Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-27, 09:24   #16
AA

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Hard Livin kan det vara en skräll?
Redèn har bra form på sina hästar!
Det tror jag att den kan vara. Den är given på mitt system. Blir nog utgång tillsammans med Lindgrens i sista. Merger och Hallsta spikas.

Lycka till!

/AA
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 10:28   #17

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travid Visa inlägg
OBS! En smula berusad vid författandet av följande...
Spoiler:

Inte för att vara sån, men... Ska du på fullaste allvar lämna in ett system på närmare 25k rader, som alltså kostar runt tolv lax - och i det systemet välja att spika Monster Drive hellre än Merger Blue Chip?

MBC såg enligt mig varken speciellt sliten eller vinstmätt ut vid senaste vinsten, som för övrigt blev den fjärde på fem starter i år... Möjligen Sveriges bästa sto just nu, med grym form från toppspår mot klent motstånd... Tycker det verkar underligt bara, ta det inte som ett påhopp eller något men jag tvivlar på att en spelare på en sådan nivå som du postar skulle spela på det sättet bara... Å andra sidan är jag knappast någon high roller själv, så vad vet jag

En sak till... Nu har du iofs inte med den, men det kanske kan glädja er som överväger att gardera Chippen med 4:an så kan jag berätta att Redén sagt till Guiden att 4 Miss Sue B.V. knappast var värd ett streck på kupongen, och vinstchansen verkade obefintlig. Det vägde ganska tungt för min del iallafall. Med tanke på hur det brukar låta från hans håll...
Du har helt rätt systemet ska minskas till 12000r/6000kr och är ett andelssystem vänner emellan på 10 pers.

Sen är jag fullt allvarlig med att spika Monster drive 50% istället för en 80% som Merger blue chip som jag vet är bästa stoet tillsammans med Tamla celeber men med många ettor i raden så är det närmare en förlust och det är djur inte superdatorer Hon borde vinna men det borde Hallsta lotus ha gjort oxå på v86 senast så man kan aldrig vara 100 % säker. Och jag VILL fälla henne.
Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 11:07   #18

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Hittar man en spik man tycker känns bra som inte tillhör omgångens storisar och är streckad på kanske 25-50% så ska man ALLTID köra på den enligt mig iaf...

Man ska både få 7 rätt OCH gärna inte tippa som alla andra, då j...ar blir det pengar =)

Själv ska jag köra jokersystem där minst an av Hallsta/MBC måste vinna (dvs en får gärna missa) och 2 av Kimono Pearl, Parkin, Montgomery Gel och Monster Drive måste vinna.

Stoloppet garderas som vanligt på så mycket som plånboken håller för (Har till och med ett stort a4-blad upptejpat ovanför datorn där det står "GARDERA ALLTID STOLOPP" på.... I längden måste man tjäna på det..

Omgångens skräll kan vara Nahar, som jag inte tänker släppa, då han är bäst då han fungerar och blir streckad på mindre och mindre procent varje gång han gör bort sig..

Lycka till!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 11:51   #19

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spiken: Hallsta Lotus avd4

Chansspiken: Qvintette (avd5)

Låset: You Two och Global Mazarine avd2

Dragen / Skrällarna

Miss Sue v som vann under elitlopps helgen från rygg ledaren. Långt framme med rätt lopp.

Justifix har fått ett bra läge och kan sluta långt framme här. Varning! 6%

Kommer Yeild boko till ledningen i avd3 borde det vara toppchans, som han har sätt ut på slutet

avslaget: MONTGOMERY GEL blir påpassad som mångas spik men se upp, Timro har verkat fått sjukdommar till stallet, de flesta av hans hästar underpresterar just nu och från bakspåret får man bekänna färg. Klart han kan vinna precis som alla andra hästar men det finns inget spelvärde i honom. Det troliga är att 3an sitter i spets och mitt miljondrag sitter i rygg ledaren.

God tur / Klanke

Senast redigerad av Klanke den 2012-07-27 klockan 21:45.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 12:47   #20

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Gjorde ett par h2h dueller till på lördag redan idag då tyckte dom stack ut lite hos bet365.

Yield Boko v Nahar till 1,70
Flip A Coin v Fritiof Piraten till 2,00
Fick igenom 60euro och resten efter godkännande.

Tänkte minuten senare lägga en mindre bong med ett par till dueller samt dessa 2 men då var de sänkta till 1,60 vs 1,85...

Behövs inte mycket pengar för att röra till oddsen även hos bet365...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 13:00   #21

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Du har helt rätt systemet ska minskas till 12000r/6000kr och är ett andelssystem vänner emellan på 10 pers.

Sen är jag fullt allvarlig med att spika Monster drive 50% istället för en 80% som Merger blue chip som jag vet är bästa stoet tillsammans med Tamla celeber men med många ettor i raden så är det närmare en förlust och det är djur inte superdatorer Hon borde vinna men det borde Hallsta lotus ha gjort oxå på v86 senast så man kan aldrig vara 100 % säker. Och jag VILL fälla henne.
Mvh
Hehe, ja, du måste ha satt griller i huvudet på mig med de tankarna för när jag stod och streckade idag blev det något fel i datorn och jag fick göra om... Vilket ledde till att jag impulsändrade det lilla systemet till följande;

3,4,5,6 (Redén fick åka med ändå, klart duglig häst och jag orkar inte analysera bort henne när jag ändå garderar)
2,5,6,10
4 Monster Drive
7 Hallsta Lotus
1,2,3,4,6,7,10
1,3,4,5,6,7,10,11
4 Parkin (av någon anledning)

4x4x1x1x7x9x1 = 1008 rader / 504 kronor / 54:40kr/andel

Så nu litar jag på dig Hubba!
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 13:31   #22

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1009
Standard

Varnar för Inix Jubb V75-2, var bra senast. Blev slagen av Clouds Above med nos.
Kan vara en rysare för Jorma.
clajo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 13:32   #23

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2148
Standard

min rad v75

5
1,2,5,6,8,12
3,4,5,6,7,8
1,2,4,7
7
1,3,6,7,10
4
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 13:32   #24

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8380
Standard

Lämnar in redan idag då jag inte vet hur morgondagen ser ut:

1) B 3 C 1,6,9
2) B 6 C 1,3,7,9
3) 4 Monster Drive
4) 7 Hallsta Lotus
5) B 1,2,3,4,7,10 C 5,6,8,9,11,12
6) B 1,4,8 C 3,6,7,11
7) B 1,3,4 C 5,6,8

Minst 2 av Merger Blue Chip/Kimono Pearl/First Lane/Mellby Sambuca. Alla dessa är med såklart med på systemet med som a-hästar men blev mer lättläst såhär.
Max 1 C

Nedbantat lite på ranken till 613 rader så jag slipper de allra lägsta utdelningarna.

Senast redigerad av Sprite den 2012-07-27 klockan 20:37.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 14:45   #25

tribalfunks avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 1003
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Hard Livin kan det vara en skräll?
Redèn har bra form på sina hästar!
Kör han själv och inte kommer till spets så kan man plocka bort...
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 16:00   #26

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

6 Hard Livin struken! Både Yield Boko och Nahar in ett hack, lite bättre till nu?
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 17:09   #27

Sharp$: 559
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
I min bok vinner Francais du Gull sista loppet lätt. Har man ej med Lindegren så får man förmodligen nöja sig med 6 rätt.
limpanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 17:24   #28

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7943
Standard

Helt enig med de flesta.Går nog på samma spikar som stekel. Känns rätt tryggt.
Om jag mot förmodan garderar V75 1 blir det i första hand med Bachelors dream. Får ett bra lopp därifrån.
I guld tror jag att Beanie MM kommer visa gryende form.
5e känns inte som det roligaste loppet som körts på v75 direkt. Tämligen uselt. Blir nog alla.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 18:11   #29

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8380
Standard

Stora Vinsters gratis statistikinfo (väldigt bra):

Spoiler:
V75-1
1 Bachelores Dream har haft spår 1 fem gånger utan att vinna, har platsat en gång
3 Canaka B.F. är normalsnabb från början, två gånger har hon körts i ledningen. Hon är obesegrad därifrån
4 Miss Sue V vann 4-åringseliten för ston under Elitloppshelgen, möter mer härdade hästar här
5 Merger Blue Chip har det bästa spåret, är startsnabb och har körts i ledningen fem gånger, vunnit vid samtliga tillfällen
6 Simb Ruby har gjort 15 V75-starter utan att vinna

V75-2
1 Pasco Frontline har platsat i 8 av 12 voltstartslopp och 3 av 4 från spår 1. han har körts i ledningen fyra gånger, två vinster
2 Kimono Pearl har vunnit 3 av 4 voltstartslopp, ej galopperat. Hon är bara 4 år och sto, vilket är två minus då det handlar om lång distans på V75. Hon har körts i ledningen tre gånger, obesegrad därifrån
4 Kalle har 0 av 10 med D Aarum och 0 av 5 på lång distans
6 Global Mazerine har galopperat i 8 av 16 voltstartslopp, hon har haft springspår två gånger och galopperat vid båda tillfällena. Notera att han har gjort sex V75-starter utan att segra
9 Inix Jubb har galopperat i 12 av 19 voltstartslopp, ej segrar. Har haft bakspår fyra gånger utan att vinna
10 Zic Zac Life har vunnit 1 av 5 från bakspår
12 H.P Baxter har segrat i 2 av 12 bakspårsstarter

V75-3
1 Real De Rabut har vunnit 3 av 5 från spår 1, felfri varje gång
3 Beanie M.M. har platsat 11 av 11 från spår 3 och har vunnit fem gånger. Drygt varannan gång som han körts i spets har han segrat
4 Monster Drive har platsat 6 av 6 och vunnit 5 av 6 när han haft spår 4. han har körts i ledningen nio gånger, vilket resulterat i sex segrar
7 Yield Boko har tagit 17 av 22 segrar i karriären från ledningen
12 Year In Review har vunnit 1 av 4 bakspårsstarter, har gjort 14 V75-starter utan att segra

V75-4
1 Lomar slog 7 Hallsta Lotus senast
2 Stamping har mött 7 Hallsta lotus 23 gånger, 22 av dem har Hallsta Lotus varit före i mål
4 Nordblomma är sto, klart minus i de här sammanhangen. Hon ska köras barfota runt om för första gången, vilket brukar ge mycket fin effekt på kallblod
5 Rino Dox har gjort flera fina insatser på Bollnäs
6 Lix Mollyn har gjort 13 V75-starter utan att segra
7 Hallsta Lotus hade 13 raka segrar innan förlusten senast. Notera att han kördes med skor runt om då (fel i programmet). Nu blir det barfota igen, distansen är hästens bästa
9 Vingbo Stjärn har gjort 24 V75-starter utan att vinna

V75-5
1 Jenna E har det statistiskt, klart, bästa spåret
4 Hanky Panky Pagan har vunnit 2 av 5, men galopperat i 3 av 5 starter, spår 4 är svårt i voltstart för en osäker, orutinerad häst. Hon har galopperat 3 av 4 gånger från framspår
10 Qvinette har vunnit i 2 av 4 starter, hon har haft bakspår två gånger och platsat, en seger
11 Maxmara har galopperat i 3 av 5 starter

V75-6
1 Mugger M.M. har galopperat 3 av 4 gånger från spår 1, en seger. Han har vunnit 5 av 7 från ledningen
4 Fritiof Piraten har gjort sju V75-starter utan att segra
5 First Lane har gjort fem V75-starter utan att vinna. Han har vunnit 5 av 10 när han körts i ledningen
6 Global Jacob har bara platsat i 1 av 10 V75-starter, ej segrat
8 Electra Sund är mycket startsnabb, hon har körts i spets fem gånger, vunnit vid samtliga tillfällen
10 Montgomery Gel har vunnit 1 av 10 bakspårsstarter, har platsat fem gånger
11 B.B.S. Mandarino har vunnit 1 av 4 bakspårsstarter, men har galopperat 3 av 4

V75-7
1 Bagley har 0 av 11 från framspår, men har platsat fem gånger, han har gjort sju V75-starter utan att vinna
3 Kejser K.D. har körts i ledningen två gånger i Sverige, vunnit vid båda tillfällena. De flesta av segrarna har kommit i sprinterlopp i Danmark
4 Parkin har bara gjort en 1640-start, knappast optimal distans. Har platsat i 7 av 10 V75-starter, tre segrar
5 Rano har det bästa spåret och är snabb ut
11 Mellby Sambuca har vunnit 1 av 6 bakspårsstarter. Han har platsat i 8 av 12 V75-starter, sex segrar
12 Victory Hill har gjort 29 V75-starter utan att vinna
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-27, 21:52   #30

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Läste precis statistik-analysen på storavinster och Jens har exakt samma tankar som jag om Svanens mazarin:

Citat:
6 Global Mazerine är omgångens mest överstreckade häst. Han har inte visat något som duger i sådan här konkurrens, utan streckas bara på Svanstedt (trots att denne uppriktigt berättar om chanserna i sin spalt i Aftonbladet). Räcker inte i V75, för ospeedig och inte startsnabb, tycker Åke. Men det här fenomenet ser vi ofta: Spelarkollektivet överskattar kuskens betydelse. Efter all uppmärksamhet och alla framgångar på slutet tror man att han ska vinna med "allt", men så blir det ju inte. Den här har meriter nog att vara rankad som D-häst.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td