Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-12, 01:56   #1

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Uppsnack Solvalla (V86) 12:e september...

Andra avdelningen en solklar spik - OM man visste att denne gick felfritt...

Jag snackar om Charlie Trotter som är en undantagshäst och stark som få... Vinner detta från dödens, om felfri...

Har vunnit sina tre segrar med "många längder", näst sist med hela upploppet, och detta säger inte litet... Var dessutom relativt hårt spelad i derbyuttagningarna sist mot hästar som Brasil Boko, Mellby Viking(!), Manalapan, On Track Piraten osv. och stod inte mer än i 16 gånger fläsket... Galopperade tyvärr bort sig i slutskedet med en fin placering i siktet och en 14-tid över lång distans... Tony Wallin har kört kusen vid alla segrar och har även vunnit på "Valla"...

37% i nuläget och en solklar spik för mig, i nuläget!

Vinna eller försvinna!!! Galopp eller vinst!!!

Allt över 2.00 på denne är ett guldodds...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 02:13   #2

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Brad Du Weluve, "enbart" 78% i nuläget, men lär ju smyga uppåt 85%-strecket under kvällen... Solklar spik, dock... Tvilling här 4, 5 - Global Noble flyger till spets och släpper till finnen... 1 och 2 i mål!

MELLBY VIKING i femte = STENKLAR!!! Bläddra vidare!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 06:33   #3
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
MELLBY VIKING i femte = STENKLAR!!! Bläddra vidare!
Kan du utveckla varför den ska vara stenklar? En häst som felar hälften av sina starter kan aldrig vara stenklar
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 06:40   #4
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

FRANCAIS DU GULL har dragit på sig för mycket streck. Hästen startar om 10 dagar på V75 och tränaren baissar den och säger att han vill ha lugnt upplägg och ryggresa. Bara ta bort, den hästen kan endast vinna från ledningen annars
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 08:37   #5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

LIte morgontankar:

Avd 1:
Här tar jag nog alla, svårbedömd spetsstrid och hästar på bakspår som kommer att gynnas av hårt tempo. Loppets rysare är väl Victory Hill som sitter i vinnarhålet?

Avd 2:
Charlie Trotter blir ensam A alt. chansspik. Stenklar om han är felfri. Jones och Paladin Sisu känns intressanta på strecken. 1,2,7 ska väl också med.

Avd 3:
Spik. Brad De Veluwe. OM man vill bli ensam med 8 tar man med Askens Valencia och Ghetto Blaster.

Avd 4:
Många, Robis Sara eller Star Cross i spets efter en bit?

Avd 5:
Spik Perfectly Enough.

Avd 6:
Halvöppet om inte 1:an håller spets då tror jag loppet är slut.

Avd 7:
9 Twigs U Can Fly var riktigt bra senast och borde hamna hyfsat till här. Starkast till slut? Ev. Chansspik. Spik på D.'

Avd 8:
Ultralum har väl bäst kapacitet här men riskerar att bli fast? 6 Globl Mazerine först emot.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 10:14   #6

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Globel Maza its the best spik of the week
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 10:19   #7

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Guinness Trot? BG, samt är väl rätt snabb ut? Kari L's stall flyger ju för dagen...
Gammal 2012-09-12, 10:27   #8

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Intressant omgång idag. Tyvärr tycker jag V86 är för mastigt, åtta lopp att bena ut, men idag kan det bli ett försök.

Avd 1: Öppet, förstastreck på Rano som måste vinna snart

Avd 2: 6 Charlie Trotter om han håller sig till trav. En häst som kommer klättra i klasserna.

Avd 3: 4 Brad De Veluve... Är väl bara att blöddra vidare

Avd 4: Öppet igen, 10 United Face såg fin ut senast vid segern, kan bli chansspik från ett fint läge om Jonny prickar starten.

Avd 5: Hmm, Mellby Viking, går den felfritt? Flera fina här, alla 7?

Avd 6: Här får man grotta ner sig ordentligt.

Avd 7: 9 Twigs U Canfly såg smällfin ut senast. Redan i andraspår, kan det bli 3:e utv? Starkast till slut?

Avd 8: Kan 1 Ultralum hålla upp spets är nog loppet över, men det finns risk för att bli kvar på innern. Möjlig utgång.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 11:15   #9

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

min första tänke är Mellby Viking om han går felfritt grym sist
'Är inne att chansa med Kazire De Bob i v86 4
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 11:24   #10

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Avd 4: Öppet igen, 10 United Face såg fin ut senast vid segern, kan bli chansspik från ett fint läge om Jonny prickar starten.
Ska du chansspika om Johnny prickar starten
Nog för att ATG är ett skämt numera men v86 borde vara stängt vid det laget...
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 11:40   #11

HuBBaBuBBas avatar

Standard

1 Haraldinho (Örjan K)
1,2,6,7,9,10
4 Brad de Veluwe
3,4,6,7,8,10,11,12
3,5,7
1,3,7
2,3,4,5,6,9,10,11,12
3 High Bypass (Örjan K)

4032r/1008kr

Lycka till!

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-09-12 klockan 12:33. Anledning: Ändring av system!
Gammal 2012-09-12, 13:12   #12

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Funderar lite så här efter första analysen av loppen:

V86-1:
Läskigt lopp där det enda rätta i nuläget är att strecka på. Både spetsstrid, form samt vinnarskalle på vissa hästar känns diffus.

V86-2:
6 Charlie Trotter är en jättebra spik tycker jag. Hästen är förvisso lite osäker men med öppet huvudlag i två senaste har den agerat mindre hetsigt. Samma igen. Galoppen senast berodde på en alltför snabb sidledsförflyttning. Har ju visat en oerhörd kapacitet och för mig är spiken helt given.

V86-3:
4 Brad de Veluwe sticker till spets och vinner. Det är ju faktiskt långsökt att spekulera i annat efter dom senaste insatserna. Här blir det nog rejält surr om 7 Ghetto Blaster efter ett fint jobb på Solvalla i förra veckan. Då testades den barfota och det funkade fint. Ikväll testar man det i lopp också. Men oavsett hur bra Ghetto Blaster är så känns det ju väldigt långsökt att se den plocka ner en frisk Brad. 7 Ghetto Blaster är given vid gardering tillsammans med 3 Askens Valencia. Men tycker inte det känns helt seriöst att försöka fälla Brad ikväll trots att den är stor favorit då förutsättningarna känns alltför passande.

V86-4:
10 United Face samt 8 Cool Dream har visat riktigt fin fart men även lite osäkra takter emellanåt. Dock givna förstahästar för mig. Klart bästa hästarna på tillägg även om Harry Boy verkar tycka att tråkiga 7 Robis Sara är det... Även 15 Bolt har dragit på sig mycket streck men läget är ju katastrof, eventuellt skor bak ikväll samt att hästen inte är i närheten av det jag sett 8-10 prestera på slutet. På start räknas 4 Star Cross tidigt. Gick fint senast efter galopp. Ev barfota runt om ikväll. Även 3 Kazire de Bob gick oväntat bra senast. Hästen har testats barfota i jobb vilket har funkat bra. Siktar att köra barfota strax men om det blir ikväll eller inte visste inte Joakim Wallin. Håll utkik! Intressant även utan barfota men med barfotabalans är den riktigt intressant som bortglömd. 3-4-8-10 borde räcka långt här och extra plus för 8-10. 7-15 har jag i nuläget svårt att se varför man skulle betala för någon av dessa ikväll. Överstreckade!

V86-5:
5 Perfectly Enough samt 7 Mellby Viking känns spontant som ett bra tvåhästarslås. Dock har jag stor respekt för 2 Brasil Boko, 3 Rocky Winner samt 6 Olympic Kronos. Här får sista infon avgöra hur jag lägger upp det. Dessa fem ska vara heltäckt. Om nu inte någon av er andra har bra info kring 1 och 4.

V86-6:
Vore jag säker på spets och felfri avgång för 1 Digital Beautiful skulle det kunna vara en tänkbar spik. Nu är jag inte det så jag måste gardera med åtminstone en häst till. Och det är 7 Tequila Southwind som svarat för två mycket rejäla spurter i två senaste på Solvalla. Denna gången ska den laddas framåt och även om det finns ett gäng startsnabba kanske den kan hitta ner i vettigt läge. Skulle 1 svika är jag övertygad om att 7 har goda chanser att avgå med segern förutsatt att det inte strulat för mycket under vägen. Dessa två höjer sig rejält kapacitetsmässigt men det känns inte stenklart för någon av dessa då lägena kan strula till det och på ett stort system får man nöja sig med utgång på dessa.

V86-7:
Gardera! Litar inte alls på favoriterna här. Finns många dugliga skrällar.

V86-8:
1 Ultralum, 2 Causton och 3 High Bypass har alla visat hög kapacitet och styrka. Trots 3140 m blir dom jobbiga att jaga ikapp för övriga. 6 Global Mazarine var bara tråkig förut men sett klart rappare ut på slutet och måste med. Sen blir det knivigare. Bra hästar 40 m bakom (tänker då på 11-12-13) men tveksamt om dom kan plocka in tilläggen. Hittar inga fantastiska hästar bakom Mazarinen på 3160-volten så det kanske får bli ett lås på fyra här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 13:21   #13

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Ska du chansspika om Johnny prickar starten
Nog för att ATG är ett skämt numera men v86 borde vara stängt vid det laget...
Man kan ju alltid försöka, verkar ju gå ibland

Nä felskrivet av mig, Hoppas Johnny prickar starten skulle det vara...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 13:41   #14

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

1 4 5 6 10
1 6 (bra lås...Karis hästar går nästan som Melanders)
4 7 (oseriöst kanske men har spelat Ghetto Blaster senast året så varför hoppa nu?)
3 4 8 10
2 5 7
1 (en eller många)
3 6 9
3 (18%...?)

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 14:24   #15

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3850
Standard

Åke meddelar klart på Star Cross i avd4... Blir barfota nu och han tror på toppchans, då brukar det vara TOPPCHANS... Jag som trodde mkt på united face samt cooldream först. Oddset redan slashat på bet365(från 4 ggr till 2.5, säkert värde fortfarande). Ska försöka hugga på expekt om de släpper högt.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td