Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-31, 11:52   #16

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Bästa chansen: Perfect Toll
Näst bästa: Hard Cider
..................
3 Hard Cider (Åke Svanstedt) hade ett dåligt läge senast men gjorde ett bra lopp. Han satt i tredjespår nästan hela vägen, det var en häst framför som galopperade och han fick en extra kurva i tredjespår. Han känns lika fin i träningen som han gjorde innan och håller samma form som tidigare. Nu är läget klart bättre och han är snabb från start. Jag kör för ledningen och det här är en vinnartyp som måste ha bra chans. Går barfota runt om som vanligt. Han är min näst bästa chans i omgången, säger Åke.

2 Janthom Kåpe (Åke Svanstedt) valde jag fel väg med senast och han hade lite krafter kvar i mål. Hade jag kört lite annorlunda hade han varit bland de tre främsta. Hästen går bra varje gång men har haft ett litet ­uppehåll inför den här starten. Han har tränat på ­lite extra och känns fin och har fått ett bra ­läge då han är snabb ut. Jag tycker att han går klart bäst i ledningen och kommer självklart att prova för den. Samtidigt har hästen kommit upp fort i klasserna och möter tuffare motstånd nu. Barfota runt om, säger Åke.

8 Canal Skater (Åke Svanstedt) har ryckt upp sig på slutet och är under fortsatt utveckling. Han spurtade bra vid segern senast men fick då också en fin invändig löpning. Formen är bra och hästen känns ­bara bättre och bättre. Tyvärr fick han ett dåligt spår och det blir nog svårt att vinna därifrån. Jag ligger lite lågt och han behöver mycket tur för att räcka. Men formen är så bra. Barfota runt om som vanligt, säger Åke.

10 Sebastian K. (Åke Svanstedt) var i fin författning när han kom till mig och vi har ­låtit honom få acklimatisera sig i sin nya ­miljö med nytt foder och nytt träningsupplägg. Har fått träna på rätt lugnt i sandbanan. Han känns jättefin i jobben, både löpsugen och fräsch och jag är mycket nöjd. Jag kommer att köra på chans invändigt, säger Åke.

9 Perfect Toll (Åke Svanstedt) är en riktig kanonhäst som vunnit med en hel del krafter kvar båda gångerna på slutet. Känns fortsatt fin. Han är stark och senast var han mer eller mindre okörd över tre varv. De värsta konkurrenterna står bakom oss och han måste ses med toppchans igen, säger Åke.

(Olle från tp) om Åkes chanser.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5), Trinity (+2)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 11:55   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Vekans Pride såg lysande ut senast men frågan är om man är stark nog att leda loppet runt om. 5% ???
Tror inte det mot dessa hästar, bäst chans om det släpps(inte säker det går att hålla utan även om han vill) till onice axe och sen lucka skulle jag tro, streckvärd vid gardering även om jag är tveksam.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 12:41   #18

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

3 4 5 6 (nick nock?!)
1 2 4 5 6 (janthom kåpe överskattad)
1 4 5 7 (inte alls en lugn spetsoslut utan fullt tryck från nr 5)
2 4 7 9 (spikar inte torbjörn)
5 ("kommunvinnare")
7 (mer med hjärta än hjärna...)
8 9 (outlaw merci märkligt bra senast)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 13:14   #19

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8380
Standard

Mitt system:

Spoiler:
1) A 6 B 3 C 1 2 5 9 10
2) A - B 1 2 4 5 6 10 C 7 9 11 12
3) A 1 B 9 C 2 5 7 10
4) A 2 B 4 7 C 3 9
5) 5 Michael November
6) A 5 B 7 C 4
7) A 9 B - C 1

Minst 2 A
Max 3 B
Max 1 C

+tagit bort lite på ranken så jag slipper de lägsta utdelningarna.

O´Grady borde vara favorit.

Tamla Celeber, Mermaids Legacy och Resplendent Caviar bästa skrällarna.

Har alla glömt 1 To and Fro i V75-7? Kan gå en riktigt bra tid och 11% känns verkligen i lägsta laget...

Senast redigerad av Sprite den 2012-07-31 klockan 13:16.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 14:00   #20

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1233
Standard

Avd1: Nick Nock tar ledningen och får OGrady utvändigt? Nick Nock släpper sedan till Ogrady som leder runt om? Hard Cider lär väl hamna på innerspår och kan få svårt att få lucka? Eller vad tror ni?
nakato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 14:04   #21

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1233
Standard

Ett annat scenario: Ludde tokladdar med Kaffir Face mot Hard Cider vilket gynnar bakom... Då,kan väl vem som helst vinna?
nakato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 14:44   #22

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

Åke trycker sig till spets och O´grady en bit bak i tredje utvändigt. Åke håller undan i en snabb avslutning...

" Han känns lika fin i träningen som han gjorde innan och håller samma form som tidigare. Nu är läget klart bättre och han är snabb från start. Jag kör för ledningen och det här är en vinnartyp som måste ha bra chans. Går barfota runt om som vanligt. Han är min näst bästa chans i omgången", säger Åke.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 15:37   #23

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån som har koll på väder och banunderlag i Malmö?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 15:48   #24

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 623
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nakato Visa inlägg
Avd1: Nick Nock tar ledningen och får OGrady utvändigt? Nick Nock släpper sedan till Ogrady som leder runt om? Hard Cider lär väl hamna på innerspår och kan få svårt att få lucka? Eller vad tror ni?
First on Line Sec spetsar i första avd. och släpper Bacht launcher till spets. Lär hursomhelst bli en rolig skräll från vinnarhålet.
dansi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 15:56   #25

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1364
Standard

Ett andelsystem
1: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
2: 1,2,4,5,6
3: 1,8
4: 2
5: 5
6: 1,2,4,5,7,10
7: 2,9,12,14
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 15:57   #26

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1067
Standard

Mina tankar är så här!

V75-1
4 hästarslopp, 3-4-5-6 och jag tar ställning genom att inte tro att 3 tar spets då denna inte ens va i närheten i Solvalla från spår 3 för några starter sedan. 4 såg lite seg ut senaste kanske bättre nu men!? Nick Nock ger och tar upp och ner svårt att beräkna. Tror denna kommer till ledningen och sedan tror jag även att nr 6 laddas för ledningen kanske dödens? men jag hoppas på ledning. Gulddivisionen till det här borde vara bra chans. Jag chansar för att kunna gardera lite senare. Hoppar man så hoppar man. Spik nr 6 O GRADY.

V75-2
Det mest öppna loppet på förhand, svårt att veta vem som är lite bättre och det finns många med chans. Jag får lite feeling för att nr 1 är bland de bättre hästarna men tar bort denna då den kommer bli instängd i detta korta lopp. Är ej startsnabb nog. 2 JK har vunnit på banor med kort upplopp ej så i detta fallet. Vet ej om den ens vill hålla ledningen när det kommer hästar utifrån. Får en känsla att nr 5 sitter i ledningen sedan kanske Ludde kommer utifrån? och isåfall sitter den i ledningen. Kan bli en bra öppning för dessa lite sämre hästarna. Några som lurar i vassen då är nr 4, 10 och 11. 4 visade bra form senast och ska vara med därframme bland de 5 bästa. 10 och 11 med trista spår och de har ej visat jätte bra takter bakifrån men blir det körning så kanske de får chansen. 11 får jag bara feeling för då de är en häst som ofta är med och slåss om toppplaceringar men lite nackdel på distansen. Men ibland så finns hästarna bara med på kupongen ingen logik utan bara känslan. Gardering med kanske 4-5-6-10-11

V75-3
Jaha ett 4 åringslopp och stig h matchar alltid smart och det gör han rätt i. OJ har inte mött några tuffa hästar ännu och jag tror hästen sitter i ledningen men den gav sig för enkelt sist för att bli enkelstreckad. Ingves värkar positiv till nr 5 Edvard Ale och den åker med och sedan tror jag nr 7 Oasis bi är riktigt bra och slåss om de bättre platserna. Lite chansningar men jag tror på dessa tre mest. Gardering: 1-5-7

V75-4
Stor favorit med Torbjörn och han kan bränna chanser men han har lite form sedan helgen kanske. Men jag tror inte han vågar svara ledningen mot ludde för då blir de körning och isåfall får nr 4 chansen som är en riktig raket till slutet med skoryck. 7 tror jag vinner från ledningen om den kommer dit enkelt. Gardering: 2-4-7

V75-5
Ja Ludde säger att det är hans bästa chans men det är svårbedömt och jag vågar inte riktigt lite till hundra procent speciellt då de är kort distans och det kommer kanske kosta lite att ta sig till ledningen. nr 9 med conrad ser ut att vara formtoppad och bör ha bra chans att runda många men drar säker i galopp. 11 är nog bästa hästen och den måste med. Tar många till slut med draghjälp av nr 9. Gardering: 9-11-5

V75-6
Ja Hugo Åbergs lopp ser roligt ut och jag tror det kan hända lite här men jag vet inte vad. tror ludde kan svara upp spår 1 och han kommer svara men hästen vinner nog inte. CC kommer få harva ute i spåren och jag tror inte hästen vinner över denna distans. Kommer bli nerspeedad av någon men jag vet inte vem. Nr 7 med skoryck blir farlig och 9 bör ha chans att dyka upp därframme. Tamla kanske kan spurta ner många om den inte fastnar invändigt. Sebastian K trodde jag mkt på men om Åke ska köra invändigt och snällt med hästen så hoppar jag. Det blir helt enkelt Gardering: 7-9-4

V75-7
Ja här kommer den andra spiken och det är Åke S Perfect som vinner om det inte blir galopp från ett krångligt spår 2. Jag trodde mkt på nr 1 eftersom denna går mkt bra från ledningen men det har tydligen varit mkt sjukdomar i stallet och då åker den bort då formen inte sitter där över distansen. Jag tycker inte saston är lika bra bakifrån som när han får vara med därframme direkt därför åker den bort. Många bra hästar men jag chansar på att Åke håller vad han säger. Hästen har inte tömt sig i de senaste starterna och vad kan den då göra för tiden över 3140? Spik på nr 9

Ja det va vad jag har kommit fram till nu! är det något jag har missat eller va tror ni! Rätt ute!
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 16:55   #27

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1074
Standard

Istället för, i vanlig ordning överanalysera allt gick jag på magkänslan

1,4,6,10
2,11
1
2
5
3,5,7,8
5,8,9,11,12,13,15
AndyAight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 17:04   #28

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mitt lilla chanssystem kommer här. Mitt stora är inte klart än...

3,6
Alla utom 7,8,12
1,7
2
5,6,9,11
5,7
9
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 17:40   #29
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

3,6
2,4
1
2
5
5,7
1,9,12

24 rader
x10 insats
120kr
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-31, 17:50   #30

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Hela 38% av senaste 13 Åbergs-omgångarna har slutat med två favoritsegrar, värt att tänka på. Över de 89 Jägers-omgångar jag har i banken ligger 2 och 3 favoriter långt före med 30% resp 26%.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td