|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-25, 15:33 | #76 |
Tycker nog inte att du ska vara död på det där qwerta. Många liknande system kvar förmodligen så det kommer ryka många i varje lopp nu framöver så det blir iallafall riktigt bra pengar om det sitter!
2012-08-25, 15:42 | #77 |
|
|
2012-08-25, 15:56 | #78 |
Blir inget får bli något gott att dricka istället
|
|
2012-08-25, 16:17 | #79 |
Fick tamigfan lite gåshud nu! Ingen one-hit-wonder att Vickan städade av alla hingstar på rekord på Jägers häromveckan inte, helt osannolikt att vinna ett sånt fint lopp på det sättet!!!
2012-08-25, 17:01 | #80 |
Tröttnade redan efter första och gick ut och plockade kantareller i stället. Nu blir det som Bokis 29 lite gott att dricka samt rensa svamp och ladda för nästa vecka. Har redan glömt omgången. Det var visst inte så bra favoriter.
|
|
2012-08-25, 20:57 | #81 |
Vi kan ju glädjas åt att Bosse Knopp satte en av sina spikar "Le Mat" i 4e!
Det var nog bara han och dom som spikade Sebastian K som fick in sina spikar idag. Äh, snart har vi en ny V75a att ta tag i,nej två. |
|
2012-08-26, 00:16 | #82 |
Återigen bara bra kuskar som vann...
Inga Tommy Hannè, Fredrik Persson, Ida Eriksson, Bo Eklöv, Per Lindroth m.f. Stefan Melander Halvskräll Åke Svanstedt Halvskräll Jorma Kontio Skräll Björn Goop Tredjehandare Oscar J Andersson Halvskräll i lärlingslopp Åke Svanstedt Favorit Per Lenartsson Skräll Så här har det varit nu varje omgång på V75 & V86 en bra tid nu. Så den som inte säger att kuskar vinner lopp vet inget om trav. Såg ni hur Åke styrde Com Valle från start? Mästerligt. Hade han styrt en millimeter fel i det loppet hade den/han inte vunnit. Mvh |
|
2012-08-26, 01:12 | #83 |
Jag satte femman idag och fick utdelning för första gången någonsin på V75. Har väl spelat sedan i mars kanske. Väldigt sporadiskt dock, hade tre månaders uppehåll under maj-juli (som många andra sem-firare?).
Grämer mig rejält dock. Mitt oreducerade system bestod av drygt 800 rader. Av dessa sållar jag ut 500 stycken. En av raderna som jag inte fick med hade givit 6 rätt och 30k. Om häst nummer 3 hade vunnit avdelning 3 så hade samma rad givit full pott. Som nybörjare utgick jag idag av en händelse från Uhrbergs system (inkl. reserver), men spelade bara rader som kunde ge minst miljonutdelning. Men det är väl bara att ta nya tag antar jag. Jag fick mersmak i alla fall, och följde för en gångs skull dessutom loppen, vilket jag varit dålig på att göra. Victoria Fame är min första favorithäst. Det bara small! Så henne ska jag alltid plocka med. Alltid, oavsett. Senast redigerad av Asprilla den 2012-08-26 klockan 01:13. |
|
2012-08-26, 07:06 | #84 |
Spårvinster innan gårdagen på Bergsåker.
Stefan Melander Halvskräll 10. 3,87% Åke Svanstedt Halvskräll 8. 6,35% Jorma Kontio Skräll 12. 8,97% Björn Goop Tredjehandare 12. 0,00% Oscar J Andersson Halvskräll i lärlingslopp 2. xx % Åke Svanstedt Favorit 1. 9,09% Per Lenartsson Skräll 12. 8,97% |
|
2012-08-26, 08:17 | #85 |
|
|
2012-08-26, 14:33 | #86 | |
Citat:
Då utdelningen på fem rätt var bra, Var själv endast bara nära 5 rätt. Se sid: 2 här, Där mitt system är med och att jag skriver att jag var lite sugen på att dubbla med höstbo Fredrik.. Trodde som de flesta andra på en favoritparad men så blev ej fallet. Lycka till i fortsättningen. |
||
2012-08-26, 17:05 | #87 | |
Citat:
Klart som fan du skulle ha dubblat. Själv är jag alldeles för girig för att spika två storfavoriter. Och någon gång faller ju raden åt mitt håll. Jo, sett till omgången så var det kanske bäddat för en favoritparad. Men jag tyckte inte att det lät helt tryggt med en halsopererad favorit. Körde i alla fall ett villkor där "minst en av Uhrbegs spikar vinner inte" samtidigt som jag hade villkoret att "minst en av de övriga favoriterna måste vinna", och eftersom Sebastian K vann medan Uhrbergs spikar floppade så blev resultatet ganska bra. Får se om det blir samma taktik även nästa vecka. |
||
2012-08-26, 19:46 | #88 |
jag var kvar efter 3 avdelningar och det såg riktigt lovande ut när paladin sisu gick till angrepp,
tyvärr hoppade han i svängen, fick sedan in lärlingen + första spiken sebastian K, hade även spik på Edyou i sista, som började strula redan i början av sista svängen, och hoppade bort sig när örjan skulle skärpa till honom, men ett rätt eller 5 kvittar när man spelar endast för 7an, rolig omgång och kul när en butik sätter andelsspelet,blir förhoppningsvis fler återkommande spelare + några nya som testar "tur" butiken men det är sådana här omgångar man vill ha, STORA favoriter som sviker, jag trodde mycket på både Mr picolit och Hallsta Lotus, men valde ändå att gardera upp dom,ifall att... visst kan man bli idiotförklarad om man garderar upp dom största favoriterna, men det är bara att välja om man vill vinna 3000-10000kr eller 4 miljoner, och när man som mitt bolag spelar för ca 7000kr månaden,så är valet lätt det är inte fel att spika en jättefavorit, men bra mycket roligare att få in en häst man hittat själv, även om det är en chansning som man kanske inte är så klar egentligen läs proffstipsen, ta till dig vad dom säger, men spela ditt eget system! |
|
|