|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-07, 16:55 | #1 |
Bortglömd vinst!
Hej!
Jag fick in en vinst 30/6 som jag aldrig hämtade ut. Var på travet i söndags och tänkte passa på att hämta ut vinsten, men datumet hade gått ut och jag fick inte ut vinsten. Jag undrar om det är möjligt att få ut vinsten på något annat sätt. Tack på förhand |
|
2012-08-07, 17:10 | #2 | |
Sharpest
|
Citat:
Fyll i informationen där så sätter de in pengarna på ditt konto.ATG kan ta ut en administrationsavgift sen. Men omöjligt är det inte att få ut den. Skatt ska även betalas om det är mer än 90dagar sedan tävlingen ägde rum. Alternativet, kontakta atg direkt, 020-535000 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Navy (+10) |
|
2012-08-07, 19:06 | #3 |
Svenska spel brukar kunna vara givmilda. https://www.sharps.se/forums/137274-post79.html
Fast givmilda är fel ord. Det är ju ändå pengar som ska ut till spelarkåren och bättre ge till den som sitter på bongen än någon annan. Skulle tro att ATG resonerar på samma sätt.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Navy (+5) |
|
|