|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-06-02, 11:27 | #16 |
Skönt att fler tagit upp detta!!
Jag har också blivit bedragen av detta bluffbolag. Gick med i deras sms tjänst varav jag bara fick sporadiska sms med lagda spel. Påpekade detta vid flertalet tillfällen varav dom skyllde på problem med deras sms leverantör. Blev utlovad kompensation men vid påminnelser från mig så slutade dom svara på mina mail! Som många av Er påpekar så kanske man har sig själv att skylla i slutändan, men en varning ligger på plats till dom sim funderar på att gå med i deras tjänster! Med vänlig hälsning, Magnus |
|
2013-06-02, 12:05 | #17 |
Plingdirect var till salu för 3 månader sedan och tror inte de nya som köpt den eller gamla ägare har tanke på att dela ut några pengar.
|
|
2013-11-08, 09:20 | #18 |
Plingdirect Nätspelet 2013 Varning
Hej.
Ni som är med i Nätportföljen 2013 behöver nog inte misströsta att det ger några pengar till Er för dom har snart spelat bort startkassan på 5000 kr. Vilket innebär att ni inte behöver bli förbannad att ni inte får ut några pengar när året är slut och pengarna ska UTBETALAS: jag var med år 2012 men har inte fått ut Mina Pengar än 3524kr. Dessa bolag ska bojkottas och bort från spelmarknaden bara lurendrejeri. Har blivit lovat penga hur många gånger som helst men inga pengar har kommit ännu |
|
|