver hitta formen innan vi kan hoppas på några stordåd. Svårt att vinna nu, säger Peter. V75-3 1 Womanizer (Harri Koivunen) är allt bra med och jag ska köra ett finslipande jobb till. I måndagsjobbet var det väldigt bra. Så allt är positivt. Åbystarterna har hästen tagit på rätt sätt. Eftersom det inte finns några passande lopp i gulddivisionen i Finland just nu så testar vi här eftersom hästen känns så bra. Jag tror att han har chans. Inga sådana hästar som på Åby, säger Jarno Kauhanen. 2 Clear Sign (Torbjörn Jansson) läser ni i Åke Svanstedts krönika där han går igenom alla V75-chanser. 3 Trustworthy Ås (Henrik Svensson) känns fin. Stått över lite efter senaste starten och är behandlad. Så det kanske inte är toppform på lördag. Bra läge men jag misstänker att han kan behöva loppet, säger Henrik. 4 I Won’t Dance (Erik Adielsson) var fin i comebacken. Fortsätter att kännas fräsch efter, vilket är positivt. Normalt ska han vara i rätt bra form med lopp i kroppen. Bra villkor. Skall räknas, säger Stig H Johansson. 5 Youpie (John Östman) var jäkligt bra i Gävle när han var ute i guld senast. Fick ett dåligt läge långt ner i kön men spurtade väldigt bra. Han kommer vara ganska bra i ordning och formen är uppåt. Måste ha tur med positionerna, säger Sören Lennartson. 6 Real de Rabut (Robert Bergh) var positiv senast uppe i Boden. Blir det lite tempo så att han kommer till sin rätt kan han vara trea eller fyra i alla fall. Vad jag vet så här på förhand så blir det inga ändringar, säger Jimmy Jonsson som är försteman hos Robert. 7 G.H.Nemo (Jörgen Westholm) tror jag är på väg upp. Fick ta det lugnt efter Jägersro eftersom den banan var hård för honom. Fick bara gå lätt fram till Halmstadstarten. Jag tror att han kommer gå framåt med det loppet. Senaste loppet är inget att säga om. Blev ett taktiklopp helt och hållet. Klart man önskar att man hade spår längre in men det är bara att köpa läget. Han ska vara en given segerkandidat, säger Maria Karlsson. 8 Monster Drive (Åke Svanstedt) är Åkes val i loppet, ni läser allt om hans möjligheter i Åkes V75-krönika. 9 Year in Review (Per Lennartsson) gick rätt så bra senast. Han löper lite ojämnt. Är ojämn i prestationerna. Det känns ändå som att formen lite grann är i kommande. Jag tycker att man får se honom som en ständig outsider för dagen. Han har stor grundkapacitet men måste ändå visa att han har en duglig form som räcker till för att vinna, säger Lasse Widestedt i Pers stall. 10 Zlatan Blou (Jorma Kontio) är allt bra med och han känns fin. Stark, fräsch och glad. Så det finns ingenting att gnälla på. Det är ett väldigt jämnt lopp och det beror helt på hur det löser sig från bakspåret. Att vi inte hamnar jättelångt bak. Jag hoppas på en del tur, säger Päivi Kontio. 11 Francais du Gull (Erik Lindegren) fick ett mycket bättre läge en vad Timian fick. Tolv och elva. Men så är det. Hästen är bra och var jättefin senast. Gulddivision och tolv hästar. Hade räckt med tio. Det finns inga som gör bort sig i guld. Det är jäkligt svårt när man har de där skitlägena. Dessutom är det svårt att komma till. Ska bli intressant att se hur han mäter sig mot de här, säger Erik. 12 Timetosaygoodbye (Örjan Kihlström) ser jättefin ut för dagen. Håller jättefin form. Ingenting att klaga på. Tyvärr har vi fått ett dåligt utgångsläge. Vi är lite utelämnade till vad de andra gör. Att det blir tempo på loppet. Men det är som sagt inget fel på formen, säger Marcus Melander i stallet. V75-4 1 Molle C.D. (Kaj Widell) är van vid att möta hårdare gäng, har fått ett perfekt startspår och är startsnabb. När han står på fyra friska ben är han mycket bra. Kommer laddas för att ta hand om ledningen. Svårslagen då. 2 Viktor på Knecken (Jennifer Tillman) tror jag inte att det är något större fel på. Känns fin. Inga ändringar i balans eller utrustning, blir som vanligt. Spåret kunde inte ha blivit bättre. Galoppen senast vet jag inte vad det berodde på. Får tro på att det var en dålig dag bara. Ska kunna vara med bland de tre, fyra främsta här, säger Stig Johansson. 3 Masse Palema (Per Linderoth) blev så mallig när han vann det första loppet, det märktes så tydligt på hästen hur stolt han blev. Sedan dess är han hur kaxig som helst. Sedan har han sitt förnuft och sin härliga inställning. Han har bara startat bakom bilen en gång och då tog han ledningen så skulle vi nå dit på lördag har jag inte planer på att släppa till någon. Ser positivt ut, säger Per. 4 Charles Boko (Olle Alsén) är bra. Spåret är bra. Motståndet är bra men han är som sagt bra själv också. Känns fin i jobben. Ska vara offensiv men är glad om jag slipper dödens. Hamnar jag där så hamnar jag där. Ett av Sveriges kortaste upplopp. Så det gäller att vara med där framme direkt, säger Olle. 5 Pearl Nightmare (Peter Eriksson) är hyfsad men inte startsnabb. Får svårt att komma till härifrån. Här får vi köra för att vara bland de tre i första hand, säger Peter. 6 Bennebos Alina (Jorma Kontio) har bra form och har gjort fina lopp varje gång från svåra lägen. Hon är rätt så tuff och går hela vägen. Sedan om hon är riktig V75-klass är svårt att säga. Hon har varit bra i de loppen hon har varit med i, säger Dan Röcklinger. 7 Starbec’s Mr Tee (Linda S Hedström) är det bra med. Formen verkar bra. Den var bra senast och jag hoppas att den håller i sig. Vi försöker att köra barfota runt om i fall banan tillåter det. Uppgiften är så klart svår. Stark och rejäl. Han går till slut, säger Linda. 8 Sea View (Ulf Ohlsson) har alltid visat hög kapacitet men det är först nu på slutet som vi har fått utdelning. Duger bra i klassen och trots tufft motstånd och tråkigt spår så är han inte chanslös. Kan bli en obehaglig överraskning för många, säger Svante Båth. 9 Mick Jägers (Åke Svanstedt) berättar Åke om i sin krönika om V75-möjligheterna. 10 Gambrinus Degato (Kenneth Haugstad) satt fast med krafter kvar senast. Kennethvar väldigt nöjd med honom. Hade kunnat utmana om segern om det hade löst sig. En skaplig häst för klassen men det var så klart synd att han fick ett bakspår. I bra form och borde gå framåt med loppet också. En skaplig klass II-häst, säger Stefan Persson. 11 Lönshults Birgitta (Henrik Svensson) känns väldigt fin men det blev lite för dåligt läge för att man ska kunna tro på någon chans nu. Det skulle krävas väldigt mycket tur. Dessutom hårt tempo och bra ryggar. Kanske kan sluta en bit fram ändå men att vinna blir omöjligt, säger Henrik. 12 Alfas Dimitri (Jarno Koskela) finns det inget att klaga på. Uppgiften innebär ett tråkigt spår men han har haft de spåren förut och hanterar dem. Inga ändringar är aktuella nu. Har fungerat bra, så det finns ingen idé att ändra något. Vid tempo där framme kliver han in i matchen, säger Jarno. V75-5 1 Läckerol (Torbjörn Jansson) verkar allt bra med. Vi fick ett bra läge och hon gick jobb i tisdags. Verkar pigg och glad. Hade jag fått välja spår hade jag tagit det här. Hur Torbjörn väljer att köra lägger jag mig inte i. Hon är ärlig och formen är bra. Streckmässigt är det ett chansstreck, säger Dan Widegren. 2 Penny Garline (Ove Berglin) verkar allt bra med. Det beror på hur hon kan öppna från spåret men jag tror att hon klarar det. Blir det tappstart är man offside på en gång. Kan under 15. Garderar man loppet ska hon vara med på fyra hästar, säger Ove. 3 Baroness Boko (Erik Adielsson) fungerar bäst när det är bra fart. Håller sin fart hela vägen. Formen är bra och hon gör ett bra lopp igen, säger Stig H Johanssons. 4 Lischla Dunder (Bo Landgren) är allt bra med. Jag är nöjd med formen. Loppet blir väl bra. Kuskändring och nya skor. Kan gå som på Solvalla, säger Sven-Åke Andersson. 5 Fiesta Frecia (Ulf Ohlsson) verkar fin. Vi har inte haft henne så länge men det känns som att det är en häst med hög kapacitet. Jag har inget att klaga på. Spåret tror jag inte är några problem. Bäst när hon får gå en speed till slut, säger Mimmi Elfstrand. 6 Lipstick Jungle (Robert Bergh) var sådär senast. Jag tror att hon är bättre den här gången. Fick ett lämpligt läge. Förhoppningsvis kommer de iväg bra. Kan vara ett platsbud i varje fall, säger Jimmy Jonsson. 7 Rubinola (Håkan Skoglund) är allt bra med. Formen är kanonbra. Springspåret är också bra för hon är snabb ut och får ett bra lopp. Hon kan gå i ledningen. Nu går det att rycka propparna på henne. Eventuellt kan vi ta av skorna runt om också för första gången. Värd en varning, säger Leif Åkerstedt. 8 Shemeansbidness (Jorma Kontio) känns bra. Allting är bra med henne. Barfota fram blir det. Jag kan inte vara missnöjd med formen. Med tanke på hur hon har gått. Vi tror på chans. Tidigt bud, säger Marcel Hjort. 9 Flushing Meadows (Kenneth Haugstad) gick bra senast i skymundan. Var många att runda men hon spurtade bra som trea. Står bra inne. Synd att hon fick bakspår men hon är inte så tokig. Med ett vettigt lopp brukar hon avsluta bra, säger Stefan Persson. 1 660 meter 10 Ashado Boko (Örjan Kihlström) var ivrig bakom bilen senast och hoppade. Inget han gjort tidigare. Får smyga. Stämmer det och hon får rätt resa med en lucka så spurtar hon alltid bra, säger Johan Untersteiner. 11 Naughty But Nice (Peter Eriksson) har faktiskt riktigt, riktigt bra form. Kan vara en liten luring. Inga ändringar. Om det stämmer kan hon vara värd ett streck, säger Peter. 12 Fiesta Way (Per Linderoth) vi ska rycka av alla skor och hoppas på samma effekt. Nu står hon med tillägg. Vår förhoppning är att hon ska visa samma form som vid vinsten. Då kan det räcka långt ändå, säger Per. 13 Lady Lee (Daniel Olsson) var skitdålig senast. Helt utan förklaring. Veterinären hittade inget heller. Har gått två bra jobb efter det, så vi provar att starta. Med en vettig resa tar hon pengar, säger Kerstin Hell. 14 Flowstarter G. (Åke Svanstedt) läser ni givetvis om i Åkes krönika om V75. 15 Energy Sign (Ulf Eriksson) är det bara bra med. Formen är som den har varit hela sommaren. Hon är nybehandlad sedan förra starten. Tillfixad. Hon är väldigt kvick ut. Vi siktar på någon slant, säger Lena Fritz. V75-6 1 Digital Hard Drive (Robert Bergh) hade stått över innan senaste starten. Gjorde ett bra lopp då och kommer vara förbättrad nu. Löser det sig från innerspåret kan han vara med där framme. Jag tror inte att han kan hålla ledningen. Därför hänger det på att det löser sig, säger Jimmy Jonsson. 2 Long Playing (Kajsa Frick) verkar formen vara så bra som den kan bli på. Perfekt startspår. Det är svårt att sia om chanserna men nog tycker jag att han ska kunna vara bland de tre. Om han får rätt lopp så är hon värd ett streck. Hans bästa egenskap är att han går med i alla tempon, säger Bengt Johansson. 3 Package Deal (Per Lennartsson) gick bra i lördags. Gjorde ett kanonlopp och gick jättebra till slut. Visar att formen är riktigt på topp. Har gått upp en klass sedan senast men har fått ett väldigt trevligt läge. Bra läge och bra form gör ändå att vi är optimistiska. Kan ta en framskjuten placering trots tufft motstånd, säger Lasse Widestedt. 4 Rob Love (Hasse Bergh) felade senast och det var på grund av hovbölden. Fick känningar av den när det gick fort. Han är lite öm fortfarande. Så det är tveksamt vad som händer fram till helgen igen. Klart att det borde vara bättre efter ytterligare en vecka men han var öm när jag skodde om honom i måndags. Om hoven är bra så ser det bra ut. Han är snabb ut. Det känns som att det är lite spetschans åtminstone, säger Hasse. 5 Steve Fourty (Dagfinn Aarum) har varit fantastiskt bra och gått i mål med alla krafter kvar i sina senaste tre segrar. Börjat hitta rätt. Perfekt med sprinterdistans och hästen visade i ett provlopp förra veckan att formen sitter där. Eventuellt blir det barfota runt om för första gången. Nu när det är V75 kanske han måste höja sig ett snäpp. Givet streck om man garderar, säger Stefan Granlund. 6 Young Mystic (Per Linderoth) gick bra senast på Valla. Fick gå först i tredje och drog tåget. Höll farten bra och var trea. Det känns som att det är vingelrisk från sjätte. Han är inte riktigt snabb iväg. Det gör att jag ligger lågt på lördag, säger Stefan Arvidsson. 7 Pam Frontline (Tomas Pettersson) har bra form. Gick bra senast efter sen lucka. Hamnade långt ut och det kanske är tuffare nu på V75. Jag tycker att det är svårt att bedöma hur hon räcker i klassen, säger Tomas. 8 Goalkeeper (Jorma Kontio) har hittat lite nya växlar. Vi har stora förhoppningar på honom men det blev väldigt knepigt nu när man fick se startspåret med autostart och kort distans. Allt kan lösa sig men det gör det sällan. Tyvärr. Blir beroende av tur, tempo och hjälp på vägen, säger Dan Röcklinger. 9 Sweeping Candy (Åke Svanstedt) och hans chanser läser ni om i Åkes V75-krönika. 10 Future Love (Örjan Kihlström) blev ivrig i volten senast. Bakom bilen är det inga problem. Förhoppningsvis kör vi barfota runt om och han duger i klassen. Även om avsaknaden av lopp på slutet kanske gör att formen inte är hundra. Kan göra en del själv men får köras på chans, säger Johan Untersteiner. 11 Mavi Laday (Ulf Ohlsson) jagar matlapp. 12 Exotic Sund (Erik Adielsson) har gått bra i skymundan men är bortlottad. Går ej att tro på, säger Stig H Johansson. V75-7 1 Clouds Above (Troels Andersen) har känts stabil och fin hela säsongen. Nu är det tuffare motstånd men bra spår. Vi laddar för lite slantar. Det är realistiskt om han kan vara trea, fyra med klaff men det är svårt att tro på någon segerchans, säger Troels. 2 Across the Bridge (Robert Bergh) är bra i ordning och ett bra läge har han. Det var några bra motståndare enot men kommer han till ledningen kan han vara svår att slå. Ska vara ett streck tycker jag. Skulle tro det är vår bästa chans, säger Jimmy Jonsson. 3 Hallelujamoment F. (Per Lennartsson) kom inte till riktigt från sitt dåliga läge i finalerna. Ett riktigt bra läge här. Vi kan tycka att han ska vara en platsluring. Svårt att han ska räcka ända till seger. En outsider. Var väldigt bra när han vann men efter det har han haft skitlägen, säger Lasse Widestedt. 4 Stormysky (Erik Adielsson) var bra senast. Ser fin ut efter det också. Håller formen och har ett vettigt läge. Han ska räknas naturligtvis och bör vara vår bästa chans för dagen, säger Stig H Johansson. 5 Classic Man (Jorma Kontio) och hans möjligheter på lördag läser ni om i Åke Svanstedts krönika om V75 i dagens Sportbladet. 6 Ajlexes Daylight (Tomas Pettersson) har varit duktig mest hela hösten. Känns fortsatt fin i jobben också. Kanske är tuffare nu och han står halvhårt inne i klassen. Jag har svårt att bedöma hur han räcker nu men han är bra i ordning i alla fall, säger Tomas. 7 Fredrik Laday (Henrik Svensson) fick också ett lite taskigt läge. Blir det hårt tempo på loppet och han får någon rygg att gå på så är det inte helt omöjligt att han kan vara med en bit fram. Det måste till något sådant scenario för att det ska gå vägen. Han är inte speciellt snabb ut och kommer nog att hamna en bit bak från början, säger Henrik. 8 Dead Wood (Krister Söderholm) har varit övertygande vid två raka spetssegrar men det är värre motstånd nu och inte alls säkert att han kommer till ledningen. Snabba hästar invändigt och elakt startspår. 9 Good Speed (Lasse Punkari) har ett bra läge. Känns som vanligt. Ska kunna vara bland de tre normalt. Det är inte så långt att åka till Hagmyren så vi testar. Jag tycker hur som helst att han ska streckas på en seriös V75-kupong, säger Anna Forssell. 10 Burning Line Gral (Torbjörn Jansson) avslutade starkt senast och ser ut att hålla god form. Här kan han inte utnyttja startsnabbheten från bakspåret. Behöver tur. 11 Pine Alone (Åke Svanstedt) läser ni så klart också om i Åkes V75-krönika. 12 Air Gunner (Örjan Kihlström) är allt jättebra med. Formen är jättebra. Han gick från dödens senast och det är inte hans favoritposition. Ändå var han trea i Breeders’ Crown och det är inte dåligt. Läget är mycket svårt men Örjan är en bra kusk. Om han har lite tur med sig är hästen bäst på en kort speed. Måste så klart ha en hel del tur på sin sida därifrån, säger Ari-Pekka Pakkanen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5) |
|
2012-10-05, 19:45 | #32 |
Vinner den ska jag inte spela en spänn till resten av månaden. Stig H spikar sin, men den är distanssvag i min värld. Tror dock den kan ta en längd på across the bridge. 3,7,9,11 o motvilligt stormsky men across the bridge aldrig..
|
|
2012-10-05, 21:14 | #33 |
Tror Timetosaygoodbye är stenklar.......
|
|
2012-10-05, 21:27 | #34 |
|
|
2012-10-05, 21:30 | #35 |
Tar du den på läget då?????
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3) |
|
2012-10-05, 22:00 | #36 |
Mycket tjat om Fredrik Laday.
Kan det vara miljon spiken? |
|
2012-10-05, 22:16 | #37 |
Spelarservice skriver om Fredrik Laday i 7:e loppet.-Kriteriefinalist i fjol och har gjort det ganska bra i år efter skada - blir bättre o bättre, starka avslutningar två sista, provades med helstängt sist men inga plus och man återgår till öppet, skor igen som vanligt.
Senast redigerad av hanscrispi den 2012-10-05 klockan 22:19. |
|
2012-10-05, 22:24 | #38 |
Stormysky leder runt om om han inte hoppar eller blir för hårt pressad i starten eller under loppet... Som alla redan visste! jimmy säger att det är stallets bästa chans och tänker folk spika i Wont dance så bör stormy komma före. Kommer ingen ihåg när tidied a slog stormy s från framspår när stormy va favorit från spår 10 på kort distans? Finns ingen tidied a med här.. Ursäkta stavningen
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-10-05 klockan 22:30. |
|
2012-10-05, 22:35 | #39 |
Det viktiga är att veta planerna för hästen? Vill han komma upp i klass och behöver mer pengar på kontot stanna kvar i klassen och mjölka så mycket som möjligt? Kanske ett andra tredje pris håller honom kvar i klassen och han kan tjäna mer pengar? Mycket sånt som är viktigt att veta. För i grund o botten handlar det om pengar
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-10-05 klockan 22:38. |
|
2012-10-05, 22:51 | #40 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Farmfurir bara vinner... Stark och har en stark avslutning alla dagar i veckan och till endast 5% ett solklart fynd - åtgärdad...
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2012-10-05 klockan 22:52. |
2012-10-05, 22:59 | #41 |
Förstår inte varför ingen tar upp Classic Man som duger riktigt bra i klassen och har bra läge. Låser nog på 4,5,9...
2012-10-05, 23:08 | #42 |
Molle CD - start till mål! Dålig näst senast och var troligtvis sjuk, samt travade knappt - något stämde i alla fall inte... Bättre senast vid vinst i enkelt gäng. Startsnabb och tar ledningen lätt och körs säkerligen där...
2012-10-05, 23:32 | #43 |
Package Deal måste bara ha bra chans med bra läge, form, bra kusk och flertalet minus på flera av motståndarna (dålig form och taskiga lägen)... Har alltid en rökare till slut!
2012-10-05, 23:36 | #44 |
Stormysky "stenklar" som denne såg ut och genomförde loppet senast! Toppchans!!!
2012-10-06, 01:16 | #45 |
|
|
|