Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-08, 17:40   #1

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 47
Standard

V86 Solvalla (Direkt ifrån Stallbacken)

Idag är det återigen V86 som jag gillar, ska försöka HÅLLA DET ENKELT nu när det gäller V86. Det gör inte något om en megalampa eller två ramlar in, det blir i regel alltid pengar ändå. Men jag måste bara tillägga att jag tycker det är en fantastiskt kul omgång idag!

Därför väljer jag till en börja att väldigt kort och koncist bombspika 9 Julle i V86-4.
Finns egentligen ingenting som avskräcker mig här, tycker framför allt att motståndet är fruktansvärt beskedligt. Jag ser ingen häst som är värd ett streck på min lapp, snarare så att man skulle skämmas även om man fick in någon skräll här för det är rena statister i mina ögon. Dessutom är jag väldigt imponerad av den här hästen. Tror det kan vara det bästa som mäster själv fått fram på mycket mycket länge. För att komma i från stall Johansson är han extremt hårt jobbad inför så vi kan nog förvänta oss en bra prestation idag, utan tvekan. Den här spänner man bågen med.

Väljer också att spika ett annat framtidslöfte, åtminstone i mina ögon, som jag tror kommer bli riktigt bra.

Då talar jag om 7 Pampero i V86-6 som jag tycker har en skräddarsydd uppgift. Är väll lite samma sak här, tycker detta är ett väldigt beskedligt lopp, inte mycket till motstånd om jag ska vara ärlig. Den enda jag är rädd för är egentligen Melander och 8 Foot On The Gas men han är kraftigt missgynnad av läget och ska köras på chans idag. Annars är kapaciteten fin.

Men tillbaka till Pampero som jag tycker såg riktigt fin ut inför tävlingarna senast och som var min vinnare i loppet efter provstarterna. Galoppen som kom var dock väldigt oväntad och svår och förklara för alla inblandade och rubriceras som ett rent olycksfall i arbetet i stallet. Det vi däremot tar med oss är att han öppnade riktigt bra tycker jag, han visade att han kan dra iväg redan i första steget så han ska verkligen inte alls vara osäker. Så jag måste säga att det här ser ut som en klassisk spets-och-slut victoria. Finns ingen annan häst som jag skulle vilja betala för på min lapp i alla fall! Enligt stallet är han så bra i ordning som han kan vara. Ev testar man ett nytt huvudlag för att få honom lite mer skärpt till slut.

Ska vi då gå igenom lite oddsare snabbt då så:

V86-1

Både 8 Belgrado och 10 Beatles hade krafter kvar senast och är mycket bättre än raden. I mina ögon de två bästa hästarna i loppet och med lite klaff på vägen (tempo) så slutar de båda långt (längst?) framme!

V86-2

6 Spiegel gjorde en bra insats senast men blir lite väl spelad här. Nu får vi ta och dra i handbromsen lite här, så tokbra är han inte och det kommer bra mycket viktigare uppgifter senare i sommar/höst. Dessutom har nog kusken passerat sitt bäste före datum, tyvärr.

7 Blueberrysky tycks bara inte få vinna lopp för travgudarna. Senast blev det punktering på BÅDA hjulen mitt i loppet. Är annars i ruskigt bra slag och finns det någon rättvisa så är det dags nu!

Varnar annars för 1,2,4 på start som alla är riktigt kapabel men också relativt komplicerad på olika sätt. Ett måste streck är de allihopa i alla fall för fungerar de till 100% är de minst lika bra som övriga i loppet.

V86-3

Här är mitt drag utan tvekan 4 Oops DK som bara måste få vinna snart, eller rättare sagt hon kommer vinna vilket lopp som helst, när som helst! Hästen är så ruskigt i ordning så ni anar inte, rena rånet på strecklistan just nu och jag tackar!

7 Knifetown Lady har vi ju jagat bra länge också men det verkar vara "mission impossible" mest hela tiden. Mycket bra i grund och botten.

V86-5

Måste återigen tjata om 11 Viran Palema som borde ha en seger i raden men några väl försiktiga styrningar har satt stopp för det. Formen är det inget fel på och hästen är inte sämre än någon annan i klassen. Bra kusk i det här loppet också, kan det inte vara dags nu!

10 Aponia Boko är Nurmos riktigt inne på kan jag berätta! Är under kraftig utveckling och kan göra vad som behövs på egen hand. Lite utav dagens skrik på stallbacken just nu.

V86-7

Och när vi precis pratade skrik så kan jag meddela att det är i skrivande stund avslag på både 8 Tidied Accelerator och 10 Stormysky vilket passar mig bra för de stod inte högt i kurs hos mig redan inför dagen.

Viskas lite om att man fått ordning på 6 Golden Boy nu efter att ha lagt om träningen. Då kommer Lennartsson att få åka i så fall. Men det måste visas i lopp först innan man kan dra någon stora växlar av det, mycket komplicerat herre. Men äckligt kapabel..

Träffade Classe precis som hälsar att 4 Powee E ska vara bättre idag än vid de tre raka segrarna. Jobbar SÅ bra nu igen efter att ha stött över lite efter en olycka i transporten.

Mitt drag är annars 5 Zelezny som jag tycker ser riktigt fin ut för dagen, många plus i kanten där! Klar spetsfavorit och får en fin resa, med lucka till slut kan allt hända!

Tänk att 11 Feast Your Eyes skulle få just spår 11, helt otroligt. Jag tänker i alla fall betala tills han vinner lopp, hur lång tid det än må ta för det här är ingen dålig häst!

V86-8

Barfota runt om på 3 Abborren är intressant, hade spikat om det var ett halvvarv längre.
En annan som är HYPER intressant är 2 Raising Rhonda som var klart bra i debuten senast efter en lite paus och kommer gå framåt oerhört med det loppet också. Man står dessutom och funderar på ett SKORYCK som bäst just nu. Tror det kommer innebära flera längden på den här hästen.

Glöm heller inte 8 Seronera heller! Magisk form på den fronten, ser så otroligt fin ut så att det är en fröjd för ögat att skåda henne. Barfota runt om ikväll och med minsta lilla klaff så vinner hon. Krigar alltid riktigt fint, mycket gedigen märr!

Vid tempo på loppet ska man inte nonchalera 11 Com Z som alla spelar tydligen gjort i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+8), Walitalo (+3), TOBYTYKE (+5), Pilkast (+5), hammering (+3), scunnert (+5)
solrosen13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 18:57   #2

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 14
Standard

grymt bra
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 19:23   #3

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1690
Standard

Mera sån't!
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 13:17   #4

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5205
Standard

Trevliga tips! Körde DD 8-10 mot 4 spik. 8-4 satt som en smäck till drygt 20 ggr!!

(men vad var detta för något?? "det är i skrivande stund avslag på både 8 Tidied Accelerator och 10 Stormysky")

Senast redigerad av Kyodai den 2012-08-09 klockan 13:18.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td