|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-31, 19:39 | #16 | |
Citat:
|
||
2012-08-31, 19:41 | #17 | |
Citat:
|
||
2012-08-31, 19:55 | #18 | |
Citat:
Tack så in i h-vete för denna. Valde att spika den på V65:an. Lite vågat men visade sig vara ett bra beslut. Tack! |
||
2012-08-31, 21:08 | #19 |
tack pilkast för v6 ikväll! hade nog inte fått med 9an i första om du inte sagt något! även om det blev dålig utdelning! nya tag imorgon! trevlig fredagskväll!
|
|
2012-09-01, 00:04 | #20 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Tackar, alla tjejer och killar! En bra dag, utan tvivel... Nyss hemkommen efter ett par segerdanser och drinkar hos polaren och med, som det känns, fulla fickor utav deg...
V6 och vinnarspel, H2H på Crooked gav en fin slant idag...! Som vanligt med oss spelare så måste jag ändå vara lite besviken då jag missade tvillingen på Crooked! Ett nybörjarmisstag, då jag gjorde en rak tvilling mot Jethro Tull, istället för att köra ett lite större system - favoritkomber är det ju okey att spela raka, men när man har en sådan rysare som Crooked, då är det faan tjänstefel att inte gardera lite extra och särskilt då med favoriten, samt den som jag trodde skulle ta spets! Så där var det dumstrut på! OCH, att favoritdjäveln vann i fjärde där jag helgarderat - såg totalt olösligt ut från början, tyckte jag...! Igår missade jag V5an på Örebro på Outlaw Merci, som jag hade spik - 18 000 hade detta gett. Men att missa en Nurmoshäst, hatar jag! Men denne hade inte startat på drygt ett halvår och detta är något jag ofta tar till mig - trots att jag vet att Nurmos ALLTID har vältränat när han tar ut en häst till start Där hade jag med 83-oddsaren tack vare helgardering - så där kunde det ha lönat sig! Tror mig, precis som Stekel, nu börjat inse var skrällarna kommer att ske - detta återkommer jag till... Iofs ingen raketforskning, men någon kan ju vara intresserad av detta... Men det är som vanligt att tur och otur jämnar ut sig även om jag inte nådde upp i 18 papp idag, utan ca. hälften och nöjd med detta... I morgon är det på det igen...! Vet dock inte om kärringen min lyckas lura med mig till stugan för höststädning eller om jag kan skylla på akut feber (travfeber, då), tvivlar på att detta går ännu en gång, men faan vet! Väl mött, snart...! Senast redigerad av Pilkast den 2012-09-01 klockan 01:11. |
|