Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-28, 08:17   #1

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Cool

V75 Jägers 1/9 Uppsnack

Nu har man hemmabana igen. Och nu borde det vara min tur,ska lite djupare i arkivet.
Sex rätt sist på hemmaplan nu vill jag hela vägen....God tur alla

Luddes hemmabana= Inga vinster med betrodda,men en skräll eller halvskräll kan gå in som Orione Spin. I nu läge tredjehandare.
En del favissar på bakspår kan öppna upp en del...

Kan Adrian kanske ta lärlingsloppet??? Bra spår iaf.

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-08-28 klockan 08:18.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:29   #2

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

spik åke i de 2 första avd sen kräma rejält i de 4 kommande avdelningarna för att avsluta med lås på orione och stormsky så är man hemma
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:30   #3

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Bestäms mig för spikar direkt jag såg listorna. Om inte tränarna baiisar för mycket så kommer jag att singelstrecka Gh Nemo och Power MS.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 11:33   #4

Sharp$: 3852
Standard

Riktigt kul med dubbla V75or på hemmabanan! Tidiga spontana tankar om lördagens tävlingar:

1) Två hästar höjer sig och båda är distansgynnade. Mest tror jag på 11 Perfect Toll som jag tror bara blåser dem! Snabbare häst än 5 Optiergium som var märkligt dålig senast. Spik PT eller lås, övriga gör inte sig besvär tror jag!

2) Omgångens bästa spik kommer här tror jag? 5 Aristocat Boko har sett strålande ut i två starter för Åke. Gillar distansen och varit väldigt stabil i volten hos åke. Tror han tidigt kan bli släppt till lednigen t.o.m och då är det en straffspark! Intrycket på Sem Jafet gillade jag inte senast trots vinsten, hoppas det står sig att han är favorit!

3) Dålig guld. Nick Nock gick bra i Danmark senast bakom Ogrady. G.H Nemo bästa hästen och bra läge. Mina första bud, kanske räcker med dessa på mindre lappar?

4) Här är jag helt inne på att 5 Power MS leder från start till mål. Spik!

5) Ser livsfarligt ut med stolopp och lärlingslopp. Helgardring känns sunt!

6) Trodde mer av detta loppet på förhand! Ser ut som en repris på korta E3 när man ser de tre innersta spåren... Tror mest på Noble Night och minst på Pojke Kronos av dessa. Bör räcka väldigt långt med 1,2,3,9

7) Kommer gardera ordentligt här i sista tror jag. 5 Allaballakaitoz imponerade sensast och kan nå ledningen, tidigt bud. Men finns många intressanta skrällar här så kommer strecka på, tror inte ett smack på Stormysky!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 14:23   #5

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1375
Standard

1: 10
2: 5,7,12
3: 2,5,6
4: 2,3,6,11,12
5: 2,8
6: 1,2,3
7: 5
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 15:36   #6

AbbeAces avatar

Standard

Bara att instämma med Donkyklonk.
I första tror jag också att Svanen kommer före Ludde från start.Perfect Toll första bud. möjlig utg. Eller Spik
Gilla också vad jag såg av Aristocat Boko men värst emot tycker jag är Oleander sen Sam Jafet som verkligen såg seg och knaggig ut sist men som dock vinner utan att impa.
G.H. NEMO är ju en av mina favoriter, den tror jag mycket på.SPIK.....
Sen håller jag med igen CHANSSPIK......Power M.S. sos.
Lärlings och stolopp = ROLLER. Så många man har råd med.
Här tror jag på Global Offshore igen,,,,men tar med några, kanske utg.
Sista avd tror jag att Ludde kan få ett fint lopp med Orione Spin tar nog och låser med Allaballakaitoz

Kantbollarna letar jag efter nu...
Gammal 2012-08-29, 08:37   #7

AbbeAces avatar

Standard

Så här långt har jag kommit med mina ide'er.

1) 6-10-12 kan spika (1o PERFECT TOLL)
2) 5-7-12
3) 5 GH NEMO
4) 6 POWER MS
5) ALLA
6) 1-2-3 (Inne på 1 GLOBAL OFFSHORE kanske utg)
7) 3-5-9
Gammal 2012-08-29, 10:41   #8

Standard

Trevligt att vara överens =) Bara Global Offshore jag inte helt köper, var negativt på den redan inför korta E3 och känns inte som den gynnas av ett halvvarv längre. Däremot finns den iof ingen som känns tuff nog att gå fram i dödens och trycka som Quid Pro Quo gjorde senast..
Gammal 2012-08-29, 21:38   #9

AbbeAces avatar

Standard

Nej exakt vad jag tänkte, att nu kan han nog trolla bort ett varv när jag inte kan se någon trycka på...men det är bara vad jag tror....spika själv sist,,,lite sur direkt efter, men klart gdk när man smält loppet...
Gammal 2012-08-30, 00:09   #10

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Bestäms mig för spikar direkt jag såg listorna. Om inte tränarna baiisar för mycket så kommer jag att singelstrecka Gh Nemo och Power MS.
Vet inte om spåret ställer till det för mycket men 8 Black Photo med EA har överlägset snabbaste kortdistanstiden i det här gänget... 2-3 sekunder snabbare faktiskt. Om han inte blir fast så tror jag han rundar eller lucka, vilket som.
Sen borde AllaballaK ha bra chans. Låsa på Storm och AllaballaK
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-30, 00:12   #11

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tveksam till att en fyraåring vinner i silverdebut? Ofta händer det aldrig.
Gammal 2012-08-30, 00:15   #12

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Ta hellre med New Line med hemmakusken TU och Indigo Broline som båda gillar lång distans.
Gammal 2012-08-30, 09:56   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tveksam till att en fyraåring vinner i silverdebut? Ofta händer det aldrig.
Vill minnas att tex amuro boko gjorde det förra året(eller var det guld?)... Opitergium är en tuffing och härdad i bättre lopp än det här och även om statistiken(såklart) säger att de flesta fyraåringarna inte vinner sin silverdebut(vilket de flesta hästar inte gör oavsett ålder), så tycker inte jag riktigt man kan tänka i de banorna runt Opitergium som är en topphäst, känns som att "leta" minus som inte direkt finns där.

Debut i silver gör även Perfect Toll(5 år). Hur många 5 åringar vinner sina silverdebuter? =)

Hur som helst tror jag helt det står mellan dessa två hästar om båda presterar vad de kan. Störst frågetecken på Opitergium som var usel senast, ska bli intressant att höra vad ludde har att säga. Tror också PT kan komma för i starten vilket ger honom en klar fördel och rankas först.
Gammal 2012-08-30, 10:09   #14

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Vet att Opitergium bara tävlat i sin egen klass och när dem kommer ut på v75 speciellt då mot mer rutinerade äldre hästar så ger deras tidigare reslutat och tider inge vidare utdelning mot v75 hästar, speciellt i silver. Du har New Line, Indigo Broline, Harry Haythrow osv..
Det var som On Track Piraten tex.. hade inte en chans mot v75 rutinerade hästar sist.
Gammal 2012-08-30, 10:15   #15

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Loppets riktiga rysare är 7 Wiss Pen som är stark och speedig och som gick ett hyffsat prepare sist. Kanske långsökt men en riktig rensare
Svara

td