|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-09-28, 18:32 | #1 |
uppsnack v65 boden
Spelar så här idag.
Boden Omg 180, 2012-09-28 Ordinarie Reserver V65-1 11 V65-2 2, 13, 15 V65-3 4, 14 V65-4 6, 15 V65-5 2, 6 V65-6 4, 5, 6, 10 96 rader x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr Kvitto xxxx avd1. Real de rebaut har vid något tillfälle slagit sjävlaste Saston och med några missar i raden blir man inte favorit idag. Möter egentligen bara en motståndare och det är sig själv. Felfri vinner man och jag hoppas och tror att Bergh har fixat till honom inför starten idag och väljer därmed att spika. avd2. Spiderman är väldigt kvick iväg och troligen loppet ledare, hela vägen? Alex Marib har toppform och bör räknas i detta gänget. Jorma upp är klar fördel. Fire ås låter det bra på och den tar jag med. avd3. Biljerven kan ta ledningen och trots distansen tror jag man leder loppet i det längsta, varför inte hela vägen till 14%? Värst emot är Edolles Malte som ingela har pratat varmt om att hennes häst är streckad på 18% är ett fynd och det köper jag rakt av. avd4. Spelarservice spikar Uffe, men jag vågar inte ta bort min vinnare nr 15 Jetro tull som kan mycket och med klaff äter han upp en sådan häst som uffe kör alla dagar i veckan. Spelvärd! avd5. Göstaville Hålleryd är en häst som jag gillar och med klaff kan han ge favoriten en match om segern. Spelvärd! avd6. Black Victory har suttit fast några gånger på slutet och vinner lopp när som helst. Idag? Road To Victory är en ganska så fin häst och kusken kör ganska bra, bör passas idag tycker jag. Victor sisu har tränat starkt och man tror på en stark insats idag. Varning! Ulster är speedig och kräver kanske serverat för att komma till sin rätt? klart duglig idag. God tur! |
|
|