Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-05, 15:25   #16

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Kanske det! Eller så kör dem sönder varann? Gillar inte klassen på norrlandshästar. Den har inte tiderna i kroppen för det här motståndet sen skyr jag Robert Bergs kuskande som pesten och skulle aldrig spika honom på V75, kanske mot norrlandshästar på Bergsåker? Knappt då
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 15:28   #17

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Men Stig H har ju satt mer reserver än första valen så det behöver ju inte va så tokigt ändå
Gammal 2012-10-05, 15:31   #18

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Trodde på ett rasande tempo därför på Burning Line Gral från början men måste spika någonstans. Tror att Punkari kommer ha mycket att köra med också.Across the bridge är inget dåligt bud det heller men nog krossar väl Stormysky den?.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 16:00   #19

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3850
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Trodde på ett rasande tempo därför på Burning Line Gral från början men måste spika någonstans. Tror att Punkari kommer ha mycket att köra med också.Across the bridge är inget dåligt bud det heller men nog krossar väl Stormysky den?.
Har du druckit? =) Stormysky tar aldrig ner Across the brigde från dödens, speciellt inte på 2140 som han är klart svagare
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 16:10   #20

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kanske ska man skita i både stormy och across och hoppas dem kör ihjäl varann och spika Lasse som kommer igenom rätt snyggt på across rygg och lucka med grym speed till slut. Lasse har ju lite form för dagen men vinner väl inte ihjäl sig på v75? Hästen va ju knapp tvåa bakom monstret Obi Wan eller Won kommer inte ihåg? för 2-3 starter på V75 sist.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-10-05 klockan 16:16.
Gammal 2012-10-05, 16:10   #21

drakens avatar

Standard

Ja han är jättesvag. 14,5 på 2640. NOT. Han är urstark. Dessutom snabb. Pippar din pålle fram och baklänges. JA jag har druckit haha. Sorry. Blev man väl bannad på köpet. Loppet är öppet helt klart. Måste bara spika någonstans men inte blir det Across the Bridge iaf. Trodde Brgarn skulle få många anhängare men kanske t o m är intressant på strecken. JAJA jag streckar väl skitet men tror inte en sekund på den. Hoppas den vinner
Gammal 2012-10-05, 16:16   #22

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3850
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ja han är jättesvag. 14,5 på 2640. NOT. Han är urstark. Dessutom snabb. Pippar din pålle fram och baklänges. JA jag har druckit haha. Sorry. Blev man väl bannad på köpet. Loppet är öppet helt klart. Måste bara spika någonstans men inte blir det Across the Bridge iaf. Trodde Brgarn skulle få många anhängare men kanske t o m är intressant på strecken. JAJA jag streckar väl skitet men tror inte en sekund på den. Hoppas den vinner
Tider är inte allt, kolla loppet... Blir intre jätteimponerad av det jag ser, tycker inte det är någon märkvärdig häst det där faktist..
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 16:27   #23

drakens avatar

Standard

Där har du nog rätt. Inte är det någon världsstjärna i vardande men nog slår den across the Bridge alla dagar i veckan. Det är en usel v5 häst. ( risk att jag får äta upp det i morgon). Nej Lasse Punkari eller Stormysky säger jag men jag har aldrig rätt så lita på din egen tanke istället för på mina fabler.
Gammal 2012-10-05, 16:30   #24

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Strecka aldrig en häst du inte tror på du betalar ju faktiskt för den och det ska va noga genomtänkt varje streck man sätter! En häst som Good Speed som är i närheten av Obi Wan och Obi Wan i närheten av Saston. Med en rygg på startsnabbe AtB med lite körning så kan ni räkna ut resten själva

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-10-05 klockan 16:34.
Gammal 2012-10-05, 17:09   #25

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Åke om sina hästar.
I V75 på Hagmyren tävlar samtliga mina hästar med optimal balans. Inga änd­ringar på någon och jag tycker att alla har vinstchans, men flera av dem möter också tuffare motstånd än de är vana vid.

++++
Covington Ås (V75-1) kändes jättefin senast och gjorde ett mycket bra lopp. Det var nog bland det bättre jag har känt honom. Både fräschörmässigt och att det var så bra tryck i honom. Han var lite seg i de tidigare starterna men nu var hästen så bra som han kan vara. Jag körde 1.11 sista varvet och då gick det ännu fortfare sista 500. Han har varit skör tidigare men numera än han betydligt tåligare. Han har känts fin i jobben efter förra starten och det är min bästa chans i omgången. Han är ingen startraket men har ett bra spår och borde hamna

+++
Quality Control (V75-1) fick lite tuffa lopp och fick öppna stenhårt i ett par lopp i rad och jag tror att han blev lite sliten av det rent psykiskt. Senast borde han ha vunnit för att få godkänt. Men man ska också tänka på att han har tjänat mycket pengar i år och kommit upp snabbt i klasserna. Det är en snabb och travsäker häst som säkert kan smyga med här och tjäna fina pengar. Jag har ingen feeling att det är någon riktig vinstchans. Krävs mycket tur.

Clear Sign (V75-3) hamnade en bit bak senast och då blir han alltid lite seg. Det gick visserligen fort till slut men han var lite sämre än vanligt. Som jag har sagt tidigare är det en humörhäst som är väldigt spår- och löpningsberoende. Får han en bra resa så har han visat flera gånger att han kan vara bland de tre i högsta klassen. Det här är väl inte den tuffaste gulddivisionen som har körts. Hästen gillar också när det är nya kuskar som kör honom för då brukar han tända till lite extra. Torbjörn Jansson kör för första gången och han får ­prova lite från start eftersom hästen är snabb ut. Men Torbjörn får avgöra hur han vill lägga upp taktiken.

Monster Drive (V75-3) gjorde två bra lopp i Åby Stora Pris mot omöjligt motstånd. Jag tycker att hästen känns piggare och bättre nu än han gjorde i starterna före Åby Stora. Även om han tidigare gick godkänt från dåliga lägen. Tyvärr har han återigen fått ett dåligt spår men han är snabb ut och jag måste köra lite från start så får vi se vad som händer. Det går inte att ta upp och backa för då är man chanslös. Han borde komma hyggligt till eftersom han är startsnabb och med en fin resa tror jag att han är långt framme. Det är trots allt enklare emot nu.

Mick Jägers (V75-4) gick bra senast och vann rätt så lätt från ledningen. Nu är det V75 och tuffare motstånd och hästen måste gå ännu bättre om han ska räcka till. Men jag tror att han kan springa­ en 1.14-tid och han har lite chans om allt klaffar. Sedan gäller att hästen är på humör också, han är nämligen lite humörbetonad och det är ingenting man märker när man tränar för där är han alltid fin.

Flowstarter G. (V75-5) får väl normalt svårt att ta femte raka segern. Tillägg över 1600 meter i V75 är inte lätt men det är en stark och tuff häst som tål att gå den hårda vägen. Hon var bättre senast än gången innan och hade gått framåt med loppet. Hon har vunnit från dödens på slutet och fungerar bäst utan ryggar då hon är lite stänkrädd. Här gäller det att det endera måste gå fort eller att det blir uppullat. Blir det mitt emellan är hon chanslös. Hårt tempo vore gynnsamt och kör de sakta sänder jag iväg henne direkt.

Sweeping Candy (V75-6) blev det positions­strul för senast men han spurtade bra och formen sitter där. Han har varit ute i rätt så tuffa lopp men gått bra ändå och utvecklats. Hästen är klart bättre nu än när han var diskad etta i V75 på Dannero i våras. Men det krävs lite tur. Har han flyt kan han vinna och har han inte flyt kan han bli oplacerad.

Classic Man (V75-7) har haft fräschör­problem på slutet och har vilat lite efter senaste starten. Nu känns han mycket bättre och hästen brukar gå bra direkt. Han har mestadels räckt till i vanliga lopp och nu är det tuffare. Men jag tror nog att han springer en 1.13-tid och trots att det är hårdare motstånd tycker jag inte att han är avsågad. Han är snabb ut bakom bilen.

Pine Alone (V75-7) spurtade bra bakom Beckman senast. Han har full form och har utvecklats mycket bra i år. Man ska dock tänka på att han mest har gått i lätta lopp och nu är det både V75 och bakspår. Hade han haft framspår hade jag nog satt en fyra i betyg. Nu måste han ha mycket tur. Det är samma med honom som med flera av mina hästar i om­gången, han kan vinna med lite flyt.

Åke Svanstedt

Källa: Sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2), AbbeAce (+1), maczoot (+1)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 17:21   #26

drakens avatar

Standard

Bosse Eklöf dunkar in en spik på Fredrik Laday. Inte oäven. Farligare än Bergarns stolpskott tror jag. Absolut ett bra platsspel till 2,5ggr pengarna ungefär.
Gammal 2012-10-05, 17:26   #27

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

Örjan om sina .............

V75-2

6 Tyri Svarten

Stark häst i fin form, lite för hårt motstånd, möjligen plats med klaff.

V75-3

12 Timetoosaygoodbye

Har kalasform, får ändå svårt att vinna från det här läget.

V75-5

10 Ashado Boko

Speedig med rätt resa, lite platschans.

V75-6

10 Future Love

Blev för ivrig med voltstart senast, kändes fin för övrigt, ska ses med lite chans trots bakspåret.

V75-7

12 Air Gunner

Har tävlat bra i Finland, men har fått för dåligt läge här.

Örjans överraskning

2 Long Playing (V75-6)

Har visat fin form på slutet, lite sparat på opassande lång distans senast, kan vara en rysare från det här fina läget.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 17:31   #28

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

V75-5

Ang 10 Ashado Boko har jag pratat med en av delägarna.
Kommer att klara volten,en av fem.
Trinity (+2)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 19:20   #29

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 648
Standard

hej här kommer en bra sida läsa trav info på mm...http://www.svenskatrav.n.nu/ddv64v4 och här grattis atg live--http://webstream.dk/facebookatglive/

Senast redigerad av plumma den 2012-10-05 klockan 19:22.
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 19:23   #30

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 648
Standard

grattis atg live på denna länk--http://webstream.dk/facebookatglive/
rik2013 (+10)
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td