Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-28, 16:27   #76

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7943
Standard

Hoppas att det blir bästa möjliga utfall. 7 ser väl rätt klart ut om Mellby inte chockar
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-28, 16:37   #77

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hoppas att det blir bästa möjliga utfall. 7 ser väl rätt klart ut om Mellby inte chockar
chockar? det är min förstahäst och en viss Åke som styr. Vore knappast någon chock om han blåste förbi på upploppet med först lite kubbning om tät första 500m och sen en stark Parkin som trycker sönder ledaren under slutvarvet
Gammal 2012-07-28, 16:58   #78

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8380
Standard

Loppet blev ju pissenkelt för favoriten när den förmodade ledaren galopperade. grattis alla som spikat parkin men han kanske hade vunnit ändå...
Gammal 2012-07-28, 21:02   #79

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

Spik harry historia..

En god vän hade lämnat in följande spik harry system.
avd 1 spik Merger blue chip ----rätt
avd 2 spik Kimon pearl----rätt
avd 3 spik Nahar---rätt
avd 4 spik Hallsta lotus---rätt
avd 5 nr 2,7,8,9,10,12 ---fel
avd 6 nr 3,4,5,6,7,8,10,11---fel
avd 7 nr 1,3,5,6,7,8,10,11---fel

kompisen har trav bakgrund som fd uppfödare och hästägare, men haft en stroke, Han hade helt riktigt funderat ut rätt spikar..men vad gör harry kan man undra??? En gång tidigare såg jag ett spik harry system ta ut 10 hästar men ej tagit med 2:a handaren på strecken och givetvis vann den då. Spik harry kanske träffar rätt ibland.

min egna analys av harry och streck procenten..jag tycket att spelarna övervärderar streck procenten som verkyg och rådgivare, om jag uttrycker det så. Att harry går på streck procenten är väl känt. Att harry är ett gigantiskt system vet jag, som är uppdelat i flera hundratusen andelar. streck procenten är ett verktyg som är lätt att prata om för vanliga svenssons. Men spelvärde principen bygger och så på streck procent fördelningen förstår jag. omsättningen sjunker på spelet totalt sett. spelarna blir skickligare och skickligare att hitta rätt rad och till mindre insats och med hjälp av tex joker. Harry är väl även grunden för omsättningen förstår jag med. Nu rånar vi harry spelarna kan jag läsa ibland. sydafrika, tasmanien som nya spelländer..ökad omsättning!! krig om marknads andelar...

Nu hoppas jag kompisen överger harry med tanke på hur han tar ut hästar.
Nu som det var i detta fallet med 1300 kr för en 7.a var kanske inte så mycket att snacka om ..men 7 rätt känslan för honom hade gjort gott.
nu blev inlägget lite längre än vad jag tänkt mig..nu laddar jag för jägers !!
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-28, 22:31   #80

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
Spik harry historia..

En god vän hade lämnat in följande spik harry system.
avd 1 spik Merger blue chip ----rätt
avd 2 spik Kimon pearl----rätt
avd 3 spik Nahar---rätt
avd 4 spik Hallsta lotus---rätt
avd 5 nr 2,7,8,9,10,12 ---fel
avd 6 nr 3,4,5,6,7,8,10,11---fel
avd 7 nr 1,3,5,6,7,8,10,11---fel

kompisen har trav bakgrund som fd uppfödare och hästägare, men haft en stroke, Han hade helt riktigt funderat ut rätt spikar..men vad gör harry kan man undra??? En gång tidigare såg jag ett spik harry system ta ut 10 hästar men ej tagit med 2:a handaren på strecken och givetvis vann den då. Spik harry kanske träffar rätt ibland.

min egna analys av harry och streck procenten..jag tycket att spelarna övervärderar streck procenten som verkyg och rådgivare, om jag uttrycker det så. Att harry går på streck procenten är väl känt. Att harry är ett gigantiskt system vet jag, som är uppdelat i flera hundratusen andelar. streck procenten är ett verktyg som är lätt att prata om för vanliga svenssons. Men spelvärde principen bygger och så på streck procent fördelningen förstår jag. omsättningen sjunker på spelet totalt sett. spelarna blir skickligare och skickligare att hitta rätt rad och till mindre insats och med hjälp av tex joker. Harry är väl även grunden för omsättningen förstår jag med. Nu rånar vi harry spelarna kan jag läsa ibland. sydafrika, tasmanien som nya spelländer..ökad omsättning!! krig om marknads andelar...

Nu hoppas jag kompisen överger harry med tanke på hur han tar ut hästar.
Nu som det var i detta fallet med 1300 kr för en 7.a var kanske inte så mycket att snacka om ..men 7 rätt känslan för honom hade gjort gott.
nu blev inlägget lite längre än vad jag tänkt mig..nu laddar jag för jägers !!
Ja Harry är inget att ha och tråkigt för din vän. Tror ni vi får se en artikel om detta i aftonbladet mån tro?....
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td