Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-07, 16:55   #1

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 175
Standard

Bortglömd vinst!

Hej!

Jag fick in en vinst 30/6 som jag aldrig hämtade ut. Var på travet i söndags och tänkte passa på att hämta ut vinsten, men datumet hade gått ut och jag fick inte ut vinsten. Jag undrar om det är möjligt att få ut vinsten på något annat sätt. Tack på förhand
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 17:10   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Navy Visa inlägg
Hej!

Jag fick in en vinst 30/6 som jag aldrig hämtade ut. Var på travet i söndags och tänkte passa på att hämta ut vinsten, men datumet hade gått ut och jag fick inte ut vinsten. Jag undrar om det är möjligt att få ut vinsten på något annat sätt. Tack på förhand
Gå till ditt ombud, begär att få en grön lapp som heter "Begäran om utebliven vinst"
Fyll i informationen där så sätter de in pengarna på ditt konto.ATG kan ta ut en administrationsavgift sen. Men omöjligt är det inte att få ut den.

Skatt ska även betalas om det är mer än 90dagar sedan tävlingen ägde rum.

Alternativet, kontakta atg direkt, 020-535000
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Navy (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 19:06   #3

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2250
Standard

Svenska spel brukar kunna vara givmilda. https://www.sharps.se/forums/137274-post79.html

Fast givmilda är fel ord. Det är ju ändå pengar som ska ut till spelarkåren och bättre ge till den som sitter på bongen än någon annan. Skulle tro att ATG resonerar på samma sätt.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Navy (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 21:24   #4

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 175
Standard

Tackar! Nu ska jag göra detta så fort som möjligt.

Senast redigerad av Navy den 2012-08-07 klockan 21:26.
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td