|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-09-23, 12:08 | #61 |
Det är väldigt ofta den egna tanken ger bäst resultat men har man dålig "form" så förlorar man självkänslan och litar mer på andra som får betalt för att analysera loppen istället för att lita på sin egen intuition.. Jag tycker att jag hamnar längre och längre ifrån ju fler veckor det går. Knappt spelat in en krona i år. Lite småpengar bara. Inte en vettig vinst på hela året..
Sedan vet jag inte om jag kan skylla det på att andra inte kan sätta 7an till mig. Att de är usla för att de inte sätter 7an när det är så lätt efteråt. Vad usla de är som inte kan förutse att storfavoriterna galopperar eller kommer på vingel..Kanske inte är så lätt. Hade 11an vunningt första i går om inte 7an kommigt så punchigt på det?. Tveksamt. Då hade TT:s lås i första vart totalt uselt. |
|
2012-09-23, 12:38 | #62 | |
Citat:
Sen har jag själv väntat på Francias du Gull länge nu och visste om prepareringsloppet senast på V86 så för mig var det ett lås på dessa två. Att 7 i första inte skulle vinna visste jag för 3åringar som tjänat snabba pengar i sin egen klass är inte V75 material speciellt inte mot härdad 7åring som västerbo prestige om du nu förstår och vet något om trav? Vilka tider hade 7:an gjort? 15-17 tider på medel på V75 räcker inte långt. Precis som Björn Goops i avd 2, ett skämt att oxå den 3åringen va streckad på 25-30 %. Sen bör man gardera alla snackhästar och dem största favoriterna om man ska vinna något som man inte delar med hela svenska folket. Sen va 7:an inte ens i närheten av att vinna. Mvh Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-09-23 klockan 12:45. |
||
2012-09-23, 12:42 | #63 |
Ge mig ett resultat från V75 där en tre-åring har vunnit över äldre mer härdat motstånd?
|
|
2012-09-23, 13:06 | #64 |
Jo jag har sett en del trav och förstår en del men inte tillräckligt för jag vinner sällan nu för tiden. Vann en hel del på 80 och 90 talet men alltmer sällan nu. Spelar visserligen mycket mindre också så det är inte så konstigt.
Hade iof dräpt några öl igår men tyckte 7an gjorde ett väldigt bra lopp med den inledningen. Kan ha fel. Hade inte med den så tittade inte så jättenoga på den. Hade ett med spik på 10 o ett med 5,10,11. Var mer en reflektion på TT:s rad med låset 10,11. Hade det spruckigt redan där kanske reaktionen blivigt annorlunda i efterhand. |
|
|