Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-23, 11:43   #1

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

uppsnack v4 Lindesberg

avd1. 1-3-7
avd2. 10 Global Night
avd3. 1 Revenique
avd4. 1-2-3-4-6-8-11-15
= 48 kr

Spiken: Global Night som hamnade tredje invändigt senast i v75 och Mikael letade lucka men hade en mur av hästar framför sig sista biten. Hästen har sätt fin ut en tid men mött tuffa kamrater. Det känns som om det kan gå undan i täten och då skulle det gynna min vinnare ytterligare, jag tror på bra chans och spikar.

Draget: Oops trot körs av duktige Daniel Olsson, skulle ekipaget träffa rätt från start kan andra raka segern komma. En som jag vill höja ett varningsfinger för är Rita Lavec som har gjort det hyffsat i tuffare konkurrens från nästan omöjliga lägen på slutet, har idag ett bra läge och möter heller inte så tufft som senast. En av tre med jättechans... (avd1)

i avd4 valde jag att ta med många eftersom loppet är vidöppet. Roligast är kanske My Account gjorde en bra insats näst senast men blev då diskad för trängning. Springspåret kan innebära att han är före tilläggshästarna i loppet och då blir denne hårding att räkna med.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-23, 12:26   #2

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8387
Standard

Har spelat My account nu i två starter med diskad för trängning och galopp som följd men ger mig inte. Är ju fiasko att det står galopp i förrförra starten när det inte stämmer. Hur svårt ska det vara att ha rätt i papprena?

Tror för övrigt inte ett dugg på Revenique men jag har haft fel förr
Gammal 2012-07-23, 12:26   #3

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3097
Standard

jag tror 10:an i tredje är stenklar. högt tempo och han kan till och med stanna till och köpa korv i slutsvängen
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-23, 12:32   #4

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
jag tror 10:an i tredje är stenklar. högt tempo och han kan till och med stanna till och köpa korv i slutsvängen
Skönt scenario där. Håller med dig till 100%
Gammal 2012-07-23, 12:45   #5

Lukes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2126

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
Är ungefär det loppscenariot jag väntar mig också, borde kunna bli bra fart på det i inledningen och sen bör Modesty va tillräckligt bra för att slå det här gänget.

Jag spikade dock mest för att jag inte hittade några vettiga spikar i de andra loppen, är ju lite vågat att spika från bakspår på kort distans här.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-23, 13:05   #6

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3097
Standard

den måste ju varit sjuk för så beroende kan man inte av att ha ryggar. även om han inte har det så måste han vara bättre!! kolla blodvärdena och skyll på en halsinfektion som alla tränare gör
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-23, 13:30   #7

Sprites avatar

Standard

Oj vad sur jag var när han släppte spets till favoriten (spelade 6an i sista) då jag tyckte My Acount såg sämre ut än tidigare. Men det löste sig ju guld till slut ändå

Någon som har några funderingar på V5 eller kollar ni alla på tvn så det är slut på travet för er nu? Jag brukar spela Calle Lindblom på Lindesberg, han har koll och kör offensivt vilket brukar ge utdelning mot många sämre orutinerade kuskar...
Gammal 2012-07-23, 13:32   #8

Sprites avatar

Standard

Vill ni ha banans ideer och startlistor (programmet) så är det bara gå in här och trycka där det står ni ska trycka: http://www.lindetrav.se/

td